![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: zie openingsvraag | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 52,00% |
ich habe das nicht gewusst |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
The virus is us! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 24,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel: de vijfjarige wordt gevaccineerd. Wat dan kan? Kan die vijfjarige dan niet meer besmet geraken en het virus doorgeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus, voor de zoveelste keer; het covid-vaccin is gemaakt om symptomen te verlichten voor risicopatienten, niet om besmetting van zichzelf of van een ander tegen te houden. Manmanman
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geloof je nu werkelijk dat de 99% komedie speelt om die ene procent voor de gek te houden? de meeste mensen zijn gewoon inherent irrationeel, emotioneel en idioot. ze hoeven dat niet te faken. ik snap zelfs niet hoe je tot een andere conclusie kan komen als je hier gewoon een tijdje leest op het forum. je ziet toch ook hoe veel mensen zelfs niet tot sommige voor u onvermijdelijk logische conclusies kunnen komen. en net zoals jij niet begrijpt hoe zij zo kunnen zijn, begrijpen zij niet hoe jij anders kunt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al vaak gehoord hoe men toch staat te jammeren dat meneer X of mevrouw Y toch een zware financiele tegenslag hebben. Ik heb nooit iemand zijn cheque boekje zien bovenhalen. Aangezien ik een aanhanger ben van "human action", zijn het niet de woorden die iemand's ingesteldheid bepalen, maar zijn daden. En die zijn wel degelijk nog veel meer "zoals ik". Kijk naar de Schoven en de quercussen hier. Zijn die gaan helpen in ziekenhuizen denk je ? "solidair" als ze beweren te zijn ? Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2021 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet overdrijven. Laat ons zeggen dat twee van de vijf bejaarde tafelgenoten worden vermoord, anders gaan we nog beweren dat het vaccin niet werkt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 17 november 2021 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen, van ongeboren baby's tot de mensen die reeds met een been in hun graf staan, gevaccineerd is, dan lonkt het rijk der vrijheid. Ge gaat dat zien.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 17 november 2021 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vreesde voor uw gezondheid en leven. Ja het wekte zelfs ongerustheid op.
![]() |
#212 |
|
![]() dat zei bert ansjoo gisteren in de afspraak ook al
![]() |
#213 |
Minister-President
|
![]() Nu beginnen ze terug de zelfde kaart als vorig jaar te trekken. Het ligt gewoon aan de stoute mensen.
https://twitter.com/OldGeez11927996/...84932599898113 |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() en wij hebben de frank
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bertje de blèter was aan het lullen dat het geen naam had. Verplichte vaccinatie voor z'n personeel. Er is er eentje bij z'n personeel die niet gevaccineerd is, en ons Bertje zal die met volle overtuiging ontslaan. Ik zag den Walter Van Steenbrugge zo grijnzen. Laatst gewijzigd door Rudy : 17 november 2021 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |