![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat brengt me onvermijdelijk bij de vraag in hoeverre u die stap hebt gezet. Wat hebt u gedaan om "echt anders te gaan leven"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ons land zou dat eigenlijk moeten kunnen lukken met ondermeer 'het grootkapitaal' en 'islamisme' als gemeenschappelijke vijanden en 'anti-globalisme' als gemeenschappelijk belang, maar helaas staat naïef 'links' in dezen politiek-correct & multicultureel in de weg, en het is er nog apetrots op ook ('aan de goede kant van de geschiedenis' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Als dat dan toch zou moeten dan denk ik dat je beter alle energie zou moeten opsparen die de francofonie besteedt aan het demoniseren van de Vlamingen... Je zou zelfs aan een overschot geraken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden die ook naar de stal terugkeren als ze op fatsoenlijk beleid worden getrakteerd? En betekent 'fatsoenlijk' voor iedereen hetzelfde?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij op 't werk slagen zelfs de Franstaligen onderling er niet altijd in even goed overeen te komen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe: 'der Untergang' zal sowieso 'anders gaan leven' zijn, hé. Misschien zelfs 'helemaal niet meer leven'. Héél véél 'anders' kan het toch moeilijk, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paradijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede en pertinente vraag. Ik ben daar ongeveer een 12 jaar geleden mee begonnen. Achteraf beschouwd,vrij laat ik geef het toe, maar goed, beter laat dan nooit. Enkele voorbeelden: *ik gebruik nooit meer onkruid verdelgende middelen. *ik ben zeer zuinig met stroomverbruik geworden (alle apparaten, zelfs internet verbinding) gaan s' nachts uit. *ik gebruik (al zeer lang) hernieuwbare plastieke zakken. *elk jaar zaai ik een goed stuk in voor bloemen voor vlinders, bijen en vogels. *ik gebruik steeds meer de fiets en vermijd autogebruik als het effe kan. *ik heb drastisch het eten van vlees verminderd. Soms tot ongenoegen van mijn omgeving. *het telefoongebruik (GSM) beperk ik tot een minimum *ik gebruik zo goed als altijd herlaadbare batterijen. *ik eet reeds lang geen appels (en ook exotisch fruit) meer die uit Australië, Nieuw Zeeland of Chili, enz komen. Maar helaas, bananen kan ik niet laten. Toch heeft het fruit uit eigen streek in het gepaste seizoen de voorkeur. *ik beperk tevens het eten van vis. *Elke dag een douche of een bad is voor mij uit de boze. Ook hier ontstaan er soms discussies met mijn omgeving. *de zeep die ik gebruik is -voor zover ik kan nagaan- natuurlijke zeep. Geen chemische brol meer. * enz…. En zo zijn er nog een paar items. Maar het is een kwestie van dit uit te bouwen op een eigen tempo. En dan lukt dit allemaal. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 december 2019 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij eens vertellen hoe loyaal de doorsnee CVP-/CD&V-kiezer is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze aan de macht deelnam om het vaderland te redden. Terwijl haar roeping het omgekeerde is.
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 december 2019 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook tijdens de dag het internet afzetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent niet verplicht de berichten op dit forum te lezen. Meer nog, u kunt ongewenste posters (figuurlijk) uitschakelen. Maar ja... u doet het niet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 december 2019 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom ook: ik zie een paars groene regering met CD&V wel zitten. Anders wordt het weer van hetzelfde. Kijk maar wat het wicht van de NVA Demir weer aan het uitspoken is. En met Bart De wever kunnen we klimaatmaatregelen vergeten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 december 2019 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom in Brussel en u zal zien dat de meeste bedrijven evenwel Franstaligen als Vlamingen tellen en dat ze zonder geen enkel probleem samenwerken. Niet iedereen in dit land heeft een gratis haat tegenover de andere bevolking.
|
![]() |
![]() |