![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu beginnen opleiden en binnen 20 jaar kan je vertrekken met uw plan. Tot dan knippen in de overheid. Laatst gewijzigd door Anna List : 26 november 2018 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat er veel ineens wel werk zouden vinden? Moeten we nog meer duizenden aan "werkvolk" laten binnenstromen die daarna niets doen? Laatst gewijzigd door andev : 26 november 2018 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn onvoldoende geschoolde krachten nu. Dat is een ander probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is daar geen bloeiende dienstensector, eentje die bvb in Vlaanderen voor bijzonder veel welvaart zorgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat iedereen kan in de "groendienst" aan de slag of de rekken vullen in de winkels, of eenvoudig werk in de bouw, wegenaanleg, enz in plaats van dat werk aan vreemdelingen te geven (diegenen die willen werken)... Probleem is dat velen, wellicht steeds meer, zich niet de minste inspanning (wat een lelijk woord) voor wat dan ook getroosten. En dat is al in de scholen te merken die zich aanpassen met steeds minder eisen te stellen en steeds minder kwaliteit af te leveren. En wat er daarna volgt is duidelijk... Laatst gewijzigd door andev : 26 november 2018 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals ze jaren lang stalen geld in Vlaanderen om voor hen zelf alles te eisen van papa België staat… >>>….. meer dopgeld, lange doppen, Iedereen aan en voor de staat als omgekochte kiesvee ambtenaar, veel meer pensioen met veel minder lang werken, Alle beroepen als zwaar-beroep klasseren, veel kindergeld, veel gratis kinderopvang, veel sociale woningen, sport-zwembaden speelzalen, zéér weinig tot géén energie & water rekening, grond taksen nihil, Bus- Trein – TV internet GRATIS en als het even kan subsidie om 3 X per jaar op reis te kunnen gaan omdat belasting geld in het buitenland uit te geven!!! Ooohja die van Limburg…. Hoeveel toezeggingen die tot op heden nazinderen in de portemonnee van niet Limburgers werden daar gedaan na de sluiten van de mijnen enz.??? Ze kopen alles via internet in het buitenland >>>>>…. zeker persoonlijk weigeren ze belasting betalen en of we doen ons geel jasje aan en breken alles af, branden de boel plat en via Molotov cocktails en stenen gooien naar de ordediensten tonen ze dat ze het niet eens zijn met….zoals ze jaren lang deden tijdens de door PS vakbond georganiseerde stakingen in Brussel en met "verwoestende" uitbreiding rooftochten naar Vlaanderen!!! En ze gaan zoals steeds >>> het pakken waar het volgens hun eenzijdige dictatoriale mening zit…..Of zijn ze op dat vlak ook en beetje rechts "fascistische repressie" toepassend!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 november 2018 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de Belgische economie en sociale zekerheid te doen draaien hebben we jobs nodig met hoge toegevoegde waarde. Dus geen groendienst of vakkenvullerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedrijven die nieuw willen investeren en openen krijgen onmiddellijk na aanvraag van handelsregister bezoek van de PS vakbond met de met nadruk opgelegde eis “om te betalen voor bescherming” Zoals de maffia doet!!! Dus welk bedrijf wil daar dan nog verder investeren met eigen middelen???? ….. alleen de symbool bedrijven die kunnen rekenen op massa’s subsidie, of staat, stad, intercommunales, trein, bus….liefst met veel eenheidsworst ambtenaren kiesvee! Wat ons land meer geld kost dan het aan belastingen binnen brengt. Wat alleen kon omdat de PS Vlaanderen financieel pluimde ende particratie partijen dat hier in Vlaanderen toelieten! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 november 2018 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jobs met een hoogstaande technologie. Dat is de basis van onze welvaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170407_02822634 https://www.knack.be/nieuws/belgie/w...al-901481.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Grappig dat PS en ecolo menen die beweging politiek te moeten recupereren.
Het ultieme bewijs dat ze er niks van begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dat een lekkere taart zijn staats'beslag' of ging het over beslagrecht?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en er is steun van Di Rupo voor deze actie: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ring~aeb8996a/ :juxtapositiesmiley: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom nog niet lang van de E17/E40 af en ik ben echt te lui om te zoeken nu.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |