Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2005, 22:29   #201
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
En India werd beschouwd als parel aan de Engelse/Britse Kroon ( YEWEL ON THE CROWN ) Zouden de Britten hun parel hebben willen ruilen met die van de Fransen ? Hadden die dan maar een klein pareltje. Eentje op hun parelsnoertje ...
En Brugge was toen in Europa één van de rijkste steden, maar zouden de Engelsen nu Liverpool willen ruilen voor Brugge? Slaat natuurlijk nergens op, wat eveneens geldt voor jouw opmerking. Misschien eens je data opnieuw studeren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by instromaniac on 15-06-2005 at 23:30
Reason:
--------------------------------

Citaat:
En India werd beschouwd als parel aan de Engelse/Britse Kroon ( YEWEL ON THE CROWN ) Zouden de Britten hun parel hebben willen ruilen met die van de Fransen ? Hadden die dan maar een klein pareltje. Eentje op hun parelsnoertje ...
En Brugge was toen in Europa één van de rijkste steden, maar zouden de Engelsen nu Liverpool willen ruilen voor Brugge? Slaat natuurlijk nergens op, wat eveneens geldt voor jouw opmerking. Misschien eens je data opnieuw studeren.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
En Brugge was toen in Europa één van de rijkste steden, maar zouden de Engelsen nu Liverpool willen ruilen voor Brugge? Slaat natuurlijk nergens op, wat eveneens geldt voor jou opmerking. Misschien eens je data opnieuw studeren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door instromaniac : 15 juni 2005 om 22:30.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:07   #202
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Blijkbaar in kringen waar de baas tegenspreken duur betaald wordt.

Egidius
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?[edit]
[size=1]After edit by gm10 on 16-06-2005 at 00:07
Reason:

Citaat:

Egidius
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?[/size]

Citaat:

Egidius
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een tegenstrijdige mening geef. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door gm10 : 15 juni 2005 om 23:07.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 07:19   #203
instromaniac
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?
Ja, Bart Somers en z'n kliek mag je natuurlijk niet tegenspreken, oud nieuws hoor
Oud 16 juni 2005, 07:22   #204
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven.
Fijn. Het blijft dus een goedbewaard geheim waarom jij er in hemelsnaam van uitgaat dat een poster die hier "zijn baas tegenspreekt" dat duur zou betalen. Of was de poster VLD-lid misschien?

Egidius[edit]
[size=1]After edit by Egidius on 16-06-2005 at 08:24
Reason:

Citaat:
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven.
Fijn. Het blijft dus een goedbewaard geheim waarom jij er in hemelsnaam van uitgaat dat een poster die hier "zijn baas tegenspreekt" dat duur zou betalen. Of was de poster VLD-lid misschien?

Egidius[/size]

Citaat:
Fijn. Het blijft dus een goedbewaard geheim waarom jij er in hemelsnaam van uitgaat dat een poster die hier "zijn baas tegenspreekt" dat duur zou betalen.

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 16 juni 2005 om 07:24.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 09:53   #205
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Oh ontken je dan dat ze bij het VB enkel mogen zeggen wat de baas beslist heeft dat ze mogen zeggen?
Oud 16 juni 2005, 09:54   #206
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Ja, Bart Somers en z'n kliek mag je natuurlijk niet tegenspreken, oud nieuws hoor
Neen, ik denk dat je geen nieuwe partij mag oprichten binnen de eigen partij . Ze hebben het daar erg goed in de hand bij de VLD .
Oud 16 juni 2005, 10:04   #207
Egidius

Standaard

Citaat:
Oh ontken je dan dat ze bij het VB enkel mogen zeggen wat de baas beslist heeft dat ze mogen zeggen?
Ik heb er geen idee van. Eerlijk gezegd laat het me onverschillig, maar anderzijds heb ik ook geen aanwijzingen voor wat u beweert.

Egidius
Oud 16 juni 2005, 10:05   #208
instromaniac
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, ik denk dat je geen nieuwe partij mag oprichten binnen de eigen partij . Ze hebben het daar erg goed in de hand bij de VLD .
Inderdaad, VLD op naar de 30%
Oud 16 juni 2005, 10:29   #209
Egidius

Standaard

Citaat:
Ze hebben het daar erg goed in de hand bij de VLD .
Op twee jaar van 24 naar 12,5 pct (and still going). Goed in de hand!

Egidius
Oud 16 juni 2005, 11:55   #210
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Ze vragen erom door hun zwakke beleid. Herinneren we ons het slappe beleid van het Directoire ten tijde van de franse revolutie? Ze werden zonder veel moeite uit het zadel gelicht door Napoleon.
Hetzelfde gebeurd met de VLD (zij het op een minder drastische en meer hedendaagse manier).
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 16:39   #211
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon maken dat dit ironisch was. Het valt me op dat de Vlamingen soms iets te serieus zijn en niet altijd ironie of sarcasme snappen.[edit]
[size=1]After edit by gm10 on 16-06-2005 at 17:40
Reason:

Citaat:

Egidius
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon maken dat dit ironisch was. Het valt me op dat de Vlamingen soms iets te serieus zijn en niet altijd ironie of sarcasme snappen.[/size]

Citaat:

Egidius
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon maken dat dit ironisch was.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door gm10 : 16 juni 2005 om 16:40.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 16:43   #212
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Doe dus normaal en hang de Belgische vlag op. .
Die zwart-géél-rode vod is het nog niet eens waard om als toiletpapier gebruikt te worden.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 16:46   #213
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon maken dat dit ironisch was. Het valt me op dat de Vlamingen soms iets te serieus zijn en niet altijd ironie of sarcasme snappen.
Ik beken...

Ter mijner verschoning: ik meen begrepen te hebben dat gij in Engeland woont. Voor de mensen die hier wonen is het VLD-spektakel minder grappig: enerzijds is er leedvermaak, anderzijds beseft iedereen drommels goed dat wij de fratsen van VHS & CO dubbel en dik betalen.

Egidius
Oud 16 juni 2005, 17:04   #214
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon maken dat dit ironisch was. Het valt me op dat de Vlamingen soms iets te serieus zijn en niet altijd ironie of sarcasme snappen.
Natuurlijk niet. Flamingant zijn is toch een geestesziekte, volgens Yann, hans en patriot?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 16 juni 2005, 17:44   #215
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beken...

Ter mijner verschoning: ik meen begrepen te hebben dat gij in Engeland woont. Voor de mensen die hier wonen is het VLD-spektakel minder grappig: enerzijds is er leedvermaak, anderzijds beseft iedereen drommels goed dat wij de fratsen van VHS & CO dubbel en dik betalen.

Egidius
& CROO bedoel je
Oud 16 juni 2005, 17:44   #216
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Natuurlijk niet. Flamingant zijn is toch een geestesziekte, volgens Yann, hans en patriot?
Ik had het voor 1 keer over Vlamingen in het algemeen!
Oud 16 juni 2005, 17:54   #217
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ik had het voor 1 keer over Vlamingen in het algemeen!
Ah, dus het hele Vlaamse volk is onderhevig aan deze afwijking?

Oud 16 juni 2005, 20:42   #218
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

60% van de Belgische bevolking dus?
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2005, 22:06   #219
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Is het toeval of niet?

Deze week heb ik wel vier keer gehoord van totaal verschillende mensen, dat ze de opgeklopte "Vlaamse" identiteit kotsbeu zijn. Die identiteit die ons wordt ingelepeld door "Minister van Nazi-propaganda via de Media" Geert Bourgeois. Kotsbeu wordt men dat. De mensen hebben er na meer dan honderd jaar hun buik van vol. Ik voorspel binnen de vijftien jaar een haatuitbarsting jegens de flaminganten. Ik hoop alleen dat dit niet zal ontaarden in volkse lynchpartijen, maar in serene debatten, zodat we voor eens en altijd met deze satanistische ideologie kunnen afrekenen.

Flaminganten, uw dagen zijn geteld!
Oud 16 juni 2005, 22:08   #220
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Wat mij betreft: ja.

Hoe verklaart u anders het exponentieel toenemend aantal zelfmoorden?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be