![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hun jeugd deden mijn ouders dat met de fiets. Van Aalst naar zee.
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsen en coachsurfen.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling: ik heb nog niks concreets gehoord of gezien van hoe de vetbetaalde bonzen van de nmbs dat gaan aanpakken.
Met de huidige trend in de cijfers zie ik het mogelijk dat ze het treinreizen voor niet essentiële verplaatsingen gaan verbieden, toch richting kust en toeristische plekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 maart 2021 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Tot het einde van het jaar ongeveer. Om mensen niet wanhopig te laten worden, en ze perspectief te bieden dat 2022 beter zou gaan. Wat uiteraard niet het geval is, maar je moet het traag genoeg brengen. Vorig jaar rond deze tijd zouden we uit de bol gegaan zijn had men toen eerlijk gezegd dat exact 1 jaar later, reizen zou afgeschaft worden. Nu is de goudvissenmeute eraan gewoon, en hoopt enkel dat het volgend jaar iets minder erg zal zijn, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas maar op met die wens ,dat de vironazilogen dat maar niet horen....
Of ze verplichten net zoals verleden zomer de inzittenden van een cabrio tot het dragen van een mondmasker als ze dakloos willen rondtoeren... Ik zie dat oud koppeltje uit de buurt met hun splinternieuwe aston martin superleggera volante nog altijd rondtoeren mét hun mondmasker netjes op als ik mijn ogen even sluit bij de gedachte daaraan... En de wielerterroristen mochten op dat moment zonder mondmasker de wegen onveilig maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, een verbod op niet-essentiële verplaatsingen is niet aan de orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() Een groot verschil tussen België en Nederland. Wij moeten uiteen en zij moeten dichter bijeen.
https://www.nu.nl/coronavirus/612391...e-treinen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een kustplan
In het kustplan van de NMBS staat onder meer dat het een communicatiecampagne op poten zal zetten om reizigers te vragen zo min mogelijk met de trein naar de kust te komen. Bron: dS Een bedrijft dat de mensen vraagt om geen gebruik te maken van hun diensten. Als dat geen reclame is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staatsbedrijf, in tegenstelling tot een prive bedrijf, ziet de klant als lastpost. Omdat de klant toch al gedwongen werd om te betalen, en men niks meer te winnen heeft met de dienst te verlenen die "gekocht" werd. Een prive bedrijf zou dat ook doen, mocht de klant gedwongen zijn van te betalen, met of zonder het krijgen van zijn product. Stel U voor dat we allemaal gedwongen waren om een iphone te betalen, zou Apple zich dan moeite getroosten om die ook te leveren ? Laatst gewijzigd door patrickve : 25 maart 2021 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest kan ik je wel volgen. Overheidsbedrijven hebben niet bepaald de reputatie om kwaliteit te leveren. Ook al worden ze min of meer geprivatiseerd, de kinderziektes duiken nu en dan op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik me vergis, zal ik dat toegeven, maar ik denk van niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te koop: makkelijk draagbaar op het openbaar vervoer. Dan mag je overal gaan zitten.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Al die paniek hier voor niets. De maatregel is enkel als je naar de kust gaat. Zelfs niet als je van de kust naar huis gaat.
https://www.hln.be/binnenland/venste...volk~aa2cf09c/ Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 27 maart 2021 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je terug naar huis reist mag dat als sardientjes in een blik. Een mens zou voor minder beginnen twijfelen aan geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bureaucratische nonsens. |
|
![]() |
![]() |