![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ow ja, dat was ik vergeten. een kind dat geen mama en papa heeft om mee op te groeien is verloren, daar kan niks van komen. indien de ouders scheiden moeten we de kinderen bij de ouders wegnemen en ze bij een adoptiegezin zetten met mama en papa, zodat ze niet ontsporen. hetzelfde als 1 van de ouders sterft natuurlijk! want een kind moet 2 ouders van een verschillend geslacht hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U argumenteert niet ten gronde, maar draait rond de pot, negeert replys die uw eigen versie tegenspreken, voegt niets constructief toe aan de discussie en hermaalt alleen dezelfde cliché's waarvan al 500 keer bewezen zijn dat ze niet kloppen. toedeloe[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 10:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En zoals ik reeds zei, je gaat altijd die invloeden (plagerijen) in zijn omgeving hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een kind met bril wordt gepest: 2 mogelijkheden: - je leert kinderen dat andere kinderen met brillen even normaal zijn - je verbiedt brillen Ik neem aan dat u logisch denkt & voor de eerste optie kiest, trek die conclusie dan even door naar de huidige discussie en u hebt uw antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In dat geval raad ik u aan van rustig verder te leven in uw eigen wereldje. Veel plezier
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik ga sowieso nog altijd hetzelfde gevoel hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een bril is iets dat bepaalde kinderen nu eenmaal hebben. (uit noodzaak, anders kan het niet lezen) Ros haar is iets dat bepaalde kinderen nu eenmaal hebben. (nog altijd natuurlijk volgens mij) Homo-ouders is iets dat bepaalde kinderen nu eenmaal hebben. (niet uit noodzaak en het is onnatuurlijk)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door stephen- : 1 juni 2005 om 10:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou al kunnen beginnen met eens te gaan kijken op de sites met getuigenissen van mensen die door holebikoppels zijn opgevoed, sites die Raf hier al honderdduizend keer gepost heeft. Anders heb je nogaltijd fora etc (internet is toch handig ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 juni 2005 om 10:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is idd zo dat sommige hetero's slechte ouders zijn. Maar voor adoptie zijn nu eenmaal strenge voorwaarden vereist. Deze kinderen zitten al in een ongelooflijk moeilijke situatie, nl dat ze geadopteerd zijn. Daarom is het noodzakelijk deze kinderen in een zo stabiel mogelijk milieu groot te brengen. En dan mogen er studies zijn die aantonen dat dit geen effect heeft op de opvoeding, deze studies zijn altijd gebaseerd op statistiek, dus op percentages. En dus zijn er wel degelijk kinderen die er wel onder lijden.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
*sigh* Ik ga zelfs geen tijd meer verspillen met hier nog te replyen met een deftig antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat u daarvan vindt, maar volgens mij is zo'n site enkel gericht op kinderen die zich wel gelukkig voelen in een holebigezin. Wat met de kinderen die zich niet gelukkig voelen? Denk je dat zij daar ook op zitten? Hebben alle kinderen toegang tot het internet (gelukkige en ongelukkige)? Durven die ongelukkige kinderen überhaupt hun mond opendoen? (want als je 12 bent ga je niet zomaar 'ruzie' maken met de twee mensen waarvan je afhankelijk bent) Dus nee, ik houd geen rekening met dat soort sites. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |