![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een masker (mocht het al helpen) verlies veel zoniet alle effectiviteit als de verluchting niet voldoende is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is hier al van alles gezegd: opzettelijk besmetten, moord met voorbedachte rade, enz ..... Dat is allemaal hysterisch gedoe. Opzettelijk besmetten zou willen zeggen dat je 1) besmet bent en dat weet 2) effectief actie onderneemt met de bedoeling anderen te besmetten Dat is hier totaal niet aan de orde. In het beste geval, maar dat is juridisch zeer betwijfelbaar, zou je de man, moest hij besmet zijn en door het niet dragen van een mondmasker anderen besmet hebben, kunnen veroordelen voor onopzettelijke slagen en verwondingen. Alleen ligt de bewijslast bij de aanklager die moet bewijzen dat : - de man in kwestie toen besmettelijk was - zijn collega's door hem besmet zijn geraakt - het dragen van een mondmasker dit had vermeden - de werkgever voldoende maatregelen had getroffen zodat andere bronnen van besmetting uitgesloten kunnen worden. Een zo goed als onmogelijke opdracht.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Covid is geen dodelijk virus. Het is niet omdat je leugens bljift herhalen, dat ze waar worden. Je kan er simpelen van geest mee bedriegen. Dat wel.
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Virologen zoals MVR spreken zelf niet meer van een pandemie maar epidemie.
In China is het virus onder controle omdat het daar reeds een communisme is. Hier melken ze de boel nog uit een “nieuwe normaal” in te voeren: mass surveillance. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Onjuist
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 december 2020 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
2. Juist
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik op straat in het wilde weg schiet met een machinegeweer, heb ik dan iemand geraakt?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 december 2020 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Als er in zuidwest Australië een komeet op aarde valt, zijn we dan allemaal dood?
![]() |
#210 |
|
![]() ach, ik ben gewoon een beetje met zijn kloten aan't rammelen. Ik vind hem een grappige idioot.
![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 december 2020 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en ze is correct.
Maarja, voor sommigen is Covid maar een griepje.
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u.
![]() |
#213 |
|
![]() Neeje, een valling.
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Als ik op een lege autosnelweg met een moderne wagen 150km/u rijdt, zonder iemand in de wagen, dan breng ik alleen mezelf in gevaar. Als ik op een drukke Brusselse ring 90km/u rijdt met een volle wagen, dan gelden er héél wat risico's, en toch is het NODIG. Als ik om 16u in de straat van een kleuterschool tegen 250km/u kom aangevlogen, dan ben ik inderdaad met een automatisch geweer in het rond aan't schieten.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 december 2020 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() griep, valling, ziekte, vallende ziekte, what difference does it make (dixit "cankles.")
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Raad stelt dat onder "civiele bescherming" ook besmettingen met een levend virus kunnen worden begrepen’. (DS) De volledige tekst is ook op de site van RvS terug te vinden. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 december 2020 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Vergis U niet en onthou, les 1;
met logische argumenten gaat u de covid-fascisten NOOIT overtuigen. Je kan ze aanbrengen, je kan ze tot in den treure herhalen, je kan pleiten, je kan schelden, je kan smeken, nooit zullen ze geloven dat de aarde rond de zon draait. Ze reageren enkel op emotie, op chantage, op ridiculisering, maar NOOIT op logica. pazzoep, ik trap er ook nog vaak in hoor.
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Maar door te leven zoals mensen al millenia leven, niet dus. en DAAR gaat het over. DAT is de kern van HEEL DEZE F*ck*ng miserie.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 december 2020 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die mensen in angst willen leven, hun zaak. Staat en webwinkels zijn al duizendtallen euro’s aan mij ontlopen en wij stemmen hier niet meer. Ook geen dotatie meer. #anticofa |
|
![]() |
![]() |