![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uitgehongerde Gazanen, opgefokte Hamassers of bloeddorstige Hezbollah's hebben die nog een doel. Israël kloten. Mare, onder tafel zorgen die er allemaal voor dat "leiders" er alle redenen voor hebben hun schandknapen, handlangers en kanonnenvoer in de juiste richting te sturen.
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Die bende dwaze rooie rakkers zitten nu nog redelijk goed nu in de cel, moest het van mij zijn ik drop ze in één van de hamas tunnels voor minstens 14 dagen en een brood en één liter water voor twee personen per dag, eens zien hoe ze er zouden uitkomen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"nutteloze Palestijnen"Ah. Welk nut hebben die andere Arabieren dan? En bij uitbreiding, welk nut hebben al die Noord-Afrikanen die kweken als de konijnen?
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat U vroeg waarom alle rijke Arabische oliestaten met moeite wat geld en vastgoed geven aan Palestijnse leiders. Ik verwoord gewoon het waarom, zoals ik het heb van mijn tijd in die regio.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : Gisteren om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen het grotendeels zelf opgevreten hebben gezien de duur van de reis. Als ze hun eigen afval dan nog moeten bewaren ook vanwege groen, dan zullen die boten inderdaad drijvende stortplaatsen geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LINK
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : Gisteren om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit iemand dat horen tegenspreken, eerlijk gezegd.
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |