![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees jij in dat artikel iets over massa immigratie ? Ik heb het helemaal gelezen maar nergens zegt Theo dat hij voorstander is van massa immigratie ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2018 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraag dat aan islamieten, dat zijn experts.
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brullen? Ik hoor geen gebrul op die bijeenkomsten. Wel het scanderen van een slogan. Bent u wel zeker dat u het over het Vlaams Belang hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit scanderen. Nu de vraag wat zijn eigen mensen ? Jij gaat toch naar die bijeenkomsten waar ze die slogan scanderen dus veronderstel ik dat de mensen dat daar duidelijk kunnen omschrijven wie en wie niet een eigen mens is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zich als Vlaming identificeert of zich wenst in te voegen in het cultureel weefsel van die groep mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kudde gedrag is zo deprimerend!
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die definitie vind ik niet terug op de website van het Vlaams Belang.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken zei daarop dat hij nog veel werk voor de boeg heeft om die andere mensen op andere gedachten te brengen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat niet overal zo? ![]() Is er dan echt iets veranderd aan de moraliteit in dit land? Ik zie zelf nochtans al meer dan zestig jaar dat alles onveranderd blijft. En ik hoor en lees in de geschiedenisboeken dat het reeds meer dan tweehonderd jaar onveranderd is gebleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het VB zal alles veranderen.
Zelfs het treinverkeer zal eraan moeten geloven. Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 december 2018 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen korte tijd steken wij toch allemaal in de grond of in een composthoop. De weinig tijd dat ons nog rest gebruiken sommigen graag uitsluitend om anderen den duivel aan te doen. Dat plezier gun ik hun graag. Ze beseffen toch niet hoe arm ze zijn. En dat politiek schouwspel hangt ondertussen wel dik mijn voeten uit. Maar kom. Het is kerstmis. Mijn beste wensen dus aan de echte eerlijke mensen. Den overschot wens ik zo vlug mogelijk in den composthoop. De maden gun ik ook nog iets. Toch vriendelijk van mijnentwege nietwaar!? ![]() Voor de maden en mestkevers heb ik soms nog meer respect dan voor soortgenoten die in feite onze tijdelijke leefwereld kapot maken. Après moi le déluge! Laatst gewijzigd door werkman : 24 december 2018 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben opgevoed met het principe van geen profiteur te zijn. Door de hoogte te vermelden bewijs ik dat mijn bijdragen, op dit moment, hout vasthouden, meer dan ruimschoots de kosten dekken. Ik stel NERGENS de sociale zekerheid in vraag!! Integendeel, ik wil dat een goede sz kunnen behouden U vertelt dus gewoon leugens!! Misschien moet U eens een bezoek brengen aan de neuroloog, een gedeelte zal je ongetwijfeld kunnen recupereren. PS: Iedereen mag (beter nog, moet) trouwens alles in vraag stellen Laatst gewijzigd door Odol : 25 december 2018 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb graag een mooie (Surinaams,Marrokaans,Zweeds ... maakt niet uit) vrouw, dat is toch heel normaal? Ik ben trouwens voor een demografisch gezond samengestelde samenleving, nu komen er vooral Afrikaanse en Arabische mannen binnen, dat is zeker niet goed. Eigen volk eerst heeft daar niets mee te maken. Iedereen is hier welkom, als toerist, als verloofde/man/vrouw van een Belg, om krapte op de arbeidsmarkt op te lossen bvb. Voor een definitief verblijf en zeker om eeuwig recht te hebben op SZ, daar moeten striktere regels voor zijn. Eigen volk eerst heeft daar niets mee te maken. Citaat:
U zal daar trouwens mensen vinden van ander nationaliteiten en zelfs ander kleuren. Ook in de recente betoging in Brussel liepen Franstaligen en zelf "niet-blanken" mee, die werden heus niet gelyncht. En ja in de zaal hangen er ook mensen van mijn eigen volk rond waar je vraagtekens bij kan plaatsen. Niet iedereen van het eigen volk is een vriend. Het Vlaams Belang is echt niet racistisch. Waar zou ik me dan voor moeten schamen als ik overweeg om hen mijn stem te geven. Citaat:
Simpele oplossingen zijn vaak de beste oplossingen. En het probleem is niet complex. 1 woord. Japan QED Fred, haal is diep adem bekijk mijn antwoord is vanop een nuchtere afstand en vertel mij is wat het probleem is. Laatst gewijzigd door Odol : 25 december 2018 om 18:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * PROEST *
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...deel~a8841c93/ https://www.knack.be/nieuws/belgie/h...n-1392223.html
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 december 2018 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/Imamofpeace/stat...29927673536512
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Als ge Flipke Dewinter ne goeie vindt zijt ge nen echte Belg ... ehm fok ... Vlaming!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 25 december 2018 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
![]() On a roll!
![]() |