![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sociale zekerheid noemen ze dat uitbuitingssysteem want iemand moet het toch betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor jou moet dat allemaal toegedekt worden met de mantel van "Sociale Zekerheid" en moeten we erover zwijgen... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hypocrieter wordt het nog als men voor deze situatie het woord "solidariteit" misbruikt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe lang denk je dat dat la Belgique met of zonder Vlaanderen zal overleven??? Maar la Belgique kijkt toch zo graat naar zijn grote zuster, Frankrijk, en volgt toch zo graag het franse voorbeeld... Kijk maar goed; het is zeker niet om fier op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, man, het is de regel geworden... die maakt dat het woord solidariteit de uitzondering is geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schoof is ook zo ene, de hoofdvogel afschieten kwa pensioen en dan maar klagen over een alleenstaande vrouw uit charleroi die in de bijstand zit. Faut le faire.... Laatst gewijzigd door Tavek : 20 januari 2020 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weigeren dat te zien en in dat plaatje, zogezegd uit sollidariteit mee te draaien is heel het land om zeep helpen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 januari 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U had de beambte moeten zien bij mijn vraag... hij vroeg mij bijna of ik compleet gek was.... Maar toen, mijn Vlaamse roots indachtig, zag ik niet in waarom hij zo verbolgen was... Later heb ik begrepen dat het niet om het dopgeld van dat ogenblik ging maar over al mijn pensioenrechten... Dus in plaats van hier maar de hele tijd af te komen dat ik profiteer van uitkeringen denk ik dat er weinig Walen zijn die meer hebben bijgedragen aan die uitkeringen door ze gewoon weg te weigeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja uiteraard, als ge niet beschikbaar zijt voor de arbeidsmarkt en dus geen uitkering trekt, bouwt ge ook geen rechten op. Maar ge waart niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt, dus van u hebben ze niet veel geprofiteerd hé ![]() Bekijk het langs de positieve kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige kreet die de politiekers hier kennen is 'we hebben meer, meer, meer, meer, geld nodig' en Vlaanderen moet dat geven anders heeft la Belgique voor hen geen enkele zin meer... Vlaanderen moet niet de sociale zekerheid maar wel hun profitariaat onderhouden, punt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel bedoel je dat je zélf het beste af bent met een PS-regering, en woon je niet in Limburg maar net over de taalgrens, en ben je dus een Waal. In dat geval ben jij idd beter af met een regering waarin de PS de lakens uitdeelt.
![]() |