Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2005, 16:21   #201
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47
Sorry, jullie zijn voor mij de mensen die staan voor een alles-moet-kunnen maatschappij, maar zo werkt het eenmaal niet.

die fotoshoot is maar mooi doorgegaan en met, op enkele azijnpissers met een klein pietje na, enkel positieve reacties.
dus werkt het blijkbaar wél zo.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 16:27   #202
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
die fotoshoot is maar mooi doorgegaan en met, op enkele azijnpissers met een klein pietje na, enkel positieve reacties.
Kan voor u niet meer stuk hé. De maatschappelijke meerwaarde van zulke foto's moet voor u immens zijn.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 16:27   #203
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Ja, de afstand tussen mensen verkleint als ze in hun blootje staan...
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 16:28   #204
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Ja, de afstand tussen mensen verkleint als ze in hun blootje staan...
Indeed!
Oud 8 mei 2005, 16:29   #205
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan voor u niet meer stuk hé. De maatschappelijke meerwaarde van zulke foto's moet voor u immens zijn.
de reacties van preutse burgerseuten, dié vind ik leuk.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 mei 2005 om 16:29.
Oud 8 mei 2005, 16:29   #206
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Verbied dan meteen markten en braderijen.
Alle fruit en groenten staat uitgestald,............je ziet een prachtige bloemkool,......je hongerige natuur komt boven,...............je kunt de marktkramer de baas, en njah ge weet wel.................. wanneer spreek je dan over diefstal?

Iets algemenere gesteld: waar loopt jouw redenering fout?
Simpel: je reduceert een mens tot een redeloos willoos slachtoffer van zijn driften. Je neemt voetstoots aan dat elke gelegenheid tot misbruik ook automatisch zal uitmonden in dat misbruik. Je hanteert hier een totaal verwrongen mensbeeld, vol achterdocht en wantrouwen.

Is dat mensbeeld op ervaring gestoeld?
Ben je ooit op een naaktstrand tegen je zin genomen? Ligt het aantal verkrachtingen hoger in nudistenkampen?
Waarom valt me plots dit gezegde in: "Als de waard een dief is, vertrouwt hij zijn gasten niet"?
Voel je zelf oncontroleerbare neigingen bij meer of minder ontblootte dames-heren?
Hoedanook: jouw hoogstpersoonlijke wedervaren zijn onvoldoende om voor de hele mensheid conclusies aan te verbinden.
Ah nee zo niet hé...als er geen taboes meer zijn...dan is de wilde natuur en de wet vande sterkste terug in...als ge dan fruit en groenten ziet en iemand anders heeft die dan moet die maar sterk genoeg zijn zijn boeltje te beschermen is hij dat niet dan heeft hij pech en zal hij zelf ander meoten gaan zoeken...geen taboes meer...leven zoals in de natuur...dan bestaat misbruik dus ook niet meer want dan is het puur uit overleven...geen taboes meer,geen regels meer,geen wetten meer...enkel nog de wet van de sterkste...
Oud 8 mei 2005, 16:32   #207
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Ah nee zo niet hé...als er geen taboes meer zijn...dan is de wilde natuur en de wet vande sterkste terug in...als ge dan fruit en groenten ziet en iemand anders heeft die dan moet die maar sterk genoeg zijn zijn boeltje te beschermen is hij dat niet dan heeft hij pech en zal hij zelf ander meoten gaan zoeken...geen taboes meer...leven zoals in de natuur...dan bestaat misbruik dus ook niet meer want dan is het puur uit overleven...geen taboes meer,geen regels meer,geen wetten meer...enkel nog de wet van de sterkste...
Nu is er ook een soort wet van de sterkste - maar dan economisch. De zwakkeren zijn nu nog slechter af dan in de natuurlijke toestand want er zijn geen vruchten meer enzo die overal in het rond groeien. Liever holbewoner in de oertijd dan dakloze in de grijze stadsjungle.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 16:33.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 16:42   #208
pistoléke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Nu is er ook een soort wet van de sterkste - maar dan economisch. De zwakkeren zijn nu nog slechter af dan in de natuurlijke toestand want er zijn geen vruchten meer enzo die overal in het rond groeien. Liever holbewoner in de oertijd dan dakloze in de grijze stadsjungle.
Als ge dan zo graag terug in de vrije natuur leeft wel die is er nog genoeg voorhanden en er is niemand die je dan tegenhoud om daar dan ook je intrek te nemen...mischien een ideetje voor al die taboedoorbrekenden die hier naaktfotos kunst noemen...
Oud 8 mei 2005, 16:44   #209

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Als ge dan zo graag terug in de vrije natuur leeft wel die is er nog genoeg voorhanden en er is niemand die je dan tegenhoud om daar dan ook je intrek te nemen...mischien een ideetje voor al die taboedoorbrekenden die hier naaktfotos kunst noemen...
Nee manneke - doe toch niet onnozel ! die mogelijkheid is er niet want alles (de vrije natuur ) werd door een geestelijk gestoorde minderheid gemonopoliseerd. argument ontkracht ! nog iets ???
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 16:45.
Oud 8 mei 2005, 16:55   #210
pistoléke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Nee manneke - doe toch niet onnozel ! die mogelijkheid is er niet want alles (de vrije natuur ) werd door een geestelijk gestoorde minderheid gemonopoliseerd. argument ontkracht ! nog iets ???
niks ontkracht trek naar het regenwoud of naar den jungle...vruchten en eten genoeg... ,de vraag is wie doet er hier onnozel en wie mag er zijn mening zeggen...jij hebt jouw mening en ik de mijne...toch sterk dat er opeens als je het niet meer aankunt dat schelden er aan te pas komt...dit wil zeggen dat diegene die scheld zelf zonder enige volwaardige tegenargumenten zit...punt andere lijn...gisteren was een deel van jullie zonder tegenargumenten te komen staan en vandaag gebeurt dit weer...dus ik lach es goe hard MOEHAHAHAHAHAHAHAH
Oud 8 mei 2005, 17:11   #211

Standaard

ja ja je hebt gelijk hoor

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 17:11.
Oud 8 mei 2005, 17:16   #212
ongerustemens
Vreemdeling

ongerustemens's schermafbeelding

Standaard

gisteren staan pissen op straat en een bekeuring van de politie voor openbare zedenschennis gekregen,ik zij tegen de agent dit is kunst,neen dit is openbare zedenschennis zij de agent ik zij neen 2 meter ver pissen dat is de kunst.
ongerustemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 17:20   #213
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ongerustemens
gisteren staan pissen op straat en een bekeuring van de politie voor openbare zedenschennis gekregen,ik zij tegen de agent dit is kunst,neen dit is openbare zedenschennis zij de agent ik zij neen 2 meter ver pissen dat is de kunst.
Er is geen enkel agent die het in zijn hoofd haalt om daar een bekeuring voor te schrijven.

Allez, probeer nog eens ....
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 17:22   #214
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Hier draai je het toch even om. Het zijn de critici, diegenen die zo'n zaken schokkend of schandalig vinden, die zo'n waarde hechten aan dit gebeuren. Voor Tunick en anderen is het een vorm van kunst, een uiting om te tonen dat het menselijk lichaam geen taboe hoeft te zijn. Als sommigen daar dan toch zo'n probleem van maken zijn het zij die er te veel belang aan hechten.

Dus we draaien veel beter de vraag om: waarom kunnen zo'n zaken niet? Wie stoort er zich aan en waarom?
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 17:31   #215
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

leve de naaktheid!
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 17:34   #216
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Hier draai je het toch even om. Het zijn de critici, diegenen die zo'n zaken schokkend of schandalig vinden, die zo'n waarde hechten aan dit gebeuren. Voor Tunick en anderen is het een vorm van kunst, een uiting om te tonen dat het menselijk lichaam geen taboe hoeft te zijn. Als sommigen daar dan toch zo'n probleem van maken zijn het zij die er te veel belang aan hechten.

Dus we draaien veel beter de vraag om: waarom kunnen zo'n zaken niet? [size=3]Wie stoort er zich aan ?[/size] en waarom?
Azijnpissers en pilaarbijters 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 19:41   #218
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Schitterend tafereel 8)

Is dat een homomarkt?

Laatst gewijzigd door Chipie : 8 mei 2005 om 19:41.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2005, 19:46   #219
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Is dat een homomarkt?

[/center]
kijk eens goed.
staat uw moeke daar nergens bij?

Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 mei 2005 om 19:46.
Oud 8 mei 2005, 19:54   #220
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ongerustemens
In plaats van op straat te pissen, had je beter je tijd in een handboek Nederlands geïnvesteerd...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be