![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag men de hypocrisie niet aankaarten dat fysiek geweld door moslims minder aandacht krijgt dan verbaal geweld door autochtonen? Dit wel zeer stricte aflijnen lijkt mij eerder een strategie om problemen weer onder de mat te vegen.
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 6 juni 2020 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Sorry,de Engelse les is al ruim 30 jaar geleden.
![]()
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men neme het recente geval in Mexico.
Lees de tweet van Werner Jansen en u zult me begrijpen. De achtergrond en het politiegeweld dat daar al jaren schering en inslag is telt even niet. Volgens hem is het "antifa".
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Ik kan het mij voorstellen... Het volstaat om het goedpraten van alles wat maar naar hun linkse kerk ruikt van de openbare media te lezen om te weten welke drek van zogezegde verontwaardiging men in zulke media over zijn kop gegoten zal krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog maar zelden een politicus van CD&V, VLD, SP.a, Groen horen iets zeggen over geweld door moslims. Dat je ook aan gedachtenprocessen doet, bewijzen de laatste verkiezingen. Voor Europa heb ik voor Assita Kanko gestemd, en die is duidelijk niet blank, ik heb dus geen enkel probleem met mensen met een andere huidskleur, als ze niet van die verstikkende waarden voorstaan, en onze democratie willen onderuit halen. Maar dat past niet in uw vooroordelen, hee? En ja, wij als blanken mogen ook wel zeggen dat we soms slachtoffer zijn van bepaalde discriminaties, zonder direct het etiket "calimero" opgeplakt te krijgen.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 6 juni 2020 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Banneling
|
![]() Vandaag, 12:31
Citaat:
https://www.gva.be/cnt/aid1143708/ho...rden-aangepakt "Homofoob geweld kan niet door overlastboetes worden aangepakt. Verbale beledigingen aan holebi's al evenmin." Dat zegde minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open Vld) in de Kamer aan Nahima Lanjri (CD&V) en Eva Brems (Groen). Citaat:
Ge wilt dat gewoon niet lezen omdat het niet in uw kraam past. Laatst gewijzigd door dpg : 6 juni 2020 om 11:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe gemakkelijk ze het zichzelf maken door elke weerstand daar tegen af te schrijven als puur racisme... Groter voorbeeld van puur racisme is toch wel de uitspraak dat het racisme in het DNA van de Vlamingen zou ingeschreven zijn... Waar bleef de goegeeente, waar bleef het gerecht om dat regelrecht racisme aan te klagen??? Oei, het bleek zelfs van de, zichzelf aan de goede kant van de geschiedenis opgestelde, macht te komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Demagoog!
"Vandaag"? 27 Maart 2012 ! Kun je nog meer de waarheid geweld aandoen? Dus ACHT JAAR GELEDEN hebben ze er eens over gesproken? En dan nog specifiek in de context van Brusselse GAS boetes? Vergelijk dat met het voortdurende hameren op racisme. Volgende keer uw fake news beter vervalsen.
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om maar aan te tonen dat die "minder aandacht" een verzinsel is van u, verzinsels om het geliefkoosde calimero slachtofferrol te kunnen spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Oh geen bewijs nodig, u behoort tot de slechte soort (volgens hen)... Dus, afgeschreven en alle haattaal tegen u is toegelaten, zelfs meer hoogst noodzakelijk opdat u uw slechte ingesteldheid zou inzien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is, denk ik toch,
dat als iemand met een zodanige knoop in zijn maag zit, dat hij echt lelijke dingen gaat schrijven op facebook en aanverwanten, over allochtonen, dat hij na een veroordeling daarvoor, nog altijd met die knoop blijft zitten. Mijn punt is: ge moet die knoop willen zien bij die mens, en hem willen ontwarren, anders blijft hij ziek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Dat het niet de nodige aandacht krijgt. De vraag was niet hoeveel hits je op google krijgt, maar naar concrete veroordelingen van Vlaamse politici. Als het meest recente 8 jaar geleden is, dan zegt dat meer dan genoeg. We lezen hele dagen over hatespeech, racistische tweets, enz. De volgende keer kun je misschien iets uit de jaren '80 van de vorige eeuw opvissen, om te bewijzen dat ze er aandacht voor hebben... ![]()
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://stadincijfers.antwerpen.be/d...herkomst--314/ Je brengt het allemaal wat welbespraakter dan anderen. Maar het blijft ongefundeerde onzin, gelardeerd met loze veronderstellingen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 6 juni 2020 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoelang? Want ik haat mijn ouders ook met overtuiging.
En wat met de volledige linkerzijde die me haat omdat ik VB stem?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 juni 2020 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Waarom staat er nu weer geen bron bij?
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Dat is nu echt niet moeilijk om door te hebben welke kant zich zal weren... Die kant natuurlijk die weet dat het enkel, zonder het minste rechtvaardigheidsgevoel tegen hen en dan ook alleen tegen hen zal gebruikt worden; niet omdat men tegen racisme en haattaal is, want die gebruiken ze overvloedig en ongestraft zelf, maar wel omdat ze elke democratische tegenspraak willen nekken...
|
![]() |
![]() |