Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2024, 16:08   #201
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Naar goede gewoonte zijn de Russofielen hier ongestoord desinformatie, leugens en insinuaties aan het verspreiden.
Als ze daar voor betaald worden, kan ik dat nog begrijpen; iedereen heeft graag een inkomen, nietwaar.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2024, 19:33   #202
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mist wordt verder gespuid rondom de omstandigheden van het overlijden van mr Navalny

Lt-Generaal Budanov,van de Oekrainse Militaire Inlichtingendienst(HUR) laat nu weten dat luidens zijn diensten (hem dus) Mr Navalny overleden is aan een bloedklonter.....een "natuurlijke" oorzaak dus....

We moeten wel een beetje opletten met die kerel,het is zijn TAAK mist te spuien....dat heeft hij ons al een paar keer gelapt...Die zegt niks voor niks...

Uit de "omgeving" van Navalny wordt dan weer beweerd dat hij eigenlijk op het punt stond uitgewisseld te worden tegen een "belangrijk" ander persoon......euhm....met wie.....waar?

Eerder dacht ik dat mr Navalny zijn rol als "diplomatieke handelswaar" verloren had voor het Kremlin en bijgevolg in de liquidatiebakken vloog......maar nu zou men weer gaan twijfelen.....

Laatst gewijzigd door kelt : 26 februari 2024 om 19:34.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2024, 19:34   #203
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als ze daar voor betaald worden, kan ik dat nog begrijpen; iedereen heeft graag een inkomen, nietwaar.

Het erge is dat er daar waarschijnlijk tussen zitten die niet betaald worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2024, 19:35   #204
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Familieruzie of fake news?
Wat zeggen uw debat fiches ?
Oud 26 februari 2024, 20:15   #205
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Lt-Generaal Budanov,van de Oekrainse Militaire Inlichtingendienst(HUR) laat nu weten dat luidens zijn diensten (hem dus) Mr Navalny overleden is aan een bloedklonter.....een "natuurlijke" oorzaak dus....
De dag van vandaag sterven aan een bloedklonter terwijl je ergens in de 40 bent en gevaccineerd.

Ja dat wordt meestal een natuurlijke dood 'genoemd'.

Misschien is hij dus wel echt gepfizered

Gezien de timing blijf ik nog altijd een piste van belanghebbenden als meest waarschijnlijk beschouwen.
Oud 26 februari 2024, 20:54   #206
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
De dag van vandaag sterven aan een bloedklonter terwijl je ergens in de 40 bent en gevaccineerd.

Gezien de timing blijf ik nog altijd een piste van belanghebbenden als meest waarschijnlijk beschouwen.
Je scheermes van Ockham is nogal bot. Ik zou het dringend eens slijpen.

Laatst gewijzigd door kiko : 26 februari 2024 om 20:55.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 07:48   #207
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Mist wordt verder gespuid rondom de omstandigheden van het overlijden van mr Navalny

We moeten wel een beetje opletten met die kerel,het is zijn TAAK mist te spuien....dat heeft hij ons al een paar keer gelapt...Die zegt niks voor niks...

Uit de "omgeving" van Navalny wordt dan weer beweerd dat hij eigenlijk op het punt stond uitgewisseld te worden tegen een "belangrijk" ander persoon......euhm....met wie.....waar?

Eerder dacht ik dat mr Navalny zijn rol als "diplomatieke handelswaar" verloren had voor het Kremlin en bijgevolg in de liquidatiebakken vloog......maar nu zou men weer gaan twijfelen.....

Oekraïnse intelligentie dienst spreekt westers narratief tegen dat Navalny vermoord is en dat mag niet blijkbaar.

https://www.kyivpost.com/post/28630

Ze zullen Budanov wel eens aan zijn oren gaan trekken zeker. Hij weet precies niet goed wat 'vrijheid' in het VS imperium inhoudt. Zwijgen, sneuvelen en wapenverkoop opkrikken. Dat is goed voor de economie ergens.

Trouwens, net die twee theorieën die u nu geeft gaf ik eerder ook al. Maar dan mocht het nog niet, want niet overeenkomstig de titel van de draad waar er niet eens een vraagteken in voorkomt.

Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2024 om 08:06.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 07:59   #208
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oekraïnse intelligentie dienst spreekt westers narratief tegen dat Navalny vermoord is en dat mag niet blijkbaar.

https://www.kyivpost.com/post/28630
Waar in dat artikel staat dat "dat niet mag" ?
Oud 27 februari 2024, 08:00   #209
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is dus merkwaardig dat de Russen daarvan geen gebruik gemaakt hebben om een schandaal te schoppen rond Pfizer, niewaar Dat zal komen door hun zin van fair play met de vijand

Bedenk U de titel al in de Pravda: "Nobele politieke figuur in Rusland laf afgemaakt door Amerikaanse vaccin vergiftiging, zodat de verkiezingen voor een president in Rusland gecompromitteerd worden. Vanuit zijn campagne residentie in Siberie had de kandidaat die nek aan nek zou racen met de zitttende president Putin plots een bloedklonter. Wij vermoeden dat de CIA en dus Pfizer achter die laffe moord zitten. De zittende president, M. Putin, betreurt ten zeerste dat hij het niet op faire manier kan opnemen tegen deze gewaardeerde en gerespecteerde tegenstrever. M. Putin verklaarde: of hij nu won of ik, Rusland zou er beter bij varen van een door het volk gekozen bekwame leider te hebben. Ik betreur dat deze wedstrijd waar ik naar uit keek op laffe manier werd onderbroken. Ik denk dat door de omstandigheden, de presidentsverkiezingen met 25 jaar moeten uitgesteld worden".

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2024 om 08:06.
Oud 27 februari 2024, 08:10   #210
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Waar in dat artikel staat dat "dat niet mag" ?
De bedoeling is dat je de partijlijn trekt en die is "Navalny is vermoord". Met de uitspraak van Budanov is er wat meer vrijheid gekomen daarvan af te wijken. Ik voel me wat opgelucht.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 08:12   #211
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bedoeling is dat je de partijlijn trekt en die is "Navalny is vermoord". Met de uitspraak van Budanov is er wat meer vrijheid gekomen daarvan af te wijken. Ik voel me wat opgelucht.
Je schrijft een bijdrage die draait rond "en dat mag niet".

Je citeert een artikel, en dat artikel geeft juist het omgekeerde aan.
Kortom, voor de zoveelste keer wordt uw propaganda tegengesproken door de feiten die je zelf aandraagt.

Trouwens, Navalny IS vermoord. Al was het maar door hem naar ginder te sturen. En in de grond kan ons dat niet schelen, het is een extra Rus dood en dat is altijd OK.

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2024 om 08:13.
Oud 27 februari 2024, 10:34   #212
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Bedevaartsoord ? Rellen ?

Was Navalny dan zo populair in Rusland ? Wel wel wel...
Een bloempje neerleggen wordt als "rellen" beschouwd en met brutaal politiegeweld tegengewerkt en met gevangenis bestraft !

Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 14:05   #213
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is dus merkwaardig dat de Russen daarvan geen gebruik gemaakt hebben om een schandaal te schoppen rond Pfizer, niewaar Dat zal komen door hun zin van fair play met de vijand
Maar nee. Dat is simpelweg omdat de Russische mededelingen gericht zijn op mensen die hun eigen conclusies kunnen trekken.

Niet op de 'armen van geest' die er constant aan herinnerd moeten worden wie deze week de nieuwe Hitler is.
Oud 27 februari 2024, 14:54   #214
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Tut tut tut, er zijn ook nog ECHTE idealisten.
Oud 27 februari 2024, 20:08   #215
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar nee. Dat is simpelweg omdat de Russische mededelingen gericht zijn op mensen die hun eigen conclusies kunnen trekken.

Niet op de 'armen van geest' die er constant aan herinnerd moeten worden wie deze week de nieuwe Hitler is.
Poetin komt bij mij eerder over als een kruising tussen Idi Amin Dada en Benito Mussolini, maar dan met blauwe ogen en een parfum van Calamity Jane.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tut tut tut, er zijn ook nog ECHTE idealisten.
Hopelijk niet te veel, want met hun gezever over 'een betere wereld' zijn dat toch echt de gevaarlijkste zotten van allemaal, hé.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 20:17   #216
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat moet bijzonder nieuw zijn dan, want de Russische berichtgeving is altijd zo openlijk evident leugenachtig geweest zonder zelfs de westerse pogingen om het een klein beetje geloofwaardig te maken dat men er kan van uit gaan dat men te maken heeft met mensen die weten dat nadenken slecht is voor de gezondheid, of te maken heeft met mensen die zodanig goed weten dat ze er geen ballen moeten van geloven dat het verloren moeite is om zelfs maar proberen een geloofwaardige smoes te bedenken. Het is wat ik "pravda" noem (zij ook trouwens ).

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2024 om 20:18.
Oud 27 februari 2024, 20:17   #217
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt het over denazifieren waarschijnlijk
Oud 27 februari 2024, 20:49   #218
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bedenk U de titel al in de Pravda: "Nobele politieke figuur in Rusland laf afgemaakt door Amerikaanse vaccin vergiftiging, zodat de verkiezingen voor een president in Rusland gecompromitteerd worden. Vanuit zijn campagne residentie in Siberie had de kandidaat die nek aan nek zou racen met de zitttende president Putin plots een bloedklonter. Wij vermoeden dat de CIA en dus Pfizer achter die laffe moord zitten. De zittende president, M. Putin, betreurt ten zeerste dat hij het niet op faire manier kan opnemen tegen deze gewaardeerde en gerespecteerde tegenstrever. M. Putin verklaarde: of hij nu won of ik, Rusland zou er beter bij varen van een door het volk gekozen bekwame leider te hebben. Ik betreur dat deze wedstrijd waar ik naar uit keek op laffe manier werd onderbroken. Ik denk dat door de omstandigheden, de presidentsverkiezingen met 25 jaar moeten uitgesteld worden".
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 21:25   #219
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

En zij knallen maar de volgelingen van Poetin...

Poetins troepen schieten Playboy-covermodel in het hoofd

Oud 1 maart 2024, 18:12   #220
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Gigantisch veel volk voor de begrafenis van Navalny.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be