![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ABVV betogingen lokken ook betogers aan die hun recht op betogen fysieke kracht bijzetten .Met stenen de politie bekogelen. Bepaalde geweldplegers zijn gekend bij naam Er zou een wet komen om dergelijke veelplegers een betogingsverbod op te leggen voor een bepaalde tijd Lijkt me logisch Maar het ABVV betoogde tegen deze wet om deze geweldplegers te beschermen onder het gegeven stakingsrecht . En zo geweldplegers in hun midden te houden Alsof men niet kan staken zonder te betogen Uiteraard . Het ABVV is niet aansprakelijk bij geweld tijdens hun betogingen. Een voetbalploeg wel Een burgemeester moet zijn politiekorps kunnen beschermen tegen bekende geweldplegers . Geruggensteund door een wet .En ABVV liet dit niet toe. Als een burgemeester iets anders probeert, dan is er commentaar. Blijkbaar moet het politiekorps geofferd worden voor de vrede in de multiculturele ideologie
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 30 december 2024 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als u bijvoorbeeld voorstander zou zijn van moord als beleidsinstrument, dan zou ik mijn afwijzing daarvan ook niet meteen beargumenteren. Ter vergelijking: u wijst hier steevast "collectivisme" af maar ik heb daar ook nog geen argumentatie voor gelezen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 december 2024 om 09:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah nee? Dus betogingen kunnen niet verboden worden als ze een gevaar voor de openbare orde vormen? Illegale raves kunnen niet verboden worden? Etc. etc.
![]() |
#206 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is nochtans op basis van zo'n mensen dat men uitspraken krijgt waaruit het echt crapuul denkt carte blanche te hebben.
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Iemand zonder dat het zelfverdediging is doden is dus moord. En dat dient ALTIJD bestraft te worden. Als deze politiek wordt gelegisleerd, zoals collectivisten doen, dan kan moord onbestraft blijven. Dat U politiek gelegisleerde moord aldus louter als een feit des levens aanziet, is moreel in ieder geval inferieur.
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van 1 persoon die intelligente, goede, beslissingen neemt voor iedereen, ten opzichte van een systeem waar door middel van verkiezingen iedereen idiote regels opgedrongen wordt, louter omwille VAN die verkiezingen. Begrijp me niet verkeerd. Er zijn niet veel, tot misschien helemaal géén verlichte dictators, maar daar gaat mijn punt niet over. Ik verkies dan ook een verlichte democratie boven een smeerlap van een dictator.
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Is huisarrest géén straf? Of alleen DIT huisarrest? Of is huisarrest NOOIT een straf?
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Timothy McVeigh was een uitgesproken tegenstander van 'overheid', net zoals u een heel felle tegenstander bent van 'overheid'. Hij wordt blijkens https://en.wikipedia.org/wiki/Catego...wing_terrorism in verband gebracht met "uiterst rechts"; ook u heeft al laten weten dat u zichzelf als "uiterst rechts" beschouwt/inschat. Ik vraag me nu dus gewoon af hoe & wat u over & van Timothy McVeigh en diens 'anti-overheids-actie' denkt. Zou u proberen die op de een of andere manier te verdedigen & vergoelijken en zo ja waarom precies? ![]() Of wijst u die zonder de minste aarzeling & ondubbelzinnig af en zo ja waarom precies? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 december 2024 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De stuurlui aan wal hebben niks te zeggen over de vaarkoers van de boot. ![]() Citaat:
Welke boot? ![]() Gij smijt regeringsbeleid en wetgeving op één hoop met maatschappelijke ontwikkelingen en mentaliteitsveranderingen. Gij noemt kritische burgers nog wel "regelmentneukers" Citaat:
Citaat:
![]() Maak eerst maar eens het verschil tussen feiten, wetgeving en een mening. En kom dan nog es jammeren over kritiek op de drogredenen van een burgemeester die de scheiding der machten aan zn laars lapt om onwettig onschuldigen te straffen voor de preventieve ordehandhaving die niet eens kan bestaan voor een verstoring van de openbare orde die er nog niet is. Maar gij doorziet de goede bedoelingen? ![]() Zet de oogkleppen af, zet dan een bril op en kijk dan nog eens opnieuw.... ![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit geloof je toch niet meer?! ![]() Het huisARREST staat in het STRAF-WETBOEK omdat huisarrest een STRAF is. En nu gij weer....maar niet meer zelf in het ijle slaan en smijten met ganse varkens, hé? Wat is huisarrest dan wel volgens jou? En dan verklaar je ook maar eens waarom dat huisarrest wel in het STRAFWETBOEK staat als het geen straf is.
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Definieer regelmentneukers, ben jij er ene?
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast, ik ben tegen gewelds-initiatie. Of deze nu van "de overheid" komt (de mensen in "de overheid" verstoppen zich graag achter "de overheid" omdat ze dan zogezegd niet ZELF geweld initiëren), of van individuen. Ik ben niet voldoende bekend met die persoon die U aanhaalt, maar in het wilde weg mensen beginnen te vermoorden, neen, daar is niets libertarisch aan. Neem nu de zaak van die prepper die ze in zijn huis afgeschoten hebben. Mocht die nu die flikken die bij hem binnen vielen eerst hebben kunnen afschieten, dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Die Y.V. stond toch niet op straat te schieten, toen ze bij hem binnen vielen hé? Of vergis ik mij? https://www.hln.be/antwerpen/familie...eken~a3192f2a/ Dit is een veel beter voorbeeld.
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit huisarrest is duidelijk geen straf maar een preventieve maatregel ter bescherming van de openbare orde. Net zoals een betoging verbieden, een privé-militie vervolgen etc. etc.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 december 2024 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 december 2024 om 19:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maggi
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 30 december 2024 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |