Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 augustus 2005, 17:51   #201
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Nee, men heeft wetjes gemaakt, waardoor elk wildvreemd sujet hier zomaar kan komen wonen, blijven, kweken en importeren.
Dat is nog niet hetzelfde als u met geweld uit uw huis zetten. Ik neem nog altijd aan dat die personen hun eigendommen hier eerlijk gekocht hebben.
groene flamingant is offline  
Oud 28 augustus 2005, 11:23   #202
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
islam en democratie zijn onverenigbaar.Zo lang deze godsdienst standhoud is er van integratie geen sprake, net als het christendom konden zij enkel met het zwaard in de hand vooruit, alle andersdenkenden veroordelend."Dood de ongelovigen waar ge ze vind, neem hen gevangen" was , en is, hun strijdkreet.Voor de moslim is de wereld in 2 verdeeld: de Dar-al-Islam, huis van islam, onderworpen aan de chari'a, en de Dar-al-harb, huis van oorlog en chaos, waar men -nog-niet aan de chari'a onderworpen is. "nog niet", want voor de moslim is het ondenkbaar dat de hele planeet op een dag niet musulmaans zal geworden zijn.Tot op die dag heeft hij geen rust, maar als de harbis(inwoners van de Harb, ongelovigen) te sterk zijn om frontaal aan te vallen , moeten ze wachten , hem zand in de ogen strooien en laten geloven dat ze vrede willen .Die tijd, waarop ze hun moment afwachten, is de Dar-al-sulh, en dat is de tijd die wij nu leven
Eindelijk eens iemand die ook een beetje opzoekingswerk heeft gedaan.

PetSel is offline  
Oud 2 september 2005, 11:35   #203
marjan
Burgemeester

Standaard zwarte shadors op het Sint-Annekestrand in Antwerpen

Het is zover: anno 2005 wandelen er zwarte shadors langsheen de Schelde op het Sint-Annekestrand in Antwerpen!! Vrouwen die er liggen te zonnen in binkini worden er nu uitgemaakt voor 'hoer' en 'hoerin'. Evenredig met het aantal hoofddoeken en zwarte shadors op het strand daalt het respect voor vrouwen.
Zwarte shadors op het strand shockeren evenzeer, zoals een binkini op Gaza-strand in Gazastad tussen gesluierde vrouwen zou shockeren. Maar westerse vrouwen passen integendeel hun kledij aan uit respect voor de ander en je zal ze ook niet zien zonnen in bikini. Respect voor plaatselijke gewoonten en gebruiken is iets wat in reisbrochures en -adviezen wordt aanbevolen en de meeste weldenkende mensen houden zich daar ook aan en betonen respect voor de cultuur en de mensen van de landen waar ze reizen of zich gaan vestigen. Jammer genoeg is dit éénrichtingsbeweging en wordt van de nieuwkomerzshier niet verwacht dat ze enig respect zouden tonen voor de cultuur en de mensen van het land waar ze terechtkomen. Een totaal misbegrepen 'diversitietsbeleid' zorgt ervoor dat Belgen zich geen Belg meer voelen in eigen land. Steeds meer krijgt men hier het gevoel in één of ander land te wonen, waar de rechten van oorspronkelijke bevolking langzaam maar zeker met de voeten worden getreden en waar geen enkel maar ook geen enkel respect meer is voor de cultuur, gewoonten en gebruiken van de Belgen.
Onder het mom van 'actief pluralisme wordt alles wat met christlijke symboliek te maken heeft verder uitgeroeid om plaats te maken voor de symbolen van een godsdienst die zich in West-Europa kenmerkt door intolerantei ten aanzien van andersdenkenden, redeloosheid en obsurantisme.
marjan is offline  
Oud 2 september 2005, 19:42   #204
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

goed gezegd

PetSel is offline  
Oud 2 september 2005, 20:02   #205
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Zoveel gesluierde vrouwen zijn er ook niet ... Ik ga regelmatig naar daar. Ik heb niet veel opgemerkt.

Trouwens, wat hebben vrouwen met hoofddoek daar te zoeken tussen alle mannen .

Ik denk dat ze beter naar het Rivierenhof kunnen gaan en daar picknicken ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 02-09-2005 at 21:04
Reason:
--------------------------------

Zoveel gesluierde vrouwen zijn er ook niet ... Ik ga regelmatig naar daar. Ik heb niet veel opgemerkt.

Ik denk dat ze beter naar het Rivierenhof kunnen gaan en daar picknicken ...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik denk dat ze kunnen beter naar het Rivierenhof kunnen gaan en picknicken ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 2 september 2005 om 20:04.
JusticeLover is offline  
Oud 2 september 2005, 23:58   #206
barney
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Dat de migranten uit de moslimlanden naar Europa kwamen om daar te werken is een misvatting. Zij kwamen naar Europa niet om te werken, maar om te veroveren.

Wat voorafging

Door de kolonisatie kwamen er vooral de vorige eeuw langs verschillende wegen moslims vanuit de kolonies naar Europa. Dit was nog nooit gebeurd. Want men had zowat continu oorlog gevoerd met de Europeanen sinds de dagen van Mohammed. En nu konden moslims zomaar in Europa binnenwandelen met duizenden tegelijk, zonder dat de Europeanen iets in de mot hadden.

In de eerste helft van de 20ste eeuw begon zo het idee te groeien in de islamwereld dat een sluipende immigratie van moslims naar Europa op termijn weleens veel effectiever zou kunnen zijn dan het voeren van een open oorlog met Europa. Technologisch was daar trouwens geen beginnen aan. En dan kwam daar de olie en de oliedollars. En men zag hoe in Noord Europa migranten uit Zuid Europa werden geimporteerd.

De Zakaat doet wonderen

Het vervolg was simpel. De Zakaat, de derde pijler van de islam, mag immers aangewend worden om "mensen voor de liefde tot de islam te winnen". De oliedollars werden aangewend als Zakaat waarmee de machtigen in Europa werden omgekocht om naast Italianen, Spanjaarden, Portugezen en Grieken, ook moslims naar Noord Europa te halen.

Decennium 1 : "werken"

In het begin kregen deze migranten als boodschap mee: je koest houden en niet teveel opvallen. Wat ze in Europa verdienden kon weer als Zakaat aangewend worden om de "weg naar Allah" te plaveien. Vanuit Noord Afrika en Turkije stroomden tegelijk de Heroine en Cannabis overvloedig Europa binnen om de geesten van de Europeanen nog wat extra verdoving toe te dienen. Degenen die in Europa verslaafd zouden worden aan cannabis en heroine zouden later immers de beste verdedigers van de immigratielanden worden want vandaaruit verkregen ze hun stuff. Marokko is vandaag de grootste wereldproducent van cannabis. Dank u Koning Hassan.

Eind jaren zestig, begin jaren zeventig was het tijd voor het serieuzere werk. In Palestina werd gezorgd voor een onoplosbaar conflict dat de arabische geesten zou verenigen en naar Europa toe werd de oliekraan dichtgedraaid. Europa kon opnieuw olie krijgen op voorwaarde dat de migranten hun vrouwen en kinderen mochten laten overkomen (hoewel het volle crisis was en Europa een nooit geziene werkloosheid kende en men geen behoefte meer had aan extra werkkrachten).

Decennium 2 : vermenigvuldigen

De eerste 10 jaar kwamen er werkkrachten, in het tweede decennium kwamen de familieleden van de werkers over. De groei in Europa kon beginnen, voortplanten en importeren van echtgenoten via gezinshereniging was de boodschap.

Decennium 3 : criminaliteit

In het derde decennium was dan de tijd gekomen voor het zich afscheiden van de Europeanen. De verovering van Europa zou immers stilvallen als de moslims zich zouden assimileren. De straatcriminaliteit was daartoe een zeer geschikt middel. Door de straatcriminaliteit van de moslims zouden de Europeanen een hekel aan hen krijgen en zouden Europese werkgevers minder geneigd zijn om moslims aan het werk te stellen. Dit zou dan weer leiden tot frustratie van de slecht opgeleide moslimjeugd, die daardoor weer meer op zichzelf zou terugplooien. Huwen met Europeanen tenzij deze zich zouden bekeren tot de islam diende ten allen prijze vermeden.

Decennium 4 : fundamentalisme

In het vierde decennium was het dan tijd om nog wat verder te gaan. De islam moest nu zichtbaar worden in Europa. De mannen zouden hun vrouwen en hun dochters moeten overtuigen om hoofddoeken te gaan dragen. Eerst nog modieus en fleurig, maar met de tijd steeds meer verhullend en soberder. In latere stadia werden ook de niqaab en de burka uitgetest. Moskeeen met minaretten moesten het beeld van de islam nog meer versterken en de eigen gelovigen moreel ondersteunen.

Decennium 5 : terreur

En nu zitten we in de fase dat de moslims zich als de nieuwe Europeanen moeten gaan outen. Ze moeten respect gaan eisen voor de islam van de oorspronkelijke Europeanen. Gehoorzamen de Europeanen niet aan de moslims moeten ze gesanctioneerd worden. De vrijheid van meningsuiting is natuurlijk een van de voornaamste zaken die dienen aangepakt te worden. De Koran en Hadith vormen immers geen partij tegenover het vrij onderzoek. De westerlingen moeten leren leven met de terreur en dus worden de symbolen van het westen onder handen genomen: de Twin Towers, het Pentagon, Al Andalus, de vrije meningsuiting van mensen als Hirsi Ali en Theo Van Gogh...

Conclusie

De migranten uit de moslimlanden kwamen niet naar Europa om er te werken, maar om er het pad voor de islam te effenen.

Het begon 40 jaar geleden met gasten die kwamen arbeiden. En wat is het geworden? De gasten van weleer snijden onze kelen over als we onszelf willen zijn en eisen dat we onze wetten aanpassen volgens hun wil.

Doet iemand die ergens naartoe gaat om het materieel beter te hebben zoiets? Natuurlijk niet. De gastarbeid was dus enkel het alibi waarmee de Arabische leiders Europa konden veroveren. En nu bevinden zich meer moslims in Europa dan ooit tevoren. De Europeanen worden stilaan vreemden in eigen land. Doordat ze 40 jaar geleden een paar Turken en Marokkanen vroegen om tegen een goed loon "hier wat te komen helpen".

En vooral niet vergeten 2x daags je medicatie te nemen.
barney is offline  
Oud 3 september 2005, 18:30   #207
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo

Om dit te zeggen moet je in feite dus echt, maar dan echt, het verstand van een pindanoot hebben. De mislukking van de integratie is enkel en knoop dit goed in je moslimhoofd enkel en alleen de fout van DIE migranten, die er een puinhoop van maken en zich niet willen integreren.
Er zijn toch wel genoeg Moslims (LET OP! ik citeer: Moslims) die méér dan geïntegreerd zijn!
Het probleem is echter meestal dat autochtonen, de allochtonen discrimineren(dan heb ik het dus niet alleen over het Arbeidsmarkt), zelfs als ze een (te) hoge functie hebben.. (heel treurig, al zeg ik het zelf).

Citaat:
Ik zeg het nog eens: een vreemdeling die zich in ons land komt vestigen, is hier welkom als hij de taal van dat volk spreekt, zich houdt aan de wetten en gebruiken van dat volk, werkt, en een positieve bijdrage levert aan dat land.
Wel, een prachtige citaat van een allochtoon:
"Mijn Algemeen Beschaafd Nederlands is vaak veel beschaafder dan van velen alhier. Mijn positieve participatie in de Nederlandse maatschappij kan ik ook bewijzen. Zelfs op vele plekken als vrijwilliger, zonder enige betaling! Oke, ik geef het toe, ik hang niet in de kroeg, ik gebruik geen drugs en alcohol en ik eet liever franse frietjes dan Hollandse patatten. Is dat zo’n crime? "

Citaat:
Als jullie moslims ons zien als honden dan moet je niet verwachten dat wij veel respect zullen tonen voor jullie! In mijn eerste post had ik het over de "scholingsgraad" van jullie volkje. Om te huilen gewoonweg.
Je loopt te hard van stapel, want moslims zien Niet-Moslims niet als honden..
Dus doe niet zo zielig. Wel mag je van Boeken afblijven waar jij totaal geen verstand van hebt!

Citaat:
Ah ja, voor je weer begint met je reactie van: "weer een hersenloze VB-er": ik ben toevallig hooggeschoold, werk voor een internationaal departement en heb een allochtoonse als vrouw.
Wat een arrogantie! én je hebt last van hoogmoedigheid.
Ik denk toch echt dat jouw 'allochtoonse' vrouw -al heb ik toch wel mijn twijfels over dat jij een allochtoonse als vrouw hebt- wel een hekel aan jouw imperfecte karakter moet hebben..

TheBrains.
TheBrains is offline  
Oud 3 september 2005, 22:11   #208
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Dat is nog niet hetzelfde als u met geweld uit uw huis zetten. Ik neem nog altijd aan dat die personen hun eigendommen hier eerlijk gekocht hebben.
Net zoals het wereldwijde islamterrorisme ook gefinancierd wordt op eerlijke wijze ?
Trouwens, ik leg ook de schuld bij ons laks immigratiebeleid dat een tapijt openrolt voor bepaalde vreemde sujets.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 3 september 2005, 23:54   #209
gonzoo
Vreemdeling

Standaard

tjaa iederen kan het hier goed hebben maar als je een beetje bruin uitzien heb je toch iets voor
gonzoo is offline  
Oud 4 september 2005, 21:11   #210
marjan
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Ik denk dat ze beter naar het Rivierenhof kunnen gaan en daar picknicken ...

Wel, twee jaar geleden zat ik op Gaza-strand in Gaza-stad, tussen fel gesluierde vrouwen en ........mannen in zwembroek. Als redelijk denkend mens ga je daar als vrouw niet tussen zitten in bikini, maar in enigszins aangepaste kledij, uit respect voor de geplogenheden aldaar en om niet te shockeren. Wel, omgekeerd mogen wij ook vragen dat (fundamemtalistische) moslims eveneens de geplogenheden van dit land respecteren. Zo is het erg onbetamelijk om op het Sint-Annekestrand in zwarte shador te laveren tussen vrouwen die liggen te zonnen in bikini. Zoiets getuigt VAN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DEZE SAMENLEVING EN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DE (westerse) VROUW. Ik kies er bewust voor om als westerse vrouw door het leven te gaan omdat ik de alternatieven ken en geen enkele samenleving beter de rechten van de vrouw verdedigt. ( Ga maar eens leven en reizen buiten Europa of de VS en lees eens de disriminerende bepalingen met betrekking tot de vrouw, in de islamitische wetgeving). Zoals u zelf zegt; gesluierde vrouwen hebben hier niets te zoeken op het strand. Sluiers zijn een vestimentaire gewoonte uit de woestijn en dienden (nog steeds) oorspronkelijk als bescherming tegen de brandende zon, de hitte en het zand. Maar vooralsnog heeft Belgie geen woestijnklimaat.........

Ik ben net terug uit Oezbekistan en Kirgistan, islamitische landen, maar gematigd en geevolueerd onder invloed van het communisme, het soefisme en invloeden van het vroegere boeddhisme. Vrouwen dragen er geen hoofddoeken, naar eigen zeggen omdat ze moderne moslims zijn en gecultiveerd. Geloof is innerlijk, het zit van binnen, zeggen de vrouwen daar. Hoofdbedekking en sjaals worden er vooreerst gedragen als bescherming tegen de felle zon (WOESTIJN- en steppeklimaat).
De realiteiten ter plaatse geven me enkel de bevestiging van hetgeen een hoogopgeleide vrouw in Azerbeidzjan me vorig jaar zei: DE ISLAM BIJ ONS IS GEEVOLUEERD DOOR HET COMMUNISME, DE ISLAM IN WEST-EUROPA, DAT IS DE FEODALITEIT.
GEVOLG; ENKEL SECULARISERING KAN DE GEESTEN TOT VERLICHTING BRENGEN......
marjan is offline  
Oud 4 september 2005, 21:22   #211
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjan
Wel, twee jaar geleden zat ik op Gaza-strand in Gaza-stad, tussen fel gesluierde vrouwen en ........mannen in zwembroek. Als redelijk denkend mens ga je daar als vrouw niet tussen zitten in bikini, maar in enigszins aangepaste kledij, uit respect voor de geplogenheden aldaar en om niet te shockeren. Wel, omgekeerd mogen wij ook vragen dat (fundamemtalistische) moslims eveneens de geplogenheden van dit land respecteren. Zo is het erg onbetamelijk om op het Sint-Annekestrand in zwarte shador te laveren tussen vrouwen die liggen te zonnen in bikini. Zoiets getuigt VAN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DEZE SAMENLEVING EN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DE (westerse) VROUW. Ik kies er bewust voor om als westerse vrouw door het leven te gaan omdat ik de alternatieven ken en geen enkele samenleving beter de rechten van de vrouw verdedigt. ( Ga maar eens leven en reizen buiten Europa of de VS en lees eens de disriminerende bepalingen met betrekking tot de vrouw, in de islamitische wetgeving).
Ik ben tegen boerkas, sluiers, ... Hoofddoek kan ik nog tolereren.

Citaat:
Zoals u zelf zegt; gesluierde vrouwen hebben hier niets te zoeken op het strand. Sluiers zijn een vestimentaire gewoonte uit de woestijn en dienden (nog steeds) oorspronkelijk als bescherming tegen de brandende zon, de hitte en het zand. Maar vooralsnog heeft Belgie geen woestijnklimaat.........
Tjah, ze zijn traditiegetrouw.

Citaat:
Ik ben net terug uit Oezbekistan en Kirgistan, islamitische landen, maar gematigd en geevolueerd onder invloed van het communisme, het soefisme en invloeden van het vroegere boeddhisme. Vrouwen dragen er geen hoofddoeken, naar eigen zeggen omdat ze moderne moslims zijn en gecultiveerd. Geloof is innerlijk, het zit van binnen, zeggen de vrouwen daar. Hoofdbedekking en sjaals worden er vooreerst gedragen als bescherming tegen de felle zon (WOESTIJN- en steppeklimaat).
De realiteiten ter plaatse geven me enkel de bevestiging van hetgeen een hoogopgeleide vrouw in Azerbeidzjan me vorig jaar zei: DE ISLAM BIJ ONS IS GEEVOLUEERD DOOR HET COMMUNISME, DE ISLAM IN WEST-EUROPA, DAT IS DE FEODALITEIT.
Je hebt dus Turan-landen bezocht. Die landen gaan zich aansluiten bij Turkije, binnekort .

Geloof is iets voor privé. Ik heb genoeg sletjes zien rondlopen met hoofddoek.[edit]
[size=1]After edit by EL TURCO on 04-09-2005 at 22:37
Reason:

Citaat:
Wel, twee jaar geleden zat ik op Gaza-strand in Gaza-stad, tussen fel gesluierde vrouwen en ........mannen in zwembroek. Als redelijk denkend mens ga je daar als vrouw niet tussen zitten in bikini, maar in enigszins aangepaste kledij, uit respect voor de geplogenheden aldaar en om niet te shockeren. Wel, omgekeerd mogen wij ook vragen dat (fundamemtalistische) moslims eveneens de geplogenheden van dit land respecteren. Zo is het erg onbetamelijk om op het Sint-Annekestrand in zwarte shador te laveren tussen vrouwen die liggen te zonnen in bikini. Zoiets getuigt VAN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DEZE SAMENLEVING EN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DE (westerse) VROUW. Ik kies er bewust voor om als westerse vrouw door het leven te gaan omdat ik de alternatieven ken en geen enkele samenleving beter de rechten van de vrouw verdedigt. ( Ga maar eens leven en reizen buiten Europa of de VS en lees eens de disriminerende bepalingen met betrekking tot de vrouw, in de islamitische wetgeving).

Citaat:
Zoals u zelf zegt; gesluierde vrouwen hebben hier niets te zoeken op het strand. Sluiers zijn een vestimentaire gewoonte uit de woestijn en dienden (nog steeds) oorspronkelijk als bescherming tegen de brandende zon, de hitte en het zand. Maar vooralsnog heeft Belgie geen woestijnklimaat.........

Citaat:
Je hebt dus Turan-landen bezocht. Die landen gaan zich aansluiten bij Turkije, binnekort .

Geloof is iets voor privé. Ik heb genoeg sletjes zien rondlopen met hoofddoek.[/size]

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Je hebt dus Turan-landen bezocht. Die landen gaan zich aansluiten tot Turkije, binnekort .

Geloof is iets voor privé. Ik heb genoeg sletjes zien rondlopen met hoofddoek.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 september 2005 om 21:37.
JusticeLover is offline  
Oud 4 september 2005, 23:25   #212
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, twee jaar geleden zat ik op Gaza-strand in Gaza-stad, tussen fel gesluierde vrouwen en ........mannen in zwembroek. Als redelijk denkend mens ga je daar als vrouw niet tussen zitten in bikini, maar in enigszins aangepaste kledij, uit respect voor de geplogenheden aldaar en om niet te shockeren. Wel, omgekeerd mogen wij ook vragen dat (fundamemtalistische) moslims eveneens de geplogenheden van dit land respecteren. Zo is het erg onbetamelijk om op het Sint-Annekestrand in zwarte shador te laveren tussen vrouwen die liggen te zonnen in bikini. Zoiets getuigt VAN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DEZE SAMENLEVING EN EEN TOTAAL GEBREK AAN RESPECT VOOR DE (westerse) VROUW. Ik kies er bewust voor om als westerse vrouw door het leven te gaan omdat ik de alternatieven ken en geen enkele samenleving beter de rechten van de vrouw verdedigt. ( Ga maar eens leven en reizen buiten Europa of de VS en lees eens de disriminerende bepalingen met betrekking tot de vrouw, in de islamitische wetgeving). Zoals u zelf zegt; gesluierde vrouwen hebben hier niets te zoeken op het strand. Sluiers zijn een vestimentaire gewoonte uit de woestijn en dienden (nog steeds) oorspronkelijk als bescherming tegen de brandende zon, de hitte en het zand. Maar vooralsnog heeft Belgie geen woestijnklimaat.........

Beste, je vergeet hier wel bij te zeggen dat als wij ons in Gaza aanpassen aan de lokale cultuur en niet in bikini op het strand gaan liggen, wij niet gehinderd worden door onze religieuze overtuiging. Andersom, wordt een diep gelovige moslima wel gehinderd door haar religeuze overtuiging om haar lichaam te laten zien op Sint Anneke.[edit]
[size=1]After edit by Khonnor on 05-09-2005 at 00:26
Reason:

Citaat:

Beste, je vergeet hier wel bij te zeggen dat als wij ons in Gaza aanpassen aan de lokale cultuur en niet in bikini op het strand gaan liggen, wij niet gehinderd worden door onze religieuze overtuiging. Andersom, wordt een diep gelovige moslima wel gehinderd door haar religeuze overtuiging om haar lichaam te laten zien op Sint Anneke.[/size]

Citaat:

Beste, je vergeet hier sel bij te zeggen dat als wij ons in Gaza aanpassen aan de lokale cultuur en niet in bikini op het strand gaan liggen, wij niet gehinderd worden door onze religieuze overtuiging. Andersom, wordt een diep gelovige moslima wel gehinderd door haar religeuze overtuiging om haar lichaam te laten zien op Sint Anneke.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 september 2005 om 23:26.
Khonnor is offline  
Oud 5 september 2005, 14:00   #213
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Beste, je vergeet hier wel bij te zeggen dat als wij ons in Gaza aanpassen aan de lokale cultuur en niet in bikini op het strand gaan liggen, wij niet gehinderd worden door onze religieuze overtuiging. Andersom, wordt een diep gelovige moslima wel gehinderd door haar religeuze overtuiging om haar lichaam te laten zien op Sint Anneke.
Dat ze dan van het strand wegblijft.Simpel hé?Trouwens, moest ikzelf zo diep gelovig zijn bleef ik daar van uit mijn eigen weg.Stel je voor:zo een verdorven oord vol halfnaakte dekadente westerlingen!Daar gaat ge toch niet uw tijd verdoen, midden in ZO een schande?!Ziet gij daar mischien veel nonnen, paters of gewoon diep vrome pilaarbijters op het strand liggen?!Gewoon provokatie is het , daar in zo een middeleeuws orientaals kostuum rondlopen, en een woordeloos verwijt aan onze vrouwen:jullie laten te veel zien, onzedige vrouwen!Wat mij betreft konden ze mensen die zo aangekleed zijn de toegang tot stranden verbieden.maar dat zal wel weer als onverdraagzaamheid, xenofobie of erger bestempelt worden.
carlgustaaf is offline  
Oud 6 september 2005, 17:53   #214
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Net zoals het wereldwijde islamterrorisme ook gefinancierd wordt op eerlijke wijze ?
Wat heeft dat er nu mee te maken? Maak eens een onderscheid tussen immigratie en het aanzetten tot terreur, zeg
groene flamingant is offline  
Oud 9 september 2005, 14:01   #215
marjan
Burgemeester

Standaard Leer eerst eens schrijven zonder fouten......

wordT opgeroepen...bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren blijven zitten wegens leer- en ontwikkelingsachterstand? Leer in de eerste plaats een NADENKEN....
UOTE=Hamer en Sikkel][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size]
[size=7][/size]
[/quote][edit]
[size=1]After edit by marjan on 09-09-2005 at 15:09
Reason:

wordT opgeroepen...bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren blijven zitten wegens leer- en ontwikkelingsachterstand? Leer in de eerste plaats een NADENKEN....
UOTE=Hamer en Sikkel][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size]
[size=7][/size]
[/quote][/size]

wordT opgeroepen...bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren blijven zitten wegens leer- en ontwikkelingsachterstand?
UOTE=Hamer en Sikkel][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN OVER DE MOSLIMS.[/size]

[size=7][size=6]EN HRAFNAR DE NAZI STAAT WEER EENS DE MENSEN OP TE HITSEN!!!![/size][/size]

[size=7][/size]
[/quote][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door marjan : 9 september 2005 om 14:09.
marjan is offline  
Oud 9 september 2005, 14:07   #216
marjan
Burgemeester

Standaard Leer eerst eens schrijven zonder fouten......

wordT opgeroepen...... Bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren 'blijven zitten', wegens leer- en ontwikkelingsstoornissen?

][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size]
[size=7][/size]
[/quote] 0/10
marjan is offline  
Oud 9 september 2005, 14:20   #217
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Beste, je vergeet hier wel bij te zeggen dat als wij ons in Gaza aanpassen aan de lokale cultuur en niet in bikini op het strand gaan liggen, wij niet gehinderd worden door onze religieuze overtuiging. Andersom, wordt een diep gelovige moslima wel gehinderd door haar religeuze overtuiging om haar lichaam te laten zien op Sint Anneke.
Niemand vraagt dat die moslima naakt ofzo over het strand zou lopen... In gewone kledij kan ook, als ze geen bikini wil.
Maarja, dan valt ze niet op, dan is daar niet het woordeloze statement:'ik ben beter dan jullie...'
napoleondegrote is offline  
Oud 12 september 2005, 12:43   #218
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
In Turkije zouden ze jou een fundamentalist noemen.
Wreker is offline  
Oud 12 september 2005, 13:48   #219
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wordT opgeroepen...... Bent u wel naar school geweest? Dit is leerstof van de lagere school. Bent u daar vele jaren 'blijven zitten', wegens leer- en ontwikkelingsstoornissen?

][size=6]WALGELIJK HIER WORD WEER EENS OPGEROEPEN TOT HAAT MET EEN SOORT PROToCOLLEN VAN ZION COMPLOT MAAR DAN [/size]
[size=7][/size]
0/10[/quote]

Wat bedoelt u eigenlijk?
Mosasaurus is offline  
Oud 12 september 2005, 16:05   #220
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
In Turkije zouden ze jou een fundamentalist noemen.
Nee niet echt, maar kom niet af met Turkije. Turkije is een ondemocratische en achterlijke moslimland.
JusticeLover is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be