![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door weg te blijven brengt hij gewoon heel Amerika in diskrediet.
Maw, hij lacht gewoon heel het rechtssysteem van Amerika uit want hij was diegene die gewonnen had. Amerika heeft nu al een klap in haar gezicht gekregen, en dit is er nog een van formaat. Make America great again....
![]() |
#202 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 8 januari 2021 om 18:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() In de praktijk niet werkbaar. Ik zie het volk al debateren over snelheidsbeperkingen of kleurstoffen in voedingsmiddelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrickve is fan van de steentijd, of nog veel vroeger.
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 8 januari 2021 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U onthult zijn bronnen van wijsheid !
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Biden spreekt over "terroristen" in het Capitool. En dit zijn "Peacefull Protesters":
![]() Na 1 dag hebben ze in de VS al meer doden dan in Hong Kong na maanden onrust aangestookt door onder andere Mike Pompeo. En merk ook dat er geen aanstokende taal uit China komt. Integendeel. Wel een herinnering aan de woorden die uit de VS kwamen ten tijde van de Hong Kong riots. Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2021 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2021 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkel die dingen waar echt een grote meerderheid achter staat wordt wet. Al de rest blijft vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kader is wat anders ondertussen, maar ik zie niet in waarom wij anders zouden zijn, en waarom wij niet zouden gehoorzamen aan de basiswetmatigheden van wat ons geschapen heeft. De enige reden om samen iets te doen is een externe vijand aanpakken. Op een kleine cirkel "eigen volk" na waar je empathische banden mee hebt. Je weet wel, dat belangrijke dat nu kapot gemaakt wordt. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2021 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je postings zijn karikaturaal geworden
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Omzeggens geen. Je kunt 10000 jaar ontwikkeling niet zomaar terugschroeven he.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 8 januari 2021 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @patrickve.
Met alle respect voor uw mening en uw kijk op de samenleving maar zou je mss elders daarover in discussie willen gaan ? Op K&K hoeft zelfs niet, ik wil ze nu ook niet in het belachelijke trekken, maatschappij en samenleving lijkt me ook ok. Start er een nieuwe draad en dan kunnen we hier bij het onderwerp blijven. Maar aub, niet in elke draad op dit forum want zo kunnen we door het bos de bomen van het onderwerp niet meer zien.
![]() |
#214 | |
|
![]() Maar wat ik me afvraag, jij die in de VS woont. Wat is de mening van John-met-de-Pet? Daarover wordt allicht op het werk/school/buurt toch gesproken. Over alles wat gebeurd is, kan men toch niet meningsloos zijn?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 januari 2021 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hey, ik kan evengoed in de wagen springen en 20 km verderop rijden waar men gelooft in the rapture, dat de regering er op uit is om kinderen te ontvoeren en in FEMA-kampen te steken en dat de verkiezingen opgezet spel waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Het levende lijk is in haar nopjes. Pelosi wil Trump toegang tot nucleaire codes ontzeggen. Zou dat in het hoofd van Trump spelen een nucleaire oorlog ontketenen? Die Trump ver als enige president die geen oorlog met andere landen aangebonden heeft zelfs toenadering gezocht heeft met bepaalde anderen zoals N-Korea? We zullen het op de voet volgen hoever die Biden zal geraken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2021 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De federale Amerikaanse staat is een verder doorgedreven EU, en die is ook over haar nut heen, en nu, op een samenwerkingsplatform na, ook grotendeels nefast is. Let wel, ik ben voor de Euro (mocht dat een prive munt zijn), en voor de eengemaakte markt en vrijheid van verkeer en dergelijke, maar daar had het moeten stoppen. De Amerikaanse unie was daar ook beter gestopt. Het machtsmachien ginder is nergens goed voor. Dat sluit aan bij de rest van mijn politieke visie, dat elke vorm van machtsuitoefening door een kliek over een andere, altijd nefast is voor de tweede. Er is geen positieve onderdanigheid he, voor de onderdaan. Kortom, hoe minder dwingelanden hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |