![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we, om humanitaire redenen, abortus toelaten tot minder dan 3 maanden, kan ik, met enig voorbehoud, nog tolereren. Hetgeen nu voorligt is volgens mij pure geregulariseerde moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast het leven van het ongeboren kind dat gewoon gedoofd wordt, denk ik ook aan de vrouw in kwestie. Zij zal haar hele leven met een schuldgevoel kampen.
Ik denk dat we, naast het beschermen van het ongeboren leven, ook de vrouw, de moeder moeten beschermen. Volgens mij is drie maanden echt de uiterste datum voor de vrouw, voor de moeder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niks mis met moord op een andere he. Enkel maar met moord op uzelf, als ge dat niet wilt. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2019 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, maar dan moeten we U ook weerhouden van varkensvlees te eten. Want ge zult uw leven lang met schuldgevoelens jegens dat varken leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen ligt in tegendeel wel wakker en is dood ongerust over de slechte Belgische staatsfinanciën en wil dat die carrousel stopt... En daar zal al het franstaligen gezever geen iota aan veranderen want als OVLD denkt dat ze met haar geleuter de Vlamingen nog een rad voor de ogen kan draaien dan zit ze er wel vierkant naast... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Verdraai de boel niet, jij wil jouw politiek correct dingetje opdringen als iets uiterst belangrijk voor de vrouwen... wat het, zeker op dit ogenblik, niet is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of weet jij dat de maffia achter de schermen groot en sterk genoeg is om het Vlaamse volk opnieuw met een kluitje in het riet te zenden??? Want als ze dat doet zal jouw soort de eerste zijn om eraan mee te werken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De discussies rond abortus hebben dus geen enkele invloed op de discussies rond het budget en kunnen doorgaan zonder enig probleem. Citaat:
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Welk manoeuver van de NVa??? Zijn het zij die de nieuwe voorstellen over abortus nu op het programma hebben geplaatst???
Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 december 2019 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarbij waarom moet het een zwarte neger zijn??? Voor mij is elk kind welkom en is abortus op zich al een belangrijke toegeving... Men mag toch nog enige verantwoordelijkheidsgevoel vragen van de mensen of is er dat al teveel aan??? De staat beslist alles voor u, als u maar braaf aan het leibandje blijft lopen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik nam u voor slimmer dan dat en nog minder voor een regelrechte leugenaar... Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 december 2019 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |