![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Migranten komen voor uitkeringen, medische bijstand ...alles wat te rapen valt.
Zeker niet voor klimaat problemen.
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...heid~ab712e55/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je het vriendelijk gaat vragen zal de regering je in het beste geval vriendelijk afwimpelen. Het is beter om met de vuist op tafel te slaan en hopen dat men tot actie overgaat. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn er gewoon nog niet. En denk niet dat die er ooit gaan komen, want de mens is een zeer flexibel dier en past zich sneller aan naar de veranderende levensomstandiigheden dat de politiek en economie zich kunnen aanpassen naar nieuwe technologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zachte heelmeester steeds vuile wonden maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar een politieker is niet verplicht om in te gaan op een bevel van een minderjarig kind. ![]() Zie je het verschil ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 maart 2019 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jongeren krijgen binnen enkele jaren ook hun kans om te stemmen op mensen van wie ze denken dat die hun belangen zullen behartigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, fredje? Met staart tussen de benen weg gelopen van de topics waar je jezelf belachelijk bleef maken?
You da man ! Witlove from breussels ofzo... ![]()
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat stel jij dan voor, dat de jeugd braafjes moet zwijgen en knikken en vooral niets vragen ? Misschien dat jij zo was vroeger, maar dat hoeft niet voor de hedendaagse jeugd zo te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet Prat, probeer Manara eens om positiever over te komen m.b.t. jeugdige dingetjes, kiko.
![]() |
#216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het even anders bekijken!!! De gemiddelde leeftijd van de soldaten die ons hier in 1944/1945 zijn komen bevrijden van de NAZI's was geen 40, maar 26. De gemiddelde leeftijd van de soldaten die in Vietnam vochten was 18. De gemiddelde leeftijd van de soldaten die ons van IS aan het verlossen zijn, is 25. Dus waarom zouden deze moeten zwijgen en ja knikken, het gaat om hun leven en hun toekomst. Vaak vergeten de ouderen hier dta zij er bij de volgende verkiezingen misschien niet meer zijn, gestorven van ouderdom. Onder normale omstandigheden zijn de 12/13 jarigen van vandaag bij de volgende verkiezingen de kiezers, niet de huidige oude zakken van 70 en 80 jaar. Dus waarom zouden wij niet naar hen luisteren, zij hebben dan wel een andere kijk om de wereld, mar daarom is die nog niet verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politicus is verplicht zijn kiezers te gehoorzamen en als die dat niet doet, is die de naam volksvertegenwoordiger niet waardig en hoort die in de cellen van de gevangenis thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Gehoorzamen? Nope. In de representatieve democratie vertegenwoordig je ook de belangen van het land, niet alleen van de kiezer. Trouwens niet al je kiezers willen hetzelfde. Wat ga je kiezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |