![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En wat antwoorden ze dan?
![]() |
![]() |
#205 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk hé Yann, dat de koning een dotatie krijgt kan ik nog enigzins inkomen (ben er wel niet mee akkoord) maar waarom moet heel die familie dan een dotatie krijgen? Kunnen die niet gaan werken zoals een ander? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze steken er zelf niks van op zak hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als iemand welbepaalde personen geld wil toestoppen omdat ze toevallig uit de juiste k*t zijn gevallen (met dank aan TomB),dan is dat hen goed recht. Dat eisen van mensen die meritocratisch ingesteld zijn die het niet zo hebben voor het toekennen van geld aan personen die uit de jusite k*t gevallen zijn is diefstal...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 25 juli 2005 om 00:57. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel echter niet dat hij in het verzet heeft gezeten, maar ik betwijfel evenmin dat jij de nagedachtenis van uw grootvader - die een held voor België is geweest door in het verzet te zitten - besmeurt door hem te catalogeren onder Vlaamsnationalisten. Ik moet dus geen excuses geven ivm uw grootvader, en ben dat niet van plan. Voor mensen als hem heb ik diep respect, voor mensen als u kom ik niet eens in de verleiding het woord respect in de mond te nemen.
![]() |
![]() |
#214 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fabiola, Albert, Paola, Filip-Mathilde, Laurent, Astrid en Elisabeth (vanaf haar 18 ). Van Laurent en Astrid mogen ze het voor mijn part afnemen Wanneer ik weiger enige cent te geven aan een parlementslid van een neonazistische partij, heb ik die keuze ook niet. Ik word eveneens gedwongen piassen te betalen waarvoor ik nooit heb gestemd, en met onze 600 parlementsleden en 60 ministers zijn het er een héél pak meer als die 8 Koninklijke Hoogheden die we nu onderhouden, en die uiteindelijk een pak goedkoper zijn als heel die opgeblazen boel in de Leuvensesteenweg te Brussel! (meer info op: http://www.cedricvloemans.be/tekst8.php) Kruip dus maar snel terug in de k*t (met dank aan TomB) waar jij van komt, en hou verder je snater toe. (is dit beledigend of is dit een parafrase van uw eigen uitspraak?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 25 juli 2005 om 01:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Staatssecretaris
|
![]() toevoeging: voor die zestig ministers mág ik niet eens stemmen.
![]() |
#216 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik had tot 2 jaar geleden een partijkaart van de VLD. Maar weet ge wat het probleem is, beste Cedric. Extremisten als gij verdragen geen kritische vragen of opmerkingen op één of andere idiote stelling die ge hier poneert, en kritiek en de aanbrengers van kritiek worden dan maar gemakshalve gekatalogeerd als flamingant, extremist, of neonazi. Zo moet er inhoudelijk niet op de kritiek gereageerd worden. Want inhoud, dat is iets wat gij, en wat gij vertegenwoordigt, mist. Edit: En ivm mijn grootvader, details behoren tot de privesfeer[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pieke : 25 juli 2005 om 09:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan mij is nog nooit gevraagd of ik bereid ben belastingen te betalen voor de koning en ook niet of ik een koning wens, toch iets helemaal anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Ik heb nog nooit mogen kiezen voor gelijk welke minister. Toch krijgen deze geld van mijn belastingsgeld. 3. Ik heb nog nooit mogen beslissen of ik uberhaupt ministers wil, en of dat er 60 moeten zijn. 4. Er werd me nog nooit gevraagd of ik bereid ben partijsubsidies te financieren met belatingsgeld.
![]() |