![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 2 mei 2025 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad mijn punt. De Sutter is politiek zo gemarkeerd (extreemlinks, dom woke, etc ...) dat ze een bijzonder slechte keuze is als rector van een universiteit waar alle studenten zich thuis moeten kunnen voelen. Haar "Peter" noemen, haar met "hij" aanspreken, en andere kinderachtigheden, totaal onnodig, zelfs contraproductief.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 2 mei 2025 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 2 mei 2025 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met De Sutter wordt het Woke-gehalte vd studenten belangrijker dan hun cursus-kennis.
De RUG wordt dus nog meer te mijden dan voorheen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 mei 2025 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() <satire>Wanneer ik in Gent-Sint-Pieters de studentenpopulatie zie voorbij spoeden verbaast het steeds weer hoe wit die is in vergelijking met die van Brussel of Antwerpen. Laten we ook niet vergeten dat als men Van Langenhove niet van de unif had gestampt de UGent nu een extreem rechtse universiteit was geweest want de studentjes zagen toen wel iets in hem en zijn gevolg. Het is ook de universiteit die al het meest de krantenkoppen heeft gehaald met gehannes tussen studenten en lesgevers en lesgevers onderling. Zo'n als vrouw vermomde vent past dus wel aan het hoofd van de meest hypocriete universiteit van het land, de UGent.</ satire>
![]()
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de zonderlingen die beweren dat hun pronouns meervoud zijn, één persoon die naar school gaat, en wij zouden dan moeten zeggen, "jullie gaan naar school" terwijl het over één persoon gaat. Stop daar eens mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zelf kan zich een vrouw , kat of hond voelen maar hij blijft biologisch een man. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 mei 2025 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf het een belachelijke strijd vinden, zeker in een geval zoals dit. Er zijn (volgens mij) enorme problemen met een extremistische rector zoals De Sutter. Zowel voor het academisch personeel als voor de studenten. Dat ze een trans is hoort daar niet bij. Maar soit, voornaamwoorden zijn heel belangrijk, zowel voor wokes als voor antiwokes. Wie ben ik dan om dat belachelijk te vinden.
![]() |
![]() |
#211 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als De Sutter zichzelf "jullie" noemt en dat ook verwacht van ons, zeggen we dan in het vervolg, "jullie wordt rector van de UGent?" Dat zou pas belachelijk zijn, en we verschieten dan dat afgestudeerde universitairen geen simpel opstel meer zonder fouten kunnen schrijven?
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel succes als rector Petra!
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als De Sutter graag met Petra of zij aangesproken wordt, dan zie ik niet in waarom je dat niet zou doen. Tenzij je moedwillig een klootzak wenst te zijn natuurlijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het schoolniveau op academische hoogte betreft misschien?
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn opinie is gekend: Vla**** Citoyens en taal hè! Meer is dat niet in de regio's van huidige verwende kinnekes. Niet tegenstaande het schoolvoorbeeld van succesvolle boemertijden ![]()
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toekomstig UGent-rector Petra De Sutter: "Grensoverschrijdend gedrag wordt dossier nummer 1"
Ik wil niet zeggen dat het niet onbelangrijk is of moet genegeerd worden maar dossier nr 1 ... De Sutter rector dankzij ... Gaza ... Het zal dus over allemaal linkse dada's gaan die amper of niets met studeren of wetenschappelijk onderzoek te maken hebben. Wat een farce. Ons land staat er goed voor met zo'n charlatan aan het hoofd van een van onze universiteiten. De ontwaarding van de meeste diploma's en achteruitgang van het niveau van de studenten kan gewoon voortgaan want er zijn duidelijk andere belangrijkere zaken te doen ...
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |