![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=23&id=93
![]() |
![]() |
#203 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk lijkt hij mij Nederlands genoeg om ONVERDACHT te blijven; ware hij ooit crimineel in enig opzicht dan hadden desnoods de raven dat intussen wel uitgebracht.
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
links moet ophouden met de excessen van moslimextremisten te verdedigen. Extreem-rechtse terroristen en scherpslijpers zijn rechtse godsdienstfanaten. Laat die extreem-rechtse politici (fascisten, racisten, Fortuyns en Van Goghs) en die extreem-rechtse gelovigen (terroristen, zelmoordbombers, sharia-rechters en -ayatolla's, Bush, Benedictus XVI, IRA-soldaten enz.) het maar onder elkaar uitvechten. Echt links zou blij moeten zijn dat dat extreem-rechtse gespuis zichzelf elimineert - al gebeurt dat maar al te vaak met collaterale schade.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||||
|
![]() Citaat:
Een volwassen mens met enig evenwichtsgevoel is hoegenaamd niet vatbaar voor "psychise" aantasting alleen door wat woorden. Dat ik persoonlijk niet zeer gecharmeerd was of ben van Hr Van Gogh's stijl staat hier even los van: zijn recht tot vrije meningsuiting behoort vast te staan en "politiek correct" dient alleen ter verdoezeling van feiten / waarheden. Er mag naar mijn mening geen smoes, excuus of zelfs "begrip" bestaan voor aanslagen op lijf en leven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 juli 2005 om 14:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
![]() fout/duppelposting; door mij gewist.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 juli 2005 om 14:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Hij (Ephimenco) pleegt bij mijn weten geen fysieke aanslagen en zet evenmin aan tot zulks, drukt zich beschaafd en duidelijk uit en op enige onwaarheid heb ik hem nog niet kunnen betrappen.
![]() |
![]() |
#211 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb mensen zien kapot gaan onder smerige psychische druk. Heb ik met die bewering over mogelijke schade iets over mijn eigen gevoel gezegd? Of over mijn plaats in de wereld? Heb ik iets gezegd over wiens gevoel voor mij van tel is? Wat bazelt u dan in mijn naam? Wat wilt u goedpraten? Het onbeperkt recht op het vernederen en beledigen van zwakkeren?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Beledigen/vernederen behoort niet tot mijn (tamelijk vele) hobbies.
Iets anders is, dat ik vind dat ik mijn betrokkenheid mag beperken tot het punt waarop "zwakte" wordt benut als excuus voor parasitisme.
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld: het veelgesignaleerd zich aannemen van de "slachtofferrol" en (dus) nooit meer tot productief werk komen, afglijden uit het arbeidsproces. In hoeverre dit "psychologisch" op aanleg, erfelijkheid enzo te herleiden valt danwel of de practijk van het oude spreekwoord "gelegenheid maakt de dief" in het spel kan zijn, is niet mijn hobby of mijn vak om te bepalen maar wel is mij opgevallen van zeer veel aanhangers van deze inmiddels bijkans tot cultuur gepromoveerde sector dat zij nagenoeg zonder uitzondering "gevoelsmensen" beweren te zijn en - tamelijk los van verstandelijk niveau - bovengemiddeld goed op de hoogte zijn van wegen/ weggetjes tot verwerving van uitkering, subsidie en wat dies meer zij. Dit veroorzaakt ook een stroming in de "politiek" en ongeveer daar ligt een breekpunt waarop ik geneigd raak mij van mensen af te keren. Merkwaardig vind ik de samen- of overloop die ik hierin waarneem: zogenaamd vreedzame steun of minstens vreedzaam begrip van linkse nietwerkers voor zowel criminele uitwassen tot en met moord vanuit eigen kring �* la Rara, Ziedende Bintjes, Lekker/Wakker-dier, als voor wangedrag van geïmporteerde rechts-extremistische godsdienstfanaten. Wellicht is "spiritualiteit" hierin het verbindende woord.
![]() |
![]() |
#215 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit te maken met mijn stelling dat psychische schade erger kan zijn dan fysieke schade? Ik meen vaag uit uw woorden te kunnen opmaken dat u het vermoeden uit, hoewel u geen dokter bent, dat mensen die om psychische redenen werkloos zijn soms een ziekte veinzen. U hebt misschien deels wel gelijk (ik ken ook een paar van die gevallen maar daarnaast heel wat meer serieus zieke depressielijders) maar nogmaals: wat heeft dit te maken met uw beschuldiging van hierboven dat ik alleen mijn eigen gevoelens belangrijk zou vinden omdat ik waarschuw tegen het onderschatten van psychische schade toen het ging om de kwetsende uitlatingen van Theo van Gogh. Heb ik gezegd dat ik zelf psychische schade geleden heb? Kom nu eens terzake, man. Denkt u dat ik bedoelde dat sommige werklozen (ik begin te geloven dat u die principieel gelijk stelt met parasieten) een depressie inroepen omdat Van Gogh hen beledigd heeft? Begrijpt u dat ik uw hersenkronkels van gisteren en deze nacht zeer vreemd vind (terwijl u doorgaans nogal nuchter en helder redeneert)?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 juli 2005 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
De tijd schijnt mij wat zulks betreft in het gelijk te stellen. ==== Overigens: ik bedoel/beschuldig geen personen rechtstreeks, gaf slechts voorbeelden/conclusies uit eigen (zeer directe en veelvuldige) waarneming, uiteraard/dus subjectief en wie(n) de schoen past trekke hem aan. Misschien functioneert het beeld-geheugen van oorlogskinderen (Rotterdam-zuid nabij Waalhaven) vroeger en duurzamer dan gemiddeld, maar "fysiek" gevaar zie ik als belangrijk en met "psychisch" gedoe/geleuter reken ik op mijn eigen (eigenwijze) wijze wel af. Ik denk dat het niet fout is om TEGEN doodmaken te zijn; waarom iets verhaasten dat vanzelf wel komt? Evengoed moet ik bekennen waarschijnlijk in staat te zijn om fysieke bedreiging met ieder vindbaar middel tegen te gaan. Het leven is te kort voor sommige hobbies.
![]() |
![]() |
#217 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 | |