![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie wilde mij daarstraks nog inlepelen dat ik on-topic moest blijven? Je zit weer zelf voor de 103.000 ste keer over de gracht te springen. Mag ik ook eens meelachen misschien? Of mag er alleen maar gelachen worden als jij het goed vindt? Nu ja; aan de inhoud van uw bijdragen merk ik dat om aan 103.000 te geraken er geen probleem kan zijn. Ben aan het overwegen of ik je niet beter buiten gooi. Trôp is teveel. Een Brusselse worstendraaier wist dat reeds. Doe vooral zo verder. Je bent goed bezig. Waarover ging de topic weeral? Stomme opmerking van mijnentwege zeker? Natuurlijk; een stomme want ze komt ditmaal niet van U. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 december 2019 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kijk ook eens naar de post waar ik op reageerde hier, die ging over bier. Terwijl hij hier over Jupiler begint als het al lang over pijltjes en klakkenbuizen gaat. Pijltjes, schieten, ABL dus on topic. Alsof Jupiler in ABL ook off topic zou kunnen zijn trouwens ![]() En dat schrijf ik u van in de regen, ttz ik zit lekker binnen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 december 2019 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat dat lukken ? Moet niet gemakkelijk zijn, iemand buitengooien met de ene hand terwijl je de andere hand aan je looprekje moet vasthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga eens een ander commanderen zuipschuit. Nee; je zeurde niet specifiek over wat ik schreef. Maar je kroop wel graag in het gat van iemand anders. Ik vind niet alleen degenen die hanen vechten inrichten verwerpelijk maar ook degenen die gaan kijken. Maar dat zal mogelijk te moeilijk zijn om dat toe te voegen aan de mayonaise onder uw schedeldak. En als je zo verder doet dan plaats ik vroeg of laat een linkse onder uw kloten. Hopelijk wordt het dan niet te pijnlijk. En waar jij binnen zit kan mij geen bal schelen. Het is wel op de verkeerde plaats natuurlijk. Maar daar ga ik niet verder over oordelen. Behoort ook niet trouwens tot de opzet van de topic. Ging die over bier? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 december 2019 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, maar ondertussen zitten we in een collaboratie met eh, de erfopvolgers van het land waar zij collaborateur mee waren, en die collaboratie heet de EU he. Vandaar...
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2019 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister-President
|
![]() So what? Als het een goede wetsvoorstel is, wat maakt het uit wie of welke partij het voorstelt? Dat is zo enggeestig denken...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 6 december 2019 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgo-fascistisch denken is de meer correcte term.
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik drink geen alcohol. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet een beetje denken aan die nazi wetenschappers die niet van relativiteit wilden horen, want dat was Juden-wetenschap.
En van die soviet biologen, die niet wilde horen van Darwinisme, want dat was bourgeois-wetenschap. Als men ideeen gaat verwerpen omdat men zij die het idee vernoemen, Untermenschen vindt, weet men hoe laat het is he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.beleven.org/verhaal/de_haat_van_de_hater
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid : de GL heeft daarin groot gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blinde haat maakt de werkelijkheid dus onaanschouwbaar, en dat vind jij goed,jij denkt dat dat een strategie is die naar de overwinning leidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens nooit iemand vreemdelingen 'meeuwen op een stort' horen noemen behalve Louis Tobback. Toch duwde zijn partij het stemrecht voor buiten-Europese meeuwen, oeps vreemdelingen, door onze strot. Vandaag is het spel helemaal van de wagen. Een zekere Redouane, van Marokkaanse afkomst werd tot burgemeester van Leuven benoemd. Een zekere Rajae Maouane, eveneens van Marokkaanse akomst, wil de N-VA muilkorven omdat de partij een andere mening heeft over de benoeming van Zakia Khattabi, eveneens met Marokkaanse roots, als rechter bij het Grondwettelijk Hof. Het VB én de liberalen delen dezelfde mening maar worden door de Franstalige groenen niet gevraagd om hun bek te houden. Op één na bestaat de helft van de rechters van het Grondwettelijk Hof uit parlementairen. Stuk voor stuk worden rechters politiek benoemd. Gewéldig toch die scheiding der machten, niet?
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fout is dat er nog steeds politici zijn die zich laten triggeren als er een Blokker geluiden uit zijn pie hole laat ontsnappen. Gewoon negeren is de betere keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hitler werd razend, ze moesten het maar doen zonder die joden. En al goed, kan je je voorstellen hoe het gelopen had als die joodse wetenschappers aan een atoombom voor Duitsland hadden gewerkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fanatisme heerst waar de rede lang weg is.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |