![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als het gebruik van een produkt legaal is, en de import ook. Dan wordt het geheel gedecriminaliseerd en zal ook de prijs geweldig dalen. U draait de zaken om. Het zijn wel criminelen omdat de produktie illegaal is. Is de produktie niet illegaal, dan krijgen we een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door lancalot : 24 augustus 2022 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht men hier de import decriminaliseren, dan gaan we nog meer het slachtveld worden waarop europese én zuid-amerikaanse drugskartels hun lucratieve handelswaar komen importeren, uithalen, en bij onderlinge 'onenigheden' hun oorlogjes voeren. Waarom zou een kartel dan nog drugcontainers naar Hamburg of Rotterdam sturen, als Antwerpen het hen gemakkelijk maakt en niet meer controleert ? En aangezien er op EU vlak geen enkele intentie bestaat om te decriminaliseren, vrees ik dat we een gigantische own-goal zouden veroorzaken moesten wij dat als enigen doen. edit : ik spreek hier specifiek over cocaine, omdat dat per definitie iets is dat enkel via import KAN binnen geraken, lokale productie is niet mogelijk. Bij marihuana ligt dat heel anders : moest er decriminalisering komen, hebben wij morgen een hoop serres waar die dan legaal kunnen gekweekt worden. Daar heb je dan geen secundaire negatieve effecten rond import meer.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 augustus 2022 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Minister
|
![]() Neen daar in Nederland werd er wat aan gedaan waardoor het drugs crapule naar Antwerpen kwamen om hun ding te doen.
Drugs gebruik is in België nog verboden, daaaaaarom mag me in de rivieren niet zwemmen wegens het grote aantal drugs die er in te vinden is!!!! ![]() Allee en maar janken over de neven werkingen in de maatschappij, terwijl er blijkbaar massaal gesnoven word tegen de steren op. Waar een markt voor is word geleverd.....toch vraag ik mij af wie heeft zoveel geld om zoveel van dit dure goedje te kopen..... blijkbaar zeer veel gelet op de door drugs toxische vervuilde waterlopen en dan maar zagen dat de brandstof en energie duur is, dat de huishuur duur is, dat de voeding duur is....dat de staat dat allemaal moet vergoeden..... Bovendien zijn er fortuinen te verdienen met die handel..... dus begin in een havenstad dan maar aan de drooglegging, haha. ![]() Waardoor er niets meer functioneert, het crapule vrij kan hun ding doen!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier blijft de klant wel bij de gangsters kopen voor het betere spul.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zaait in april, mei, dat begint te bloeien rond augustus en ge oogst uw eersten (indica’s) rond september/oktober en later de sativa’s rond oktober/november en zelfs december. Ge vermoordt de mannekes en bestuift handmatig enkele vrouwtjes (de beste) met sterk uitgeselecteerde mannetjes. Stuifmeel is relatief lang te bewaren in diepvries. Ge kunt ook stekken plaatsen, dan zijn alle planten identiek aan elkaar en vrouwelijk. Maar uw eigen soorten inbreeden tot een stabiele IBL is wel aangewezen. Ibl inbreed line. Ik heb onlangs een Super Silver Haze op Europese grond outdoor gezien die alles wat nu commercieel circuleert van haar sokken blaast. Die kerel heeft ze wel wat vroeger in bloei geforceerd door te verduisteren. En het was een goed seizoen. Maar niets serres, niets lampen. Gewoon in een pot op zijn terras.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 24 augustus 2022 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nu verlieslatende sla en tomatenkweek in serres zou rap vervangen worden door wiet. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 augustus 2022 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdverlies is geldverlies. Iets of wat firma zal zelf de stekken nemen van uitgeselecteerde moederplanten. Natuurlijk, mensen stellen zich dat voor in serres, ik garandeer u, de oogst zal verdwenen zijn tenzij er veel security 24/7 rondloopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit zaad! ![]() Gewoon gelijk “Trek Uw Plant” deed. Paar telers aanwijzen en die per gebruiker een plant (of meer) laten telen. Dat was echt goed en strak geregeld... tot het pestbeleid kwam.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 24 augustus 2022 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dat jij je mannetjes er van tussen had was ik al stekken aan het trekken van moederplanten. Het is dan dat je frank valt, stekken, veel sneller klaar, geen stank van de bloemen, en de growshops in Holland namen alles af wat je kon leveren aan stekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zou ik voor commerciële doeleinden alleen stekken nemen. Maar als de hobby teelt is selectie uit zaad het allerleukste dat er is. Soms heb je een oester met een parel waaraan niemand kan tippen. Bedenk ook dat wanneer het legaal wordt en je wilt zaden verkopen, dan moet je echt al duizendtallen zaaien om daarvan met circa 10 verder te gaan. Passie en vakmanschap vereisen een heel andere aanpak.
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat overbodig wordt als ge het aan de hobbytelers overlaat. Bedenk dat zij in het het gedoogbeleid zelfs medicinalen gratis hielpen.
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard moet burgemeester Bart geen scanners aankopen, dat is een zaak van de douane. En de onderzoeken zijn voor de federale. Maar hij moet ook geen nutteloze BearCats kopen, lokale flikken die hun tijd verdoen met nutteloze id pasjes controleren hebben geen pantserwagens nodig. Dat is honderduizenden euro de vuilbak ingesmeten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scanners zoals in de serie "Person of interest?"
![]() Dan mag je verwachten dat er veel direct gaan zagen en zeveren van: En wat met mijn privacy? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben het over douanescanners om containers hun inhoud visueel te kunnen controleren op verborgen drugs... Wat heeft dat in hemelsnaam met privacy te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |