![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die fotoshoot is maar mooi doorgegaan en met, op enkele azijnpissers met een klein pietje na, enkel positieve reacties. dus werkt het blijkbaar wél zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 mei 2005 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() ja ja je hebt gelijk hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Vreemdeling
|
![]() gisteren staan pissen op straat en een bekeuring van de politie voor openbare zedenschennis gekregen,ik zij tegen de agent dit is kunst,neen dit is openbare zedenschennis zij de agent ik zij neen 2 meter ver pissen dat is de kunst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Allez, probeer nog eens .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus we draaien veel beter de vraag om: waarom kunnen zo'n zaken niet? Wie stoort er zich aan en waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() leve de naaktheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend tafereel 8)
![]()
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat een homomarkt? Laatst gewijzigd door Chipie : 8 mei 2005 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
staat uw moeke daar nergens bij? ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 mei 2005 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |