![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb hier nog nooit optredens van the Redskins of Banda Basoti weten organiseren. Iets van Knutna Nävar ? Of bedoelt u kapitalisten als rage against the machine ? U2 ….?
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Dixie Chicks!
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() Iedereen k3
Als dat geen neo commi prop is ? ![]()
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat zou je in overweging kunnen nemen, maar ik hoor die brave jongens ook wel eens graag bezig.
Voor mij mag iedereen zijn liedeke of zoete voois zingen. Eigenlijk is het weer een kleuterschool, die jongens die graag over hitler een aireke zingen, laat die gewoon doen. De Wokie Woke band mag toch ook zijn liedje zingen en de Climate Sisters mogen toch ook hun waarheid verkondingen. Ik wil maar zeggen alle menigen en besoines mogen verkondigd worden, welja vooral als het linkse zijn. Ga met een regenboog vlag in uw hand (Mit der fahne in der hand, ... ![]() Maar ene die denkt dat hij de glorie van den fuhrer mag bezingen , rappen of kreunen, ho maar. komaan he, conner is nen dikken kleuter Laatst gewijzigd door Herr Flick : 16 augustus 2022 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rednecks beschouwen de Dixie Chicks wel als Kommeniste.
![]()
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Jammer voor wie zijn nazistische boontjes al op dat gebrul te week gelegd had
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Den Bush leugen oorlog….. Man man man
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Begin eens met hun laatste verkiezingsprogramma te lezen en kom me dan vertellen of ik al dan niet gelijk heb ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 augustus 2022 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Over dat Nationalsozialismus volg ik jou ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 augustus 2022 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onvervalste Kommeniste! ![]() Dat werd toegejuicht door de GOP supportersclub die hen geen strobreed in de weg legden voor hun optredens. /sarcasm off
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 augustus 2022 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het zoals het is, een aan de macht verknocht ventje dat zijn invloed gebruikt om een gemeentebestuur dat democratisch verkozen is onder druk te zetten. en ik zou dat ook zeggen als het over de Antifacistische Jeugdbewegingn zou gaan die daar een paar van hun helden wou laten optreden. Het gaat over het principe dat ge dat niet doet. als jij mij het katholiek mannekoor de Internationale wil zingen op de Lokerse Feesten ga ik u ook niet tegenhouden. Ik weet niet eens wat die gasten brengen, hoogstwaarschijnlijk hoor ik het zelf niet eens graag. Maar het gaat om het principe van vrije menignsuiting en het recht op vereniiging. Zolang er geen strafbare feiten worden gepleegd is alles dus ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat artiesten een artistieke vrijheid hadden.
Moppen maken over wat ze willen, schrijven wat ze willen, zingen wat ze willen. Dergelijke shit dus. Niet dus.
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als OCAD zich al bezighoudt met dat soort carnavalstoestanden, moeten we niet verwonderd zijn dat ze "22/3/2016" niet hebben kunnen beletten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 augustus 2022 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat zeiden alle systeempartijen ook toen de drie vzw's veroordeeld werden aan de hand van hun nieuwe racismewet remember. Ze haastten zich zelfs om hun euforie voor de camera te kunnen spuien, met een glimlach van het ene oor naar het andere,.... Tot men een korte tijd later, de verkiezingsuitslag onder ogen moest zien. Dan was het plots van: Hoe is dat nu toch mogelijk? Wie had dit nu toch kunnen denken? Ik kan dit niet begrijpen! Ze hebben zich in een slachtofferrol gewenteld. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurt De mensen zijn misleid Het zijn de laaggeschoolden Enz... En de man in de straat, lachte in zijn vuistje, want zij hadden het al lang voorspeld. Dit is geschiedenis. Leer er van. Laatst gewijzigd door Miesjel : 17 augustus 2022 om 04:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In Ter Zake zei de verantwoordelijke schepen, dat alle partijen unaniem hadden gestemd om het evenement af te gelasten. Hij zei ook dat hij Conner Rousseau niet gezien of gehoord had en ook zijn eigen partijvoorzitter Lachaert, had volgens hem genoeg vertrouwen in zijn mandatarissen die zetelen in het gemeentebestuur van Ieper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug naar Ieper....
Naar ik begrijp was er in de vergunning voor dat frontconcert duidelijk genoeg gesteld dat er geen groepen met bekende neonazi sympathien mochten verschijnen en had het stadsbestuur daaromtrent advies gevraagd aan de ordediensten... In de tussentijd is ieder dreigement of oproep in de pers van politici om de boel te verbieden ,zonder het onderzoek van de lijst af te wachten ,dus te beschouwen als "politiek spelletje". Het onderzoek is bekend,de organisatoren hebben blijkbaar niet goed geluisterd en er staan probleemnamen op....tsja...geen concert zeker.... Nu kunnen de roeptoeters zeggen dat hun gebrul in de pers iets bijgedragen heeft... Ik zie het ganse gebeuren nog eens als een indikatie dat,zelfs in Ieper,de politiek gewoon DEFECT is,z e w e r k e n n i e t s a m e n aan iets.... Ik zit niet in de politiek maar ben er vrij zeker van ,moest ik Ieperse Vooruit mandataris zijn even gebeld te zullen hebben met Connerke en hem vlakaf verteld dat als hij zich nog eens moeit met de Ieperse besognes hij mijn ontslag uit de partij mag tegemoetzien,en ik mijn zetel in de gemeenteraad NIET zal afgeven ,omdat ik ook KIEZERS zal vertegenwoordigen,MIJN kiezers,niet die van Vooruit ....... Maar ja.... ![]() Dat extreemrecht gedoe heeft wel keihard blootgelegd welke miserable hoop onze PARTIJpolitiek is....stel je voor dat er zo in de bedrijven zou gewerkt worden....problemen maken en meningen rondbazuinen in de voddenpers terwijl men de data nog aan het verzamelen is.....mensenlief.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 augustus 2022 om 05:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |