![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom leg me dan eens uit wat ik onbegrijpend lees: U schrijft letterlijk: Citaat:
Dat het VWS daar niet veel zorgen om maakt, dat is duidelijk te merken...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 juli 2005 om 16:55. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hangmattheorie gaat niet op beste chipie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=6]Als [/size]mijn moeke een autobus zou zijn, dan was mijn vake een buschauffeur... [edit]![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 juli 2005 om 17:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja, de argumenten raken weer op ( voor zover die er al waren )
![]() Ik ben in elk geval blij dat je inziet dat [size=7]ALS [/size]momenteel niet van toepassing is in dit op diefstal gebasseerde systeem.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door @lpha : 3 juli 2005 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is overduidelijk dat chipie de mensenrechten geen barst kan schelen en dat hij dus een anarchist is.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2005 om 18:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik kan me niet helemaal van de indruk ontdoen dat het VWS zich vooral richt op krakers en middleclassdropouts en oude linkse rakkers. Alle respect daarvoor. Ook die groepen hebben redenen van bestaan. De stijl en de werkwijze van het VWS zijn niet gericht op de grote groep armen en bestaansonzekeren in Vlaanderen,denk ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lutifer : 3 juli 2005 om 19:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||||
|
![]() Citaat:
Wij zijn gewoon armen die hebben nagedacht. en die onze medearmen ook willen doen nadenken. Als er geen einde wordt gemaakt aan het globalisme dan zullen we binnenkort moeten betalen om te mogen ademen - zelfs om te mogen geboren worden zal men ( ahw ) moeten betalen ( wat in feite nu al zo is ). Zonder de armen van het rijke westen te mobiliseren in de strijd voor de mensenrechten hier in de bakermat ervan is de strijd tegen de globalisatie een verloren zaak. Tot slot heeft het netwerk niet het recht om krakers en middeclasdropouts structureel uit te sluiten. en ook niet om hen middelen te ontzeggen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2005 om 19:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Bovendien is chipie een anarchist net zoals de meeste belgen en ook ludo horemans en zelfs de premier. De grondwet is namelijk tav 16 percent vd bevolking niet van toepassing en dus is de staat een anarchistenstaat. De staat kan verder niet van die zestien percent vd bevolking verwachten dat zij dan wel de wet gaan respecteren. Als je onze statuten had gelezen en enige dossierkennis had opgebouwd aangaande vws dan had je geweten dat het bevorderen van het constitutioneel bewustzijn één van onze hoofddoelstellingen is. IEDEREEN DIE DEGEEST VAN DE GRONDWET NIET BEGRIJPT KAN NIET ANDERS DAN EEN ANARCHIST ZIJN ! [size=1]( en chipie heeft er overduidelijk geen bal van begrepen, je moest trouwens eens weten ( dossierkennis ) wie je hier aan t verdedigen bent - je bent laag gevallen lutifer ) ik denk dat je zelfs een stuk hebt ontdekt van jezelf dat je zelf niet eerder kende. [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2005 om 19:15. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Gouverneur
|
![]() de armen zal je op die manier nooit meekrijgen KOBF , je hebt geen voeling met hun leefwereld. Je hebt waarschijnlijk wel voeling met de leefwereld van krakers en middleclassdropouts maar verder zal het dus niet gaan.
Dus enige bescheidenheid zou je sieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |||||||
|
![]() Citaat:
Wat het netwerk betreft kan ik je nog laten weten dat onze acties verdergaan zoals ze gepland waren .... het bestuur erkennen we niet omdat we het niet mochten meekiezen - het netwerk kan volgens mij beter zijn naam veranderen in " het vlaams netwerk voor verenigingen van generatiearmen die zich maar al te graag het woord in de mond laten leggen" ![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2005 om 19:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Gouverneur
|
![]() KOBF EER is een belangrijk gegeven in vele rangen en standen van elke samenleving.
respect voor menselijke waardigheid idem. Vorm en inhoud beinvloeden mekaar sterk KOBF , denk daar eens aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Gouverneur
|
![]() we zullen je opmerking doorgeven aan de generatie-armen die we kennen KOBF. OK? of is dit weer zomaar even in een opwelling gezegd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens onverantwoord dat de leeuw en @ niet ingrijpen en iemand anders aanstellen... Of minachten ze de armen evenzeer? ![]() [size=1]Hier zien we de King, de stoere voorzitter van het VWS, in actie... [/size] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 juli 2005 om 19:40. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
![]() in een wereld waarin bijna iedereen ziek is denkt men van de weinige gezonden natuurlijk dat ze ziek zijn.[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2005 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Gouverneur
|
![]() chipie , ik en enkele andere a-denkers delen je analyse ivm hiermee en betreuren dit ten zeerste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Even kort beheerst meldingetje weergeven.
Ocmw weigerde ( meerdere malen) bijpassing & reductie 50% openbaar vervoer; bevooroordeelde een client door te melden dat deze een budjet plan dient te volgen daar waar deze persoon( belg/blank) met huidier ten laste werkte en actief naar arbeid zocht en andere client hoeven niet zo'n plan te volgen. Sorry ik ben deze persoon , kan dit zo bevestigen en graag minder politieke wijven in en rond Antwerpen aub want men moet kennis en kunnen ( heum.....sorry mevr.vogels) verspreiden over het land . En brave burgers die andere mensen helpen zoals ik gerust laten aub - dank u |
![]() |
![]() |