![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#203 |
Burgemeester
|
![]() Het is zover: anno 2005 wandelen er zwarte shadors langsheen de Schelde op het Sint-Annekestrand in Antwerpen!! Vrouwen die er liggen te zonnen in binkini worden er nu uitgemaakt voor 'hoer' en 'hoerin'. Evenredig met het aantal hoofddoeken en zwarte shadors op het strand daalt het respect voor vrouwen.
Zwarte shadors op het strand shockeren evenzeer, zoals een binkini op Gaza-strand in Gazastad tussen gesluierde vrouwen zou shockeren. Maar westerse vrouwen passen integendeel hun kledij aan uit respect voor de ander en je zal ze ook niet zien zonnen in bikini. Respect voor plaatselijke gewoonten en gebruiken is iets wat in reisbrochures en -adviezen wordt aanbevolen en de meeste weldenkende mensen houden zich daar ook aan en betonen respect voor de cultuur en de mensen van de landen waar ze reizen of zich gaan vestigen. Jammer genoeg is dit éénrichtingsbeweging en wordt van de nieuwkomerzshier niet verwacht dat ze enig respect zouden tonen voor de cultuur en de mensen van het land waar ze terechtkomen. Een totaal misbegrepen 'diversitietsbeleid' zorgt ervoor dat Belgen zich geen Belg meer voelen in eigen land. Steeds meer krijgt men hier het gevoel in één of ander land te wonen, waar de rechten van oorspronkelijke bevolking langzaam maar zeker met de voeten worden getreden en waar geen enkel maar ook geen enkel respect meer is voor de cultuur, gewoonten en gebruiken van de Belgen. Onder het mom van 'actief pluralisme wordt alles wat met christlijke symboliek te maken heeft verder uitgeroeid om plaats te maken voor de symbolen van een godsdienst die zich in West-Europa kenmerkt door intolerantei ten aanzien van andersdenkenden, redeloosheid en obsurantisme. |
![]() |
![]() |
#204 |
Gouverneur
|
![]() goed gezegd
|
![]() |
![]() |
#205 | ||
Banneling
|
![]() Zoveel gesluierde vrouwen zijn er ook niet ... Ik ga regelmatig naar daar. Ik heb niet veel opgemerkt.
Trouwens, wat hebben vrouwen met hoofddoek daar te zoeken tussen alle mannen ![]() Ik denk dat ze beter naar het Rivierenhof kunnen gaan en daar picknicken ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 september 2005 om 20:04. |
||
![]() |
![]() |
#206 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En vooral niet vergeten 2x daags je medicatie te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#207 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Het probleem is echter meestal dat autochtonen, de allochtonen discrimineren(dan heb ik het dus niet alleen over het Arbeidsmarkt), zelfs als ze een (te) hoge functie hebben.. (heel treurig, al zeg ik het zelf). Citaat:
"Mijn Algemeen Beschaafd Nederlands is vaak veel beschaafder dan van velen alhier. Mijn positieve participatie in de Nederlandse maatschappij kan ik ook bewijzen. Zelfs op vele plekken als vrijwilliger, zonder enige betaling! Oke, ik geef het toe, ik hang niet in de kroeg, ik gebruik geen drugs en alcohol en ik eet liever franse frietjes dan Hollandse patatten. Is dat zo’n crime? " Citaat:
Dus doe niet zo zielig. Wel mag je van Boeken afblijven waar jij totaal geen verstand van hebt! Citaat:
![]() Ik denk toch echt dat jouw 'allochtoonse' vrouw -al heb ik toch wel mijn twijfels over dat jij een allochtoonse als vrouw hebt- wel een hekel aan jouw imperfecte karakter moet hebben.. TheBrains. |
||||
![]() |
![]() |
#208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik leg ook de schuld bij ons laks immigratiebeleid dat een tapijt openrolt voor bepaalde vreemde sujets.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wel, twee jaar geleden zat ik op Gaza-strand in Gaza-stad, tussen fel gesluierde vrouwen en ........mannen in zwembroek. Als redelijk denkend mens ga je daar als vrouw niet tussen zitten in bikini, maar in enigszins aangepaste kledij, uit respect voor de geplogenheden aldaar en om niet te shockeren. Wel, omgekeerd mogen wij ook vragen dat (fundamemtalistische) moslims eveneens de geplogenheden van dit land respecteren. Zo is het erg onbetamelijk om op het Sint-Annekestrand in zwarte shador te laveren tussen vrouwen die liggen te zonnen in bikini. Zoiets getuigt VAN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DEZE SAMENLEVING EN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DE (westerse) VROUW. Ik kies er bewust voor om als westerse vrouw door het leven te gaan omdat ik de alternatieven ken en geen enkele samenleving beter de rechten van de vrouw verdedigt. ( Ga maar eens leven en reizen buiten Europa of de VS en lees eens de disriminerende bepalingen met betrekking tot de vrouw, in de islamitische wetgeving). Zoals u zelf zegt; gesluierde vrouwen hebben hier niets te zoeken op het strand. Sluiers zijn een vestimentaire gewoonte uit de woestijn en dienden (nog steeds) oorspronkelijk als bescherming tegen de brandende zon, de hitte en het zand. Maar vooralsnog heeft Belgie geen woestijnklimaat......... Ik ben net terug uit Oezbekistan en Kirgistan, islamitische landen, maar gematigd en geevolueerd onder invloed van het communisme, het soefisme en invloeden van het vroegere boeddhisme. Vrouwen dragen er geen hoofddoeken, naar eigen zeggen omdat ze moderne moslims zijn en gecultiveerd. Geloof is innerlijk, het zit van binnen, zeggen de vrouwen daar. Hoofdbedekking en sjaals worden er vooreerst gedragen als bescherming tegen de felle zon (WOESTIJN- en steppeklimaat). De realiteiten ter plaatse geven me enkel de bevestiging van hetgeen een hoogopgeleide vrouw in Azerbeidzjan me vorig jaar zei: DE ISLAM BIJ ONS IS GEEVOLUEERD DOOR HET COMMUNISME, DE ISLAM IN WEST-EUROPA, DAT IS DE FEODALITEIT. GEVOLG; ENKEL SECULARISERING KAN DE GEESTEN TOT VERLICHTING BRENGEN...... |
|
![]() |
![]() |
#211 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Geloof is iets voor privé. Ik heb genoeg sletjes zien rondlopen met hoofddoek.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 september 2005 om 21:37. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#212 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 september 2005 om 23:26. |
|||||
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#215 | ||
Burgemeester
|
![]() wordT opgeroepen...bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren blijven zitten wegens leer- en ontwikkelingsachterstand? Leer in de eerste plaats een NADENKEN....
UOTE=Hamer en Sikkel][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size] [size=7] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door marjan : 9 september 2005 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
#216 |
Burgemeester
|
![]() wordT opgeroepen...... Bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren 'blijven zitten', wegens leer- en ontwikkelingsstoornissen?
][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size] [size=7] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote] 0/10 |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarja, dan valt ze niet op, dan is daar niet het woordeloze statement:'ik ben beter dan jullie...' |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 | |