![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of hoe de de grootste egoïsten tegelijkertijd al de rest beschuldigen van egoïsme omdat ze niet meteen alles opgeven en doodvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens niet in waarom ik zou reageren op uw "toch maar een hoax". Dat is verkeerd. Ik zeg helemaal niet dat corona een hoax is. Ik zeg dat de gevolgen van corona, die wel degelijk bestaan, in het niet vallen ten aanzien van de gevolgen van de kwakzalver maatregelen die men treft, zogezegd om de corona gevolgen tegen te gaan. Dat is helemaal niet hetzelfde als zeggen dat corona niet zou bestaan. Ik ken op het forum maar 1 lid die dat beweert: mambo. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt u zich ingeschreven als vrijwilliger en gaan werken in ziekenhuis of WZC? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Parlementslid
|
![]() In de beginjaren van de gsm werd je uitgelachen als je rondliep met zo'n toestel aan je broeksband, want je was een dikke nek. Nu word je uitgelachen omdat je geen smartphone bezit. Nu heb je zo'n ding nodig om te bewijzen dat je het TLF-formulier hebt ingevuld als je 48 uur in het buitenland bent geweest of het kost je €250.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 5 januari 2021 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is bevoegd voor alles. Wist je dat niet?
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaaf!
![]() |
![]() |
#210 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt Hier mensen die werden bevraagd in 98 en die vonden dat ze dat zelfs helemaal niet nodig hadden..integendeel ze vonden het belachelijk om op straat te telefoneren Mensen vonden het zelfs vervelend dat ze altijd bereikbaar zouden moeten zijn Echt leuk om dat nu eens terug te bekijken ![]() https://www.youtube.com/watch?v=TNwhIHqM60g Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 januari 2021 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Nog iemand die last had van psychische problemen.
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 januari 2021 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Another sissie? Het manneke ziet er mij nogal vermoeid uit. Met die achterste voren gedraaide “cap” ziet hij er natuurlijk niet intelligenter uit.
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumreglement politics.be In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc. Waarom dit citaat: de aanval op trollen wordt ingezet. Er bestaan uiteraard vele manieren van trollen. Hieronder volgt een lijst van zaken die niet langer zullen getolereerd worden. => Het overmatig plaatsen van afbeeldingen die niet van toepassing zijn op het onderwerp, zonder bijdrage aan de discussie. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes => Het al te vaak reageren met nietszeggende, of nodeloos provocatieve oneliners in de discussies buiten Koetjes & Kalfjes. => Het posten van grote stukken tekst in een vreemde taal of die klaarblijkelijk door een vertaalrobot gehaald zijn. => Het frequent reageren enkel met smileys, '2', etc...in de politieke discussiefora. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes => Het voeren van oeverloze bladzijdenlange meta-discussies over spelling, moderatie en andere off-topic 'FIFY'=> Het vervalsen van quotes al dan niet met vermelding 'Fixed' of Deze lijst zal steeds verder aangevuld worden, totdat we opnieuw een normaal gespreksplatform hebben gecreëerd. Overtredingen worden geknipt. Als u een verwittiging daarvoor krijgt, is dat een gunst want in principe is een directe ban een mogelijke optie, en er wordt dus ook niet gediscussiëerd over censuur of andere 'maatregels'. Pontifex. https://forum.politics.be/showpost.p...78&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staat nergens dat men gedwongen is een integrale post te citeren. Mocht dat het geval zijn, zou dat idioot zijn, dan zou men gewoon het nummer van de post aangeven he. Dan heeft citeren geen zin. Citeren doet men om het deel van een post aan te geven waarop men reageert.
Wie de ganse post wil zien, kan die uiteraard altijd terugvinden, er is zelfs een link naar. Het probleem dat jij hebt, is dat jij hier dingen moet lezen die tegen uw hysterie ingaan, en waar je geen geargumenteerd punt op hebt. Dan ga je maar mensen uitmaken, en ga je hen beschuldigen van allerlei dingen zonder enige grond, omdat uw rede U in de steek gelaten heeft - wat trouwens een van de voornaamste eigenschappen is van een hysterie aanval. Maar ik neem het U niet kwalijk, men heeft ongelofelijk zware wapens tegen U gebruikt, propaganda middelen zoals er maar zelden werden aangewend. De laatste keer waarschijnlijk in de jaren 30 van de vorige eeuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps. ik maak niemand uiten ik pleit niet voor een genocide onder de oudjes gelijk dat u doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'In de coronacrisis is de publieke opinie in de greep van absurde oordelen' "We moeten het onder ogen zien: ook in de coronacrisis is de publieke opinie in de greep van absurde oordelen. Het bekendste voorbeeld is natuurlijk dat het gerapporteerde aantal coronadoden in woonzorgcentra veel te hoog was omdat men alle doden telde, maar ook tal van andere gerapporteerde cijfers, bijvoorbeeld de besmettingsgraad en het reproductiegetal, waren onrealistisch. Hoe verkeerd ook, dergelijke boodschappen bepalen de publieke opinie. Ze worden naar voor geschoven door experts, vaak op de nationale televisie, waardoor het lijkt alsof ze algemeen aanvaard worden. Net als in het experiment van Asch volstaat dit voor veel mensen als bewijs van hun juistheid: 'Het kan toch niet dat iederèèn verkeerd is', 'Ze zouden het toch niet zeggen als er niets van aan is', enz." https://www.knack.be/nieuws/wetensch...eck=1609875085 Schrijf anders nog eens een treurspel, de wereld is me te vrolijk aan 't worden.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 januari 2021 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |