![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Miljoenen mensen in het Verenigd Koninkrijk kunnen vanaf maandag een vierde dosis van een coronavaccin krijgen. Dat heeft de nationale gezondheidsdienst NHS zondag bekendgemaakt. Britten vanaf 75 jaar en kwetsbare mensen vanaf 12 jaar en ouder komen hiervoor in aanmerking. " https://www.hln.be/buitenland/kwetsb...oden~a9d8e234/ Hier geven ze die enkel nog aan immuno deficiënte personen(mensen die chemo of dialyse krijgen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn vierde spuit al gekregen, op uitnodiging, omdat ik om wat voor duistere reden ook geregistreerd ben als risicopatiënt. Mijn vrouw is risicopatiënt doordat ze een bepaald medicijn neemt.
Dus neem ik aan dat risicopatiënten worden uitgenodigd. Die groep is groter dan de groep die jij omschrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ook aan bepaalde medicaties die je neemt of ooit nam. Dan sta je ook te boek als risico patiënt bij de mutualiteiten en krijg je een uitnodiging voor een vierde spuit. Juist zoals in het VK.Maar in het VK krijgen de 75 plussers ook al een uitnodiging voor de vierde spuit. Hier is dit nog niet het geval.Zelfs de 85 plussers krijgen hier nog geen uitnodiging voor hun vierde spuit. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 20 maart 2022 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed eerder dat het te maken heeft met getrouwd zijn met een risicopatiënt, ook al ontgaat mij iedere vorm van logica in deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad; VDB gaat de mensen nog een tijdje laten sudderen, dus efkes reizen en terrasjes en resto'kes doen en dan ZIJN PARAPLUBAK OPEN EN DE PARAPLU ER TERUG UIT;
Remember dat de kleur Groen niet bestaat in zijn straffenbarometer. Dus zoals vroeger komt nooit meer.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, al de gevaccineerden die ik ken zijn allemaal al ziek geweest, de ene meer dan de andere, maar dat zal e aan gelegen hebben dat ze meer of minder spuiten gehad hebben zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is die code groen niet nodig omdat de noodwet (of hoe heet dat) niet meer van toepassing is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20220320_97879349
"Meer mensen dragen weer mondmasker: “Met deze cijfers geen slecht idee” Doordat de coronacijfers weer fors stijgen –?zaterdag steeg het aantal besmettingen opnieuw met een kwart – zie je het veelbesproken mondmasker opnieuw weer vaker in het straatbeeld. “Met de huidige besmettingscijfers is het dragen ervan inderdaad zeker geen slecht idee”, zegt viroloog Marc Van Ranst (KU Leuven)." Als zelfs Van Ranst, de grote twijfelaar over het nut van de mondmaskers in 2020, het zegt . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 maart 2022 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Besmettingscijfers? Met welk virus?
Corona - delta - omikron - of deltacron? Of als de besmetting maar een naam heeft zodat ze weer met stijgende cijfers kunnen zwaaien? Corona kan niet meer, dat muteerde naar delta en verdween dus. Delta kan ook niet meer want dat muteerde naar omikron - de snotneus. Maar delta slaagde er misschien nog gauw in voor te verdwijnen om nog te paren met omikron, zo een beetje als de konijnen, waaruit dan deltacron kwam? ![]() En angsthazen zijn helemaal niet gestopt met het dragen van hun mondmasker. Sinds het niet meer verplicht is, blijven deze bange kneusjes nog steeds vrijwillig en mogelijk al uit gewoonte met die mondvod rondlopen alsof dat een virus of besmetting zou kunnen tegenhouden. Je ziet deze zielepoten ook in winkels opdagen en zelfs in openlucht. Doel bereikt: gedragsverandering door het vrijwillig dragen van het mondmasker, toch voor wie bang is om normaal te leven, die hopen zo de onvermijdelijke seizoensgriep te kunnen ontlopen. En daar is de ranzige kwakzalver ook weer, in paniek door zijn persoonlijke (smet)vrees voor een nieuw golfje omdat er geen maatregelen meer zijn...alsof maatregelen een griepvirus of het jaarlijkse griepseizoen zou kunnen tegenhouden. ![]() We hebben al gezien en bewezen gekregen dat maatregelen niet werken, die verwoesten alleen alles tijdens de jojo-virusgolven die vanzelf uitsterven na groepsimmuniteit. ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 21 maart 2022 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb van dag één een mondmasker gedragen en de besmette gevaxten vermeden als de pest en zoals de situatie nu is ga ik dat zeker nog een tijdje volhouden. Kwestie van zo lang mogelijk gezond te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |