![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Welke kronkels en bochten moeten er hier nog gemaakt worden door bubbels om hun verwerpelijke en ondemocratische actie goed te praten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Belgisch gedachtengoed mag overal vrij en vraank verkondigd worden, ook symbolisch met een tricolore. Citaat:
't Is simpel: als je vrije meningsuiting hoogacht, dan moet je het kunnen verdragen dat ook meningen die u tegen de haren instrijken geüit worden. Dat is wat de BuB deed. Uw persoonlijke lichtgeraaktheid is geen voldoende reden om anderen een vlagverbod op te leggen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 18 juli 2005 om 13:32. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste, Uw verraderskliek voor bejaarden en werklozen stond anders wel te provoceren voor Belgische symbolen als het Koninklijk Paleis, en jullie voorganger VMO pleegde zelfs een aanslag op de Congreskolom. Waarom zouden jullie dat wel mogen, en wij niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar feitelijk snijden jij en de andere belgicisten, in zoverre ze niet al lang gevlucht zijn uit deze thread, in hun eigen vlees. Ik sta feitelijk verbaasd van het feit dat iemand die zich "Belg" noemt deze walgelijke schanddaad zit goed te praten vermits het hier gaat om een dodenakker en een moment ter gedachtenis van soldaten die sneuvelden op Vlaamse grond. Dat allemaal wordt gewoon met voeten getreden door extremisten die zogezegd om België geven maar wel geen problemen hebben met over de graven van mensen lopen die uiteindelijk voor België hebben gevochten in 1914-1918. Het is al erg genoeg dat het belgische establishment, in zoverre dat bestaat want het zijn in feitelijk niet meer dan aparte invloedssferen tijdelijk verenigd, zijn doden niet eert of gedenkt en dat alleen flaminganten dat wel doen - maar dat politieke extremisten dat monument nu ook nog eens gaan misbruiken ... ? Ik weet waarover ik spreek, ik heb 2 familieleden die gelukkig doorheen WO.I zijn gekomen (zwaar gedecoreerd) en de pubers die hun vlag daar zijn gaan ophangen zouden ze een paar kletsen rond hun kop hebben gegeven. Citaat:
Citaat:
Voorts, wat "lichtgeraaktheid" betreft, indien morgen het paleis in laken volgeschilderd staat met hakenkruisen, wat zou je dan denken? Citaat:
voor mij zegt dat genoeg. Wat "bezwadderen" betreft, dat kan de BUUB zélf meer dan genoeg. De oproepen tot moord en vernietiging heb je kennelijk weer selectief niet gelezen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
Je bent nogal selectief met je verontwaardiging. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik hier nu echt foto's gaan posten waar jij opstaat, gecamoufleerd met een zonnebril? Citaat:
Citaat:
Hoe vergelijkt de stad Brussel met de IJzertoren? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hier eens gelezen dat één flamingant de Belgische vlag had afgepakt van vier!!!! bubbels, drie stonder er beteutert bij en Hans 1 le Grand begon te krijsen police!!!!!!.....police!!!!!!! . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geef de helden van ons land de eer die ze verdienen, en verban de Vlaams-nationalisten, die dit symbool op een walgelijke manier recupereren, voorgoed van de wijde. Grafschennis is immers bij wet verboden![edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 18 juli 2005 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden de bezoekers van deze herdenkingen de gedachte NOOIT MEER OORLOG onderschrijven?
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 18 juli 2005 om 14:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 18 juli 2005 om 14:50. |
|||||
![]() |