![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 februari 2019 om 20:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Ja, dat had ik in gedachten.
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe groot is het probleem voor België. Lijkt nog niet echt aangekaart te zijn.
"Volgens het Ocad worden in Syrië 6 Belgische mannen, 17 vrouwen en 32 kinderen vastgehouden en zitten twee Belgische mannen in Irakese gevangenissen." De rest is dood, zal na het veroveren van de laatste stronghold dood zijn of gevangen genomen worden, is op de vlucht of undercover (en niemand weet waar of hoeveel), of zit al terug in België. Volgens mij behoren de levenden in de meerderheid, tot de twee laatste situaties. Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 19 februari 2019 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Internationaal tribunaal en een Guantanamo bis waar de terroristen worden opgesloten indien nodig levenslang. Elk land betaald pro rata voor het aantal gevangen die hun nationaliteit dragen of een dubbele nationaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waren ze in handen gevallen van islam bestuurde staten waren allang berecht en bij veroordeling opgeknoopt…. Deze humane Koeren die geploeterd hebben om te overleven worden nu geofferd!!! Voor Irak, Turkije en Syrië zijn de koerden steeds als volk genegeerd tot onderdrukt en uitgemoord en nu wil de VS hen terug in de vergetelheid laten terug keren door hen te laten stikken omdat ze er financieel en strategisch géén voordeel kunnen uit halen hen te blijven steunen!. Donald Trump wil gewoon die IS gevangene weg, omdat hij afstand wil doen van de Koeren. Hen desnoods in de handen van de turken wil drijven. De VS heeft ook al de Koeren gedwongen om de olie ontginning die in hun handen was, zomaar terug te geven aan Irak. Waardoor de VS wel Irak blijft steunen maar niet de koeren.(voor de belangen in de olie) En het beetje olie dat de koerden nog kunnen ontginnen daar heeft Moslim broeder Tayyip Erdogan nu zijn zinnen op gezet = het gaat hem nooit om de mensen want die werden al sinds de oudheid verkocht op slaven markten enz. ….het gaat hem ginder de laatste 100 jaar steeds om OLIE! Maar….. door de IS strijders die vast gehouden worden door de humane Koeren ( dus in feite beschermd) is er een link met EU en kan Donald Trump de Koeren niet zomaar als onmens negeren na hen lang misbruikt te hebben als kanonnenvlees voedvolk >>> in de hoop om voor VS strategische militaire macht in Syrië uit te bouwen <<< wat door de steun van de Russen aan Assad tegen gehouden werd. Voor VS geen strategische militaire macht in Syrië, geen macht over de olie aldaar dus… Trump wil er van af, van IS, uitzaaiend gevolg van het ooit verwijderen op leugenachtige beschuldigingen over Saddam in Irak door de VS. Den Donald Trump wast de handen in onschuld, de tijd dat de VS goed verdienden aan wapens en munitie is daar voorbij ![]() De wetten en rechtspraak van Syrië = Assad waar de IS gedrochten hun gruwel hebben uitgevoerd negeren!!! Want “ wij gaan het hen leren” ![]() Zoals ook de schizofrene dubbele nationaliteit ingevoerd werd, negerend dat de Turken, Marokkanen enz. nooit hun nationaliteit volgens hun wetten kan verloochenen!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 februari 2019 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe het in Syrië zit weet ik niet.
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Het Rwandatribunaal was indertijd gevestigd in Tanzanië met de volledige samenwerking van deze laatste. Maar de uitgesproken gevangenisstraffen werden wel niet in Tanzanië uitgezeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een centrale Europese gevangenis (New Spandau ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De gruwel daden werden in Syrië gepleegd ....Syrië is nog steeds en land...met en wetgeving en rechtbank = daar moet dan recht gesproken worden over de horror moordenaars!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Dat is niet de reden. Bashar, die nooit geen steun ontvangen heeft van Europa (terecht), zit nu in zijn handen te wrijven bij deze zaak waarmee vele Europese landen verveeld zitten. En hij zal voor een Syrische oplossing van ons probleem, ons zwaar doen laten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zouden we al die gasten naar de VS moeten sturen.
Het is vooral dank zij hen (Bush) dat de miserie begonnen is. Dat zij nu maar met de gevolgen moeten leren leven. Maar ook dat is geen oplossing. I know.
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken stond vrijdagavond lijnrecht tegenover De Wever. BDW overwoog een eventuele terugkeer van terroristen terwijl Francken er vierkant tegen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het niet logisch dat ze berecht worden in het land waar ze hun misdaden pleegden?
Of gaat Belgie alle Belgische misdadigers die in het buitenland zitten en daar misdaden pleegden opeisen? Ook het parket staat niet te springen om die terroristen terug naar hier te halen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 februari 2019 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |