![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hierbij moet ik jouw volledig gelijk geven want verder staat hier niet veel nuttigs, ik rij zelden maar durf zeker en vast al eens vluger dan toegestaan, en als ik dan tegen de lamp loop zal ik die zeker betalen, raar dat ik jouw gelijk geef als jonge kerel wie zijn internet krijgt van moeder, uitgezonderd ik wel >180 werk uren per maand heb ![]()
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
Diego... ge maakt uzelf belachelijk tegenover mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er een blokade is moet je er niet probeeren door te rammen.
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Wie gaat er ook vlak voor een blokade staan? Wat een perverse manier om uw gelijk te behouden en te behalen? Blokades kunnen ook zonder mensen erin te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben volledig akkoord maar wil een nuancering aanbrengen ... Mensen die vinden dat de maatschappij zo zou moeten zijn dat ze zo goed en zo respectvol mogelijk is voor de individuen en voor het milieu ... zijn wel menselijk ... Sterker nog, ik vind ze zo menselijk dat ik hoop dat die personen aan de macht zouden komen, van de wereld, voor mijn part. En de vraag over wat is goed ... sja, ik ga er vanuit dat ieder mens wel ergens aanvoelt wanneer hij goed doet en wanneer slecht ... (als hij 'die stem' al dan niet onderdrukt heeft en ernaar luistert is een andere zaak ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
|
![]() Citaat:
Ja. Citaat:
Citaat:
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar dan is het wel een heel pijnlijk. ![]() En dan mocht het artikel er wel bij vermelden dat het niet de intentie was van de politie-agenten om de man te doden / levensgevaarlijk te verwondden (dat komt bijna op hetzelfde neer als het eerste)... het had een heel andere reactie opgewekt. Of was het echt niet zo bedoelt en gebruikt de politie dit feit om 'te laten zien wie er de baas is?'
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, aan zulke snelheid (de exacte snelheid staat er niet bij, maar als hij traag aankwam gereden veronderstel ik niet dat reden was om te schieten), op een wegversperring inrijden die bestaat uit politiecombi's is ... zelfmoord? Ik zal niet zeggen dat het niet kan dat hij dit van plan was want dat weet ik natuurlijk niet zeker maar toch ... het kan dat hij van plan was om het niet te doen hé ... en dat hij de politie wou bedreigen ... stoerdoenerij misschien zelfs? (Vergelijk met mensen die je doorlaten en terwijl je oversteekt hun gas al zitten in te drukken) Maar inderdaad, zelfs indien hij voldoet aan bovenstaande is hij nog crimineel, ook al begon hij zijn carrière pas door aan een hoge snelheid weg te vluchten bij een controle. Of ga je ervan uit dat als je crimineel bent dat je dan automatisch niet stop voor wegversperringen? :-s Citaat:
![]() De vraag kan trouwens gesteld worden op welk moment ze te weten kwamen dat die auto gestolen was. Of wisten ze dit onmiddellijk toen ze hem zagen wegvluchten? In je post geef je zelf het perfecte bewijs dat de politie gelukkig geen cowboys zijn die de veiligheid van anderen op het spel zetten om toch maar iemand te kunnen pakken. Ooit loopt die chauffeur toch tegen de lamp...[/quote] Ik weet niet precies wat het bedoelt maar ik neem het van je aan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |||||
|
![]() Citaat:
Op de wegversperring inrijden was zo goed als zelfmoord geweest ... Had hij daarmee iets gewonnen ? Ik denk eerder dat hij de politie een beetje wou bedreigen en stoer wou doen ... in de hoop dat ze aan de kant zouden gaan. By the way, natuurlijk is het niet oké dat een agent wordt doodgeschoten of omvergereden, en dat geldt voor ieder wezen ... Om te spreken over sommige onderwerpen kan je niet genoeg onderscheid maken, om te spreken over andere kan je niet weinig genoeg onderscheid maken, en dit is er zo eentje in mijn ogen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2005 om 23:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tssss .... Ik ben volledig akkoord met uw stelling!
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik het volkomen mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
nog een geluk dat wij z'n goede politie hebben, en deze stelt al niets voor tegenover die van parijs
Tijd Is Een Rivier, een Niet Te Stuiten Stroming Van Al Het geschapene. Het Is Een Niet Eerder Zichtbaar Dan Op Het Moment Dat Het Snel Voorbij Wordt Gesleurd En Het Andere Komt Eraan Drijven Om Op Zijn Beurt Weer Te Worden weggeveegd Marcus Aurelius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |