Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2005, 18:59   #201
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Al die genootschappen zijn zo "geheim" en "machtig" dat de eerste de beste goedgelovige op een internetforum ervan afweet!
Het internet is idd een doorn in het oog van de NWO.Laat ons hopen dat ze het internet niet aanpassen;ze willen het in elk geval/internet 2 zou het noemen.Zonder internet zou een pak minder kennis makkelijk toegankeijk zijn -over alles;dus ook over geheime genootschappen.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 19:05   #202
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Het internet is idd een doorn in het oog van de NWO.Laat ons hopen dat ze het internet niet aanpassen;ze willen het in elk geval/internet 2 zou het noemen.Zonder internet zou een pak minder kennis makkelijk toegankeijk zijn -over alles;dus ook over geheime genootschappen.
Als je bedenkt dat het Internet onstaan is uit Arpanet, dan hebben de oppermachtige NWO-ers toch weer eens een flater van jewelste begaan!

Hier klopt iets niet ...
Oud 1 augustus 2005, 19:08   #203
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order".
Firestone zou zeggen: u heeft het verkeerd begrepen, uit de context getrokken en geef mij 30 peer reviewed articles waaruit blijkt dat deze uitlating berekend kan worden met een stelsel van 30 niet lineaire diffentiaalvergelijkingen.

Firestone : u hebt gezegd dat mijn uitlatingen omtrent bauval en west ( dus niet het sterrengezever van die twee, dat diende om hun kas te vullen ) reeds door wetenschappers in de prullenmand zijn beland, het enige wat ik vraag is dit wetenschappelijk kurkdroog te situeren.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 19:09   #204
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Als je bedenkt dat het Internet onstaan is uit Arpanet, dan hebben de oppermachtige NWO-ers toch weer eens een flater van jewelste begaan!

Hier klopt iets niet ...
wie zegt dat ze oppermachtig zijn ?

few rule the mass ...

maar er wordt aan gewerkt: internet zal wel gecensureerd worden.
Oud 1 augustus 2005, 19:11   #205
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier klopt iets niet ...
Ik denk dat de elite internet onderschat heeft. Ze heeft nooit kunnen voorstellen hoe dynamisch het kan aangewend worden.
Oud 1 augustus 2005, 19:58   #206
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Firestone zou zeggen: u heeft het verkeerd begrepen, uit de context getrokken en geef mij 30 peer reviewed articles waaruit blijkt dat deze uitlating berekend kan worden met een stelsel van 30 niet lineaire diffentiaalvergelijkingen.
Uw "ironie" is totaal naast de kwestie. En ik haat niet lineaire differentiaalvergelijkingen!
Citaat:
Firestone : u hebt gezegd dat mijn uitlatingen omtrent bauval en west ( dus niet het sterrengezever van die twee, dat diende om hun kas te vullen ) reeds door wetenschappers in de prullenmand zijn beland, het enige wat ik vraag is dit wetenschappelijk kurkdroog te situeren.
Bijvoorbeeld hier.

Lees het volledig artikel, plus de artikels waarnaar wordt verwezen.

De conclusie luidt:
Citaat:
In summary, the Sphinx is not a re-carved lion dating to the end of the last ice age; our modern constellations were not known back then and there is absolutely no evidence to support a civilisation capable of performing this Herculean task. The only settlements that were in the surrounding area are contemporary with the rest of the settlements of that time up and down the Nile and we see no other great Sphinxes anywhere else.

The primary cause of erosion is not water in the form of sheet wash, but that of a chemical weathering process in the form of salt Exfoliation. The underground pictures testify to this. Additionally, if you look for these types of erosion patterns, you will find them everywhere.
Oud 1 augustus 2005, 20:58   #207
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Ik noem even enkele wereldschokkende gebeurtenissen die duidelijk door machtige mensen in de juiste positie in de doofpot gestopt zijn en voor de massa angstvallig worden verborgen...
Wie financierde Hitler en de nazi's(wie leverde hun tanks? ook;het is absurd te geloven dat Marinus van der Lubben verantwoordelijk was voor de Reichstag Fire(wat de nazi's beweerden...de nazi's hebben het zelf gedaan)die Hitler dictatoriale macht bezorgde...
De moord op JFK....wie gelooft in godsnaam dat Lee Harvey Oswald J. F. K. vermoordde en daarbij alleen handelde...geen motief..wie had wel motief?Kennedy wou de Vietnam oorlog stoppen;ging niet akkoord met Operation Northwoods;wilde de CIA opsplitsen;wilde de staatsschuld laten verdwijnen door het geld te veranderen waardoor de Federal Reserve bankiers 100en miljarden verloren...
Hoeveel dictators hebben de Amerikaanse regering(en diegenen die hen bestuurden/besturen) aan de macht geholpen?Norriega in Panama;Pinochet in Chilie...
Het trainen en opleiden van USAma Bin Ladens Al-CIAda-en het inschakelen ervan wanneer het hen uitkomt.
Op dit eigenste ogenblik de Midden-Oosten regio veranderen door o.a. de oorlog in Iraq onder het valse mom van de Weapons of Mass Destruction ons aangepraat door de neocons en Phony Tony B. Liar....
En niet te vergeten de rode draad doorheen de beleiden van grootmachten....government sponsored terrorism(Operation Gladio;Operation Northwoods;Reichstag Fire;de voorkennis en laten plaatsvinden van Pearl Harbor;in 1999 werden leden van Putins FSB op heterdaad betrapt door Moscowse politie terwijl ze een bom in een appartement aan het plaatsen; waren;een MI5 agent in de Omagh bomb squad;Mc Veigh die zogezegd alleen handelde;CIA die in 53 een golf van bommen in Iran laat afgaan om het bewind daar te veranderen(toegegeven door Kermit Roosevelt op NSB radio...);Israel die Hamas in de jaren '70 gefinanced heeft...en er is zoveel wat we niet weten...

Deze quote van David Rockefeller(als je hem niet kent,research maar even naar de Rockefellar familie).Quote:"All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order".
Teveel halve leugens en hele onwaarheden om op in te gaan. Grappig gewoon.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 21:16   #208
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb aan de univ 1 jaar gewerkt als doctoraal student aan de fac. toegepaste wetenschappen en had tevens veel contact met collega's van de fac. wetenschappen: dat is dus een regelrechte ramp wat daar zit van vakidioten.
hm, burgie.

Bij ons kwam er soms zo'n charmante kerel in de resto rondzwalpen, ook met diploma br. ir op zak (geen idee of jij b. ir. bent, ik weet niet welke mogelijkheden er allemaal zijn aan de toegepaste).

Enfin, charmante kerel dus. Hij had een interessante theorie ivm ruimtevaart. Zijn stelling was:
[size=5]
RUIMTEVAART IS FAKE!!!

[size=2]excuseert u mij voor de schreeuwerigheid, maar zo stond het nu eenmaal op zijn pamfletten (wellicht om de aandacht af te leiden van de grammaticale blunders, maar goed).

Hij hanteerde nogal wat fysica (velen zijn in hetzelfde bedje ziek hier) zonder het goed te begrijpen. Zijn hoofdstelling bleek na wat ziften neer te komen op: "Het is onmogelijk om de ontsnappingssnelheid te halen waardoor je de ruimte in gekatapulteerd wordt." Reden: "Deze is nog nooit gehaald".
Schokkend.

Een jaar later liep hij er nog steeds rond. Ditmaal met een nieuwe theorie, iets met cijfertjes. In een opsomming van historische feiten (eerder randgevallen eigenlijk) legde hij een miraculeuze link bloot tussen de data. Zo scheen het cijfer 12 wel bijzonder vaak terug te keren.
De boodschap was zo overtuigend duidelijk dat het overbodig was ze erbij te zetten, wat hij dan ook niet deed.

Heeft iemand deze man nog gezien? Ik geloof dat zijn e-adres Bruno23512[email protected] was. (Beeld je in dat de cijfers naar je toe komen)

Waarom ik dit vertel? Als ik me niet vergis sprak hij gelijkaardige woorden uit, iets over "exacte wetenschappers... nanana... vakidioten... nanana"

Ik hoop voor de mensheid dat jij en die kerel een en dezelfde zijn.
[/size][/size]
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 21:19   #209
Aangebrande Phönix
Minister

Standaard

Citaat:
Het staat niet letterlijk in de Bijbel, neen.

Maar als men alle gebeurtenissen in de Bijbel op een rijtje zet, vanaf de eerste dag van de schepping, dan "blijkt" dat de wereld zo'n 6500 jaar geleden geschapen werd. Vandaar...
Je weet toch wel wie het gros van het onderzoek hiernaar gedaan heeft he?

Hij zat ooit in het parlement als vertegenwoordiger van de universiteit van Cambridge, als hij het niet te druk had zichzelf op te sluiten in zijn toren.

Vast doodsbedreigingen gehad van Joodse aliens.
Oud 1 augustus 2005, 21:28   #210
Aangebrande Phönix
Minister

Standaard

Citaat:
Zegt dat een vakidiote wiskundige het gezegd heeft .

Kent u eigenlijk iets fundamenteels van scheikunde, geologie, biologie of zit u de hele dag tussen bits.

Er zijn generalisten-wetenschappers genoeg die het huidige wereldbeeld aardig in vraag stellen.

Ik heb uw oordeel dus niet nodig.
(chance dat ik weet dat ge geen natuurkundige zijt, ik heb ooit een Utrechtse vakgenoot beledigd toen hij het historisch belang van Newton en Einstein aan het afkraken was (ja, ze zijn overroepen, en ja, dat mag gezegd worden, maar niet door mensen die hun werk niet gelezen hebben))

Hoor eens hier gij eikel, ik heb niets tegen uw conspiracy-nonsens, die vind ik zelfs uitermate amusant. Maar hou toch op met uw gefrustreerde uithalen tegen de "wereldvreemde" exacten. Zij zitten niet de hele dag op internet mensen al scheldend te overhalen van hun paranoïde verzinsels (behalve dan deze hier natuurlijk). Daar hebben ze wel hun vaktijdschriften voor.

Aap.

Aan de mods: censureer deze tekst aub eens, de scheldwoorden zijn niet voor de eeuwigheid bestemd.
Oud 1 augustus 2005, 21:28   #211
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
hm, burgie.

Bij ons kwam er soms zo'n charmante kerel in de resto rondzwalpen, ook met diploma br. ir op zak (geen idee of jij b. ir. bent, ik weet niet welke mogelijkheden er allemaal zijn aan de toegepaste).

Enfin, charmante kerel dus. Hij had een interessante theorie ivm ruimtevaart. Zijn stelling was:
[size=5]
RUIMTEVAART IS FAKE!!!

[size=2]excuseert u mij voor de schreeuwerigheid, maar zo stond het nu eenmaal op zijn pamfletten (wellicht om de aandacht af te leiden van de grammaticale blunders, maar goed).

Hij hanteerde nogal wat fysica (velen zijn in hetzelfde bedje ziek hier) zonder het goed te begrijpen. Zijn hoofdstelling bleek na wat ziften neer te komen op: "Het is onmogelijk om de ontsnappingssnelheid te halen waardoor je de ruimte in gekatapulteerd wordt." Reden: "Deze is nog nooit gehaald".
Schokkend.

Een jaar later liep hij er nog steeds rond. Ditmaal met een nieuwe theorie, iets met cijfertjes. In een opsomming van historische feiten (eerder randgevallen eigenlijk) legde hij een miraculeuze link bloot tussen de data. Zo scheen het cijfer 12 wel bijzonder vaak terug te keren.
De boodschap was zo overtuigend duidelijk dat het overbodig was ze erbij te zetten, wat hij dan ook niet deed.

Heeft iemand deze man nog gezien? Ik geloof dat zijn e-adres Bruno23512[email protected] was. (Beeld je in dat de cijfers naar je toe komen)

Waarom ik dit vertel? Als ik me niet vergis sprak hij gelijkaardige woorden uit, iets over "exacte wetenschappers... nanana... vakidioten... nanana"

Ik hoop voor de mensheid dat jij en die kerel een en dezelfde zijn.
[/size][/size]

[size=7]LOL[/size]
[size=7][/size]
Ik sprak zelden over 'serieuze dingen' met collega's, het was zo al moeilijk genoeg gedijen in die omgeving Had al problemen genoeg met het geknoei van mijn promoter en het corrumptief gedrag van die tiep.

Maar die ontsnappingssnelheid, daarvoor dienen toch meetrapsraketten ?

Anders is het gesteld met de astronauten die als eerste een voet op de maan hebben gezet ... daar is het minder goed mee afgelopen.
Oud 1 augustus 2005, 21:29   #212
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Teveel halve leugens en hele onwaarheden om op in te gaan. Grappig gewoon.
Ah, als het halve leugens en hele onwaarheden zijn, dan moet je ze ook bij naam noemen en zeggen waarom, dan kan de thesissteller zichzelf verdedigen.
Oud 1 augustus 2005, 21:30   #213
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw "ironie" is totaal naast de kwestie. En ik haat niet lineaire differentiaalvergelijkingen!

Bijvoorbeeld hier.

Lees het volledig artikel, plus de artikels waarnaar wordt verwezen.

De conclusie luidt:
Eindelijk, hier gaan we morgenmiddag aardig op doorbomen.

ps... i love non-lineair differential equations !

ik heb het al gezegd : lineair denken vs niet lineair denken
Oud 1 augustus 2005, 21:31   #214
exodus

Standaard

Citaat:
[size=5][size=2]

[/size][/size]
Dat zal wel het cijfer 11 geweest zijn. Daar is er inderdaad veel om te doen. Voor de vrijmetselaars/illuminati is 11 een symbolisch belangrijk getal.

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, op 11 september werd Allende omvergeworpen, etc[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 01-08-2005 at 22:32
Reason:
--------------------------------

Citaat:
[size=5][size=2]

[/size][/size]
Dat zal wel het cijfer 11 geweest zijn. Daar is er inderdaad veel om te doen. Voor de vrijmetselaars/illuminati is 11 een symbolisch belangrijk getal.

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, op 11 september werd Allende omvergeworpen, etc[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
[size=5][size=2]

[/size][/size]

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, etc[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2005 om 21:32.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 21:33   #215
Aangebrande Phönix
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, op 11 september werd Allende omvergeworpen, etc
Holy shit, het is een beweging
Oud 1 augustus 2005, 21:36   #216
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Holy shit, het is een beweging
Erger nog: we zijn met miljoenen en ons aantal groeit met de dag !

Nog erger : ik heb iets tegen lineair linkerhersenhelft denkende exacten die in hun superspecialisatie van de laatste jaren zichzelf vastrijden in aan elkaar geklitte doffe vakliteratuur dat slechts een micro, wat zeg ik nano, facet van de realiteit behandelt.

VERSTIKKEND is dat !
Oud 1 augustus 2005, 21:38   #217
Aangebrande Phönix
Minister

Standaard

Citaat:
Erger nog: we zijn met miljoenen en ons aantal groeit met de dag !

Nog erger : ik heb iets tegen lineair linkerhersenhelft denkende exacten die in hun superspecialisatie van de laatste jaren zichzelf vastrijden in aan elkaar geklitte doffe vakliteratuur dat slechts een micro, wat zeg ik nano, facet van de realiteit behandelt.

VERSTIKKEND is dat !
Klopt niet echt, echte exacte wetenschappen behandelen slechts een facet van een fictieve fractie van de realiteit.
Oud 1 augustus 2005, 21:40   #218
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt niet echt, echte exacte wetenschappen behandelen slechts een facet van een fictieve fractie van de realiteit.
Sterk.

Dan ga ik toch liever vissen.
Oud 1 augustus 2005, 21:41   #219
Aangebrande Phönix
Minister

Standaard

Of op internet zitten.
Oud 1 augustus 2005, 21:42   #220
exodus

Standaard

Heel het systeem is erop gericht de linkerhersenhelft te trainen en als dominante te gebruiken. Je bent veel makkelijker te controleren en gaat veel sneller autoriteit accepteren.

We zijn serieus bij de neus genomen. We leven echt in een matrix. Waarom zijn er zoveel onnozele TV programmas, waarom worden we overstelpt met nietszeggende realitysoaps elke dag opnieuw: brood en spelen voor het volk, zodat ze niet NADENKEN en in de weg lopen van de machtigen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be