![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zouden 'goede mensen' tot een partij willen behoren die de Grote Leider omschrijft als een vuile stal ? Welke normale mens wil er tussen vuiligheid zitten terwijl er voldoende politieke alternatieven zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wanhoop niet, Wever heeft ooit ook gezegd "nooit met de sossen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
200% is niet erg realistisch. 100% is het hoogst haalbare. En zelfs die score is dikwijls niet erg realistisch. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 december 2020 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() ik zou willen dat bij volgende verkiezingen vb en nva meer dan 50 % halen
es zien wat dan gebeurt
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij vindt het dus maar normaal dat Vlaanderen jaarlijks tussen de tien en vijftien miljard € gratis en voor niks afstaat aan het bodemloos vat, Wallonië genaamd ?? Hou er dus rekening mee dat ge veertien dagen per jaar onbetaald gaat werken enkel en alleen om Wallonië de bek open te houden.
![]() |
#210 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van een neutrale mening op basis van gegevens of toedracht zal jij ook nooit kunnen verdacht worden.
![]() |
![]() |
#211 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder dat links gebroed zou het in ieder geval gemakkelijker zijn. Ons onderwijs zou niet achteruit gaan, we zouden na donker buiten kunnen komen, we zouden minder OCMW nodig hebben en we zouden ons thuis kunnen voelen.
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk? Waar (= bij wie) kan een doorsnee 'islamofobe' 'bange blanke man/vrouw' die onder een 'vals' 'gevoel van onveiligheid' gebukt gaat en 'eerlijk gezegd héél dat Belgisch circus ondertussen zo kotsbeu als koude keirepap' is, met zijn/haar besognes en bezorgdheden terecht zonder zo goed als onmiddellijk op afkeer, berisping, cognitieve dissonantie, emo-zever, flauwekul, gedram, hoongelach, kleinering, minachting, paternalisme, scheldpartijen, verontwaardiging, ... te worden getrakteerd? ![]() De weinigen die ik ken die het nog écht aandurven IN REAL LIFE op min of meer 'ernstige' wijze te luisteren naar en in discussie te treden met 'het kiesvee' van uw favoriete politieke pispaal, zijn met z'n allen 'militanten' van partijen als PVDA of LSP. Heel 'gedisciplineerd', die mensen ![]() Ik had tot nu toe niet de indruk dat u hoog opliep met dat soort 'voldoende politieke' 'voldoende alternatieve' alternatief. Of hield u eerder de 'luchtfietsers' in gedachten? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 19 december 2020 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoor zelfs dat in Gent, volgens ik ooit gelezen heb "de fiere Vlaamse stede" madam van de foururewinkel en van den biejoutier hun caniche laten pipi doen op de pelouze.....:en de zoon zijn fiets heeft ne guidon en freins en ne gardebou -D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
Met 2 Akita's hoef ik trouwens niemand te vrezen. Zou het afwezig zijn van linksen misschien voorkomen dat beroepsonderwijs volgende verlof verslaafden onderwijzer worden. Want dat is het probleem met ons onderwijs. Iedere nul met enige pretentie kan verlofverslaafde onderwijzer worden. En wat ik zie van het OCMW is het helpen van Vlaamse drugverslaafden en andere marginale zolpidem, lorazepam, codeïne en andere tradonal verslaafden. De mensen met een migratieachtergrond in het stadje waar ik woon, die werken. Werk waarvoor wij Vlamingen, ons te schoon voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waren de sossen niet decennia lang heer en meester in Antwerpen? Wat er nu is is hun erfenis. Ik hoef den Bart "niet meer" maar als het kwaad zo ingekankerd is zoals in Antwerpen sta je wel voor een zéér moeilijke taak als burgemeester. Hij zou vooral wat bescheidener mogen zijn en eerst eens wat laten zien van zijn kunnen. Nu, eenmaal in vrije val kan hij diep vallen want zoveel vrienden zal hij in de politiek ook wel niet hebben.
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik coke wil, ga ik gewoon naar Antwerpen. De burgemeester laat het toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
En verdraaid, het is nog heel leuk ook. De arrogantie die Wever ooit aan de dag legde, en nu in zijn bakkes ontploft is een enorme bron van humor en vermaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |