![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, ze willen zelfs al een soort systeem met 'noodtoestanden' voor het klimaat etc. Verder is er de economische crisis waarvan de 'behandeling' hier continu op moet aansluiten, anders wordt het te gevaarlijk voor de heersende klasse etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik heb hier toen geprobeerd om mensen diets te maken dat tegen die testen vechten idioot was, en Annemans heeft het vollen bak bekocht van daarmee mee te gaan. Het was triestig, want de tweede golf was het beste bewijs van het falen van het beleid: men had toen volop moeten hameren op kosten-baten in plaats van te minimaliseren en te doen alsof er geen tweede golf kon komen - wat op dat ogenblik geen kat eigenlijk wist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreft lockdowns is dat ongeveer wat ik zeg, het verplaatste de immuniteit periode van de zomer naar de volgende winter onder de ouderen. Een hogere besmettelijkheid is logisch, dat gebeurt sowieso. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vond de formulering dat de lockdowns geen wetenschappelijke basis hebben iets te ongenuanceerd; dan komen ze af met hun 'preventieparadox' en zo. Het punt is inderdaad dat het te ongediversifieerd was en zo meer kwaad dan goed doet. Wat die kakofonie betreft: ik dacht aan een beperkte vragenlijst, niet aan een vrije discussie. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 31 december 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De munitie bewaren voor de tijd dat het moment dat het doel in het midden van de kruislijnen staat. Dat is gewoon efficient wezen. Met de minste middelen het meeste resultaat. Beter dan te missen en dan zonder munitie doodgeschoten te worden. Verslagen zonder de vyand zelfs maar schade te hebben gegeven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 31 december 2020 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 5 minuten plezier van een blozende viroloog te hebben, is mij eigenlijk weinig waard. Ik wil ze opgeknoopt zien aan een lantaarnpaal. Nadien. Maar de ware vraag behoort niet tot het domein van een of andere medicus. De ware vraag is: waarom offeren wij 3 miljoen levensjaren op, om er maar 10 keer minder kunnen te redden in het beste geval ? Dat is een maatschappelijke vraag, geen medische. Er zijn een paar medische parameters daarin, maar meer ook niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2020 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie je nu niet hoe krankzinnig je bezig bent? Die Ivermectine kan van pas komen om reddend op te treden bij ernstige gevallen. Als je dat voorbij laat gaan, welke morele basis heb je dan nadien nog om anderen aan te vallen? Je schrijft hier zelf dat het je niet kan schelen. Zelfs binnen de logica van je leedvermaak snap ik het niet geheel want dan had je er beter helemaal over gezwegen tot 'nadien', maar ja, dan kon je niet meer zeggen 'dat je het al wist'. Nu ben je verplicht om toe te geven dat de basis waarop je anderen aanvalt hypocriet is, want je wil zelf niemand redden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling is niet van mensen te redden he, mijn bedoeling is van kwakzalvers doen op te knopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil gewoon dat mensen die zich lieten beetnemen, door scha en schande ondervinden wat het is om zich klakkeloos laten beet te nemen door kwakzalvers, en vind het uiteindelijk een heel leuke scene als die tot dat besef komen, nadat ze zelf hun eigen huis in brand gestoken hebben. 2 vliegen in een klap. Kwakzalvers, en volgers samen om zeep.
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2020 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor ivermectine moet ik niks doen, ze zijn op de hoogte, ze weten dat zelf. Voor ubiquinone heb ik een mail gestuurd naar sciensano, en naar een paar redacteurs van De Standaard, zonder enig antwoord (wat ik vermoedde). Ik ben dus "ingedekt". Meer moet dat niet zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 december 2020 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms vallen die twee dan ook samen de derde aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 31 december 2020 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar er dit jaar geen gebruik van gemaakt te hebben ‘in afwachting van het vaccin’ bij ouderen die toch al besmet waren, is duidelijk een aanwijzing van schuldig verzuim, dwz, het moedwillig nalaten om een bestaande behandeling tot (mogelijk) herstel toe te passen op mensen die (reeds) ten dode waren opgeschreven. Dat is de misdaad waaraan Marc & co zich schuldig hebben gemaakt. Gezien de schade van hun kwakzalverij nu al buitenproportioneel is tov ‘geredde levensjaren’, mag dit medische vandalisme voor mij nog een tijdje doorwoekeren, kwestie om zeker te zijn dat de maatschappelijke woede/verontwaardiging - als achteraf de eindrekening wordt opgemaakt - ‘zuiverend’ genoeg zal zijn, om de kwakologen van dienst – van Van Ranst tot het WHO-bestuur – veroordeeld te zien wegens misdaden tegen de mensheid. Pas dan zullen we terug onze wonden kunnen likken, pas dan. De uitgang van de hel ligt in het midden.
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevaar is gewoon dat men er zich nu nog kan uitlullen, van "ja we waren het aan 't bekijken" en "er is inderdaad wat vertraging geweest maar weet ge, het is heel zwaar werk en een heel zware verantwoordelijkheid die we hebben" en "het is de moeite niet, er zijn nu vaccins, zo een protocol opzetten zou te lang duren volgens voorschift 17 A alinea 314". Als het echter deftig aanmoddert, als er nu nog een derde onstopbare golf is, als hun vaccins teveel treuzelen, en vooral, als het elders bevestigd wordt dat het goed werkt, dan slaat de muizeval toch wel dicht he. De kers op de taart zou zijn als die vaccins uiteindelijk verkeerd uitdraaien, maar hoewel mijn slecht karakter mij zou verkneukelen daaraan, heb ik daar geen goesting voor, als ik besef wat voor een miserie dat zou meebrengen voor nog een paar jaar. Ik ben het ook grondig beu, en ik hoop dat de blz kan gedraaid worden met vaccinatie. (maar ik geef toe dat mijn pret niet zou opkunnen indien.... ![]() Als er uit gans deze ramp iets te leren valt, is dat onze maatschappijen diepe, fundamentele beschermingen nodig hebben tegen dwingeland-kwakzalvers die zomaar alle burgerrechten met de voeten treden. Dat is op dit ogenblik TOTAAL ONHOORBAAR. Je kon in de jaren 30 ook niet indenken dat men in Duitsland een stevige bescherming tegen anti-semitisme zou kunnen laten stemmen. Het is pas na de puinhoop van de holocaust dat zoiets een evidentie leek. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2021 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |