Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2003, 13:28   #201
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
voor onnozele kul is dat nu weer? Jij vindt dus dat je de wet niet hoeft na te leven als ze je niet aanstaat?
In sommige gevallen lap ik die vierkant aan mijn laars inderdaad.
Dan zal je nog vaak tegen de lange arm van de wet aanlopen, en terecht!
HEHEHEHEHEH....TUURLIJK.
ALS ZE HET KUNNEN.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 13:43   #202
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

"Als ze het kunnen"? Als ze wat kunnen? Waarover heb je het?
Een beetje logica in je zinsbouw, ik smééééék je!
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 13:56   #203
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Harry Potter, toveren natuurlijk.

De wet hoeft dus niet nageleefd te worden als die je niet zint. Dat is genoteerd Vl72.
Waar is m'n tweeloop [size=2](die was flauw[/size])
Oud 23 juni 2003, 16:25   #204
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Schat:
Wat jij al dan niet "voelt" is niet interessant en volledig benevens de kwestie. Het gaat zuiver en alleen om het respecteren van de wet. Zo simpel is het.

maar waneer de"wet" verandert, hoe gaat U dan piepen? Zo simpel is dat, verander de "wet", voegen de islamitische wet in (waarvoor ik zeker voorstander ben!),....... en Raf?
Voor mij mag men de islamitische wet ogenblikkelijk toepassen. dief poot afkappen, pedofiel,.... , homo...., moordenaar...., joepie, mijn geliuk kan niet meer op. wet is wet. maar niet iedereen kiest voor die wet. nietwaar Raf? hopelijk mag na mij Abhoe jha jah aan de macht.
Dat zal effen een grote kuis wezen.
En wet veranderen, hoe denk je dat je dat zal oplossen. Moesten we beginnen alle wetten aanpassen tzou hier proper beginnen worden. Dat gaat niet zo maar hoor, blijkbaar ben je daar niet van goed op de hoogte. En nog iets wat zou je dan doen met alle gesloten huwelijken?

Genocidewet wordt die niet aan gepast? En al de andere wetten 120 Per uur, 50 per uur, dat zijn al al wetten die aangepast zijn. De homowet? dat mensen van hetzelfde geslacht kunnen trouwen. Vroeger kon dat ook niet. Nu zijn deze wetten aangepast. Of hoe dom kan men toch reageren wanneer het U niet past!!!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 16:30   #205
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken

De wet hoeft dus niet nageleefd te worden als die je niet zint. Dat is genoteerd Vl72.
Ik vind die niet flauw. Dat was wat ik hier al een paar dagen wou reageren, maar ik hield me maar in...
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 16:35   #206
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
Citaat:
Als mijnheer de districtburgemeester vindt dat de wet niet kan, dan is dat toch zijn goed recht? En dus hoeft hij de wet toch niet toe te passen, zeker? [...] Als iemand anders dat huwelijk wél afsluit, waar zouden we ons dan druk over maken? Dan wordt strikt genomen de wet toch nageleefd?

'Wel Jong Niet Hetero' laat bij monde van Sven Pichal weten dat de districtsburgemeester niet alleen weigert als ambtenaar de wet toe te passen, maar dat hij zich in één moeite ook schuldig maakt aan discriminatie op basis van seksuele voorkeur. En dat laatste is sinds kort strafbaar in ons land.
Hmmm. Die burgemeester is inderdaad homofoob. En hij stelt zich overduidelijk aan. Maar of dat nu echt discriminatie is? Je moet zulke woorden niet te licht gebruiken. Vind je echt dat die burgemeester strafrechterlijk moet worden vervolgd? Kun je die niet beter zien als een soort (homofobe) 'gewetensbezwaarde'? Als er inderdaad zulk een handige oplossing bestaat waarbij iemand anders het huwelijk in zijn plaats inzegent, tja...

Je moet ook niet te rap op je paard kruipen he. Homofobieprijs terecht; maar vervolging is er over hoor.
Is die burgemeester een moslim?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 16:41   #207
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heeft Berchem een verdoken homo van een burgemeester...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 16:41   #208
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Volgens mij heeft Berchem een verdoken homo van een burgemeester...
Hoe komt het dat jij dat weet?
Oud 23 juni 2003, 18:32   #209
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
"Als ze het kunnen"? Als ze wat kunnen? Waarover heb je het?
Een beetje logica in je zinsbouw, ik smééééék je!
Gij kunt em kamme.
Oud 23 juni 2003, 18:33   #210
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:

Noteer wat je wil en steek die tweeloop waar de zon nooit schijnt.
Oud 23 juni 2003, 18:33   #211
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:

Ik vind die niet flauw. Dat was wat ik hier al een paar dagen wou reageren, maar ik hield me maar in...
Slecht voor het hart blacky.
Oud 23 juni 2003, 19:04   #212
Hansi
Burger

Standaard

Homo zijn ok, no problem, ken er genoeg. Maar van die relnichten die perse willen trouwen om de goegemeente te shockeren dat vind ik een perverse schande. Net als de wet die het toelaat. Waarom iemand als die burgemeester die zijn eigen opvatting heeft en bepaalde waarden nastreeft bekritiseren? Schaf na die dwaze genocidewet ook die perverse homowet af!
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 19:05   #213
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Homo zijn ok, no problem, ken er genoeg. Maar van die relnichten die perse willen trouwen om de goegemeente te shockeren dat vind ik een perverse schande. Net als de wet die het toelaat. Waarom iemand als die burgemeester die zijn eigen opvatting heeft en bepaalde waarden nastreeft bekritiseren? Schaf na die dwaze genocidewet ook die perverse homowet af!
Zeer just!
Oud 23 juni 2003, 19:06   #214
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ja. Homo's kunnen niet van elkaar houden en de enige reden dat ze met elkaar willen trouwen is om jullie eens goed te pesten. De wereld draait immers helemaal rond jullie.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 19:12   #215
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Ja. Homo's kunnen niet van elkaar houden en de enige reden dat ze met elkaar willen trouwen is om jullie eens goed te pesten. De wereld draait immers helemaal rond jullie.

Eindelijk hebt ge het door.
Oud 23 juni 2003, 19:20   #216
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Schat:
Wat jij al dan niet "voelt" is niet interessant en volledig benevens de kwestie. Het gaat zuiver en alleen om het respecteren van de wet. Zo simpel is het.

maar waneer de"wet" verandert, hoe gaat U dan piepen? Zo simpel is dat, verander de "wet", voegen de islamitische wet in (waarvoor ik zeker voorstander ben!),....... en Raf?
Voor mij mag men de islamitische wet ogenblikkelijk toepassen. dief poot afkappen, pedofiel,.... , homo...., moordenaar...., joepie, mijn geliuk kan niet meer op. wet is wet. maar niet iedereen kiest voor die wet. nietwaar Raf? hopelijk mag na mij Abhoe jha jah aan de macht.
En wet veranderen, hoe denk je dat je dat zal oplossen. Moesten we beginnen alle wetten aanpassen tzou hier proper beginnen worden. Dat gaat niet zo maar hoor, blijkbaar ben je daar niet van goed op de hoogte. En nog iets wat zou je dan doen met alle gesloten huwelijken?

Genocidewet wordt die niet aan gepast? En al de andere wetten 120 Per uur, 50 per uur, dat zijn al al wetten die aangepast zijn. De homowet? dat mensen van hetzelfde geslacht kunnen trouwen. Vroeger kon dat ook niet. Nu zijn deze wetten aangepast. Of hoe dom kan men toch reageren wanneer het U niet past!!!
Tja en hoe dom m'n dan is niet te antwoorden op mijn vraag. Wat dan met de reeds gesloten huwelijken. Weet maar één ding zeker, droom er maar van, zoiets zal toch nooit gebeuren daar enkel het homohatende Vlaams Blok daar radicaal tegen is.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 19:23   #217
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat dan met de reeds gesloten huwelijken.

Wat denk je.

Weet maar één ding zeker, droom er maar van, zoiets zal toch nooit gebeuren daar enkel het homohatende Vlaams Blok daar radicaal tegen is.
LOLBROEK!
Oud 23 juni 2003, 19:44   #218
bartje
Minister-President

Standaard

Hieruit blijkt duidelijk dat het Vlaams Blok al zo homohatend is als de pest. Al de Vlaamse partijen zijn voor het huwelijk, behalve het Blok uiteraard.

AanWaalse kant zijn Ecolo, PS voor, MR en CDH gedeeltelijk voor en tegen, maar zij gaan zich niet bezighouden met die wet af te schaffen. En nu op naar de adoptie, en wees maar zeker die komt er ook.

gelijkrechtigheid voor iedereen.!!!

Oud 23 juni 2003, 19:59   #219
bartje
Minister-President

Standaard

Trouwens die wetten worden aangepast hé, niet afgeschaft. En je vergeet dat je daarvoor een meerderheid nodig hebt in het parlement. En die zal er niet te vlug komen.

En ja de wet zal met tijd aangepast worden, in die zin dat er zullen kinderen geadopteerd worden ook.

Oud 23 juni 2003, 21:13   #220
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Schat:

Tja en hoe dom m'n dan is niet te antwoorden op mijn vraag. Wat dan met de reeds gesloten huwelijken. Weet maar één ding zeker, droom er maar van, zoiets zal toch nooit gebeuren daar enkel het homohatende Vlaams Blok daar radicaal tegen is.

Ik denk dat U in domheid zeker niet moet onderdoen voor mij.
Ik antwoord U maar U begrijpt er natuurlijk weer de de ballen van.
U begrijpt alleen wat U wil begrijpen, en ja om na te denken moet ge hersenen hebben, en geen shit in uwen kop.
En mijn antwoord is nu ook een persoonlijke aanval, inplaats van te antwoorden. Dommerik. Ik kan ook schelden!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be