![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net mijn punt.
Dan kies ik voor krak dezelfde lockdowns en andere zever. VB gebaart zich van krommen haas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En inderdaad, dat heeft waarschijnlijk voor meer slachtoffers gezorgd+alle ellende van de economie/psychisch leed/... er bovenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt nu wel beweren dat die groep daar niet om gevraagd heeft, maar ik stel rondom mij en hier op het forum vast dat het juist wel zij zijn die er om vragen. Dat het wel de gepensioneerden zijn die liever de toekomst van de volgende generaties op het spel zetten dan zichzelf te beschermen. Maar of je ze daarom met de vinger kunt wijzen dat denk ik niet. Ik denk dat zij ook maar gewoon het slachtoffer zijn van de foute, valse en onvolledige informatie die ze krijgen vanuit onze media en overheid. Dat velen werkelijk bang zijn voor iets waar ze rationeel gezien weinig schrik moeten voor hebben. Dat de media een massale angstpsychose veroorzaakt heeft die zichzelf enkel maar versterkt. Als we een schuldige moeten aanduiden dan zou ik gaan voor de hoofdredacteuren van de vrt, vtm en de grote kranten. Zij zijn verantwoordelijk voor de psychose. Om geld te verdienen maken zij de mensen bang en de maatschappij stuk. Als er dus iemand op de guillotine zou moeten eindigen zijn het wel de leiders van de grote mediabedrijven in belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij de meeste oudjes zijn de hersenen ook danig verschrompeld. Die mensen kunnen niet meer zelf kritisch nadenken, dat zie je goed hier op dit forum. Ze herinneren zich de juiste of verkeerde conclusies die ze in het verleden trokken, of zoeken in het heden naar stemmen die ze kunnen napraten, en dat zijn veelal de media. M.a.w. ze vallen grotendeels terug op gezagsargumenten omdat andere redeneringen te moeilijk geworden zijn.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die oudjes zijn zelfs zo dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze juist tamelijk massaal zijn gedecimeerd sinds 2020. 18.000 70plussers stierven al met corona. En maakt de overheid ze haast met vacccineren? Neuh. We hebben het wereldrecord sterfte. Dus dat is iig niet gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie dat zeker bij mijn eigen vader. Dat is een verstandig man, universitair en een mooie professionele carrière gehad. Maar hij verkeert nu al maanden in een paniekstemming en gelooft en doet blindelings alles wat gezegd wordt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schitterend gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2020 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2020 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch. Jonge staatslieden als Macron, Johnson en De Croo staan voor strenge maatregelen en oude krakers als Trump, Poetin en Bolsonaro veel minder.
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan krijg je als argumentatie dat die niks te zeggen hebben en het nog altijd de oude krokodillen zijn die de lakens uitdelen. Ja dan zal het zo wel zijn zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De maatregelen zijn voor iedereen hetzelfde en ze maken de ouderen wijs als ze een lapje voor hun mond hebben en ze besmet worden, dat dit dan komt door de jeugd die aan het feesten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn feestende jongeren maar ook ouderen die niet nauw zien....net als er heel bange jongeren zijn en panikerende ouderen. Er zijn ook jongeren die woedend worden als ze iemand zien zonder masker Algemeen gezien denk ik dat ongeveer 90 % van de mensen jong of oud voorzichtig is. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2020 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |