![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uitgangspubliek vond het nochtans helemaal niet prettig dat er voortaan naast een Qr-code ook nog een test ter plaatse wordt gevraagd. Men ging ervan uit dat eens gevaccineerd "het rijk der vrijheid" weer zou opengaan, want dat was nu eenmaal de belofte van de politiek: "Laat je vaccineren, dan wordt alles weer normaal". Loze belofte. Bedrog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet G2 oplossen? Op de radio kwam het onlangs nog ter sprake: de meeste mensen die de Qr-code gebruiken, zijn eigen gevaccineerden. Wat verandert G2 daaraan? Niets. Het zal weer hoofdzakelijk over gevaccineerden gaan, en die kunnen nog steeds besmet geraken en het doorgeven. Als je dan bij een G2-beleid geen test voorziet, staat de deur weer open voor een besmettingsgolf onder de gevaccineerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat door het verloop van de tijd dingen pas gaandeweg geleerd worden is normaal.
Maar het lijkt er op dat ze dit niet willen aanpassen en volhouden aan een soort van regie.
![]() |
#206 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met hun G2 beleid gaan meerdere landen richting vrijheid voor de gevaccineerden & zij die genezen zijn. G3 met negatieve test wordt verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gelooft dat, maar waar is de wetenschappelijke onderbouw? Hij kan je patiënten van besmetting beschermen als een gevaccineerde zorgwerker gerust het virus kan oplopen en ongemerkt in de afdeling binnenbrengen waar hij werkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, dit is de politieke insteek, maar ik zie niet hoe u er dan toekomt dat dit een oplossing is voor het probleem van de transmissie van het virus onder gevaccineerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloven, ja, dat is het woord. Men deed de mensen geloven in de eerste prik. Het vertrouwen van de mensen werd beschaamd. Nu probeert men de mensen een derde prik aan te smeren. Alhoewel nu niemand garandeert dat de werking blijvend zal zijn. Niemand garandeert meer dat er geen vierde, vijfde... prik komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu zijn er gaten waar controle niet adequaat wordt gedaan of regels niet gevolgd met kans op meer risico contacten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er mij geen hoofdbrekens meer in maken, ik heb mijn boosterprik gehad. Het gezever van de forumvirologen hangt mij de keel uit.
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... "de voeten". Iemand? ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 november 2021 om 03:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ze nu aan het doen zijn voor de dancings is inderdaad niet te doen, maar dat is geen 2G maar eerder 1G want namelijk ook de gevaccineerden moeten getest worden voor dat ze binnengaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, die G2 is een open en bloot mechanisme om het volop laten te waaien. Maar waar dient het dan voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar 1 enkele manier om de kans op besmetting door ziekenhuis personeel te verminderen, en dat is door die mensen alle dagen te testen. Vaccinatie van dat personeel verandert daar niks aan. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2021 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens herhalen gelovigen hun riedeltje dat "men zich moet vaccineren voor anderen" en "men zo een veiliger omgeving schept". Telkens zij dan geconfronteerd worden met harde cijfers, gaan ze van onderwerp veranderen "jamaar vaccins helpen toch wel tegen ziekenhuis opnames" of zo. Men is hier niet bezig over het risico van ziekenhuis opname van JONGE VERPLEEGSTERS maar van mensen die patienten zijn in het ziekenhuis. Of die jonge verpleegster nu gevaccineerd is, en haar al zeer kleine kans op ziekenhuis opname nog wat verlaagt, daar gaat het hier niet over. Het gaat over het idee dat zij die patient zal BESMETTEN, en dan staan ze daar weer met hun mond vol tanden he. "jamaar, in het uiterst zeldzame geval dat die verpleegster een IC bed zou innemen...." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een uithaal, maar geen enkel argument waarom - naar uw eigen woorden - "Piot 100% gelijk heeft".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |