![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat er hier iemand zaken mee heeft waar ik woon.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 juni 2020 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de gemeenteraad wil hem niet weghalen U kunt met een aantal Belgen komen om dat te doen. https://historiek.net/jan-pieterszoo...587-1629/5545/ De VOC had geen groot leger op java in die tijd . Ze werkte samen met plaatselijk heersers om dit soort moordpartijen voor hun te klaren. In de 16e eeuw had de paus bepaald, dat alleen Spanje en Portugal recht hadden op kolonies. Deze landen werkten ook hard , de Indianen daar te dwingen om katholieke te worden. De kolonies van deze landen zijn dan ook al eeuwen lang katholiek bolwerken . Na de Opstand kon de Nederlandse Republiek in 1600 , los van pausen hun VOC en kolonies beginnen. Dit wel met een groot verschil, dat ze de mensen hun eigen godsdienst liet behouden. Indonesië is nu grootste moslimland ter wereld en Bali is Boeddhistisch Daarom ,wandaden waren er beslist , zeker met de normen van deze tijd gezien. Toch was de Republiek humaner, dan het katholieke Spanje en Portugal in die tijd. Laatst gewijzigd door cato : 12 juni 2020 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" Woorden wekken, voorbeelden trekken." (1) _______________ (1) In eigen land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij betalen de rekeningen van hun brassen en zij hangen in ruil daarvoor de strontzak uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder inhumaan zult u bedoelen. Desalniettemin ,wat Coen daar uitgevreten heeft in Banda.... niet van de poes! En dan spreek ik niet eens over de W.I.C., de Athjeh oorlogen met Heutsz , de 'politionele' acties... Maar goed, we gaan er maar over zwijgen want nog een beetje en we zitten zo weer volop in de Generaltiteitslanden. En dat moeten we toch vermijden in deze draad. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2020 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet je twee gemeenschappen , die blijkbaar elkaar niet kunnen luchten of zien , dwingen van bij elkaar te blijven? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 juni 2020 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer komt er een excuus van Spanje en de RK kerk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel dat 'n beeldenstorm door linkse antifa woke-flakes & wat ontevreden nege..euh..zwarten andersgekleurde rellers, 'n onafhankelijk Vlaanderen zal bespoedigen of bewerkstelligen.
Indien wel, daar distantieer ik me van, met die soort wil ik geen land delen. Want na de beeldenstorm & boekverbranding en de Entartete Kunst, komen de mensen (met dissidente meningen) aan de beurt. Mijn portie voor Fikkie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij moesten maar Frans praten met hem. Hij vertikte het om Nederlands te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn Vlamingen die in Franstalig België wonen, er zijn Franstalige Belgen die in Vlaanderen wonen. En ze voelen er zich prima. Het is niet omdat u een gratis haat tegenover de Franstaligen hebt dat de anderen hetzelfde moeten denken.
|
![]() |
![]() |