![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 |
Burgemeester
|
![]() Zouden we hier geen aparte topic van maken?
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De teller staat ondertussen al zo hoog dat ik het niet meer kan volgen.... Ik zal het eens simpel uitleggen zodat een kind het snapt en misschien met wat hulp Illwill ook. Apocalyps merkt terecht op dat Illwill het taalkundig onjuiste é consequent gebruikt in plaats van he, wat wel correct is. Apocalyps stelt vervolgens de vraag of deze taalkundige fout misschien zijn oorsprong vindt in het feit dat Illwill's moedertaal niet nederlands is (wat duidelijk zo is, NIEMAND die nederlands als moedertaal heeft maakt ZOVEEL fouten. Het doet soms pijn aan de ogen) Hij legt de link met een andere poster aangezien die ook é schrijft af en toe en oppert het vermoeden dat de oorzaak van deze lapsus een bepaalde gemeenschappelijke moedertaal is. Waarop Illwill de domme gevolgtrekking maakt dat Apocalyps hem er van beschuldigt dubbele nick's te gebruiken. De vraag resteert natuurlijk wat nu wel Illwill's moedertaal is. Hij durft het blijkbaar niet zeggen omdat hij zich ervoor schaamt.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2005 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, het zijn kritisch maar objectieve posters... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Illwill heeft een duidelijk gebrek aan opvoeding. Ik geef er hem een beetje, gratis nog wel. Bij slimrechts zou het niet waar zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik me al dikwijls uitgedrukt en geëngageerd ivm mensenrechten in China, Noord-Korea enz. Ik ben tegenstander van de doodstraf en wat dat betreft staat China op nummer één. Wat Cuba betreft ben ik er natuurlijk op tegen dat men schrijvers of homo's opsluit omdat ze niet uitdrukken wat het regime graag wil horen en zien. Dat spreekt voor zich. Maar ook wat dat betreft is enige nuance op zijn plaats. Over Cuba valt bijvoorbeeld veel goeds te zeggen. Kijk maar naar de manier waarop ze erin slagen hun bevolking te beschermen tegen natuurrampen zoals de recente orkanen. Kijk maar naar de gemiddelde levensverwachting, de gezondheidszorg en het alfabetisme. Op dat vlak staan ze mijlenver voor op hun buren. Wat Rusland betreft kun je vaststellen dat de levensverwachting er met zes jaar gedaald is sinds de ineenstorting van de Sovjet-Unie. Dat toont dan weer aan dat het leven er voordien zeker niet slechter was dan het nu is. Alweer een reden om kritisch te staan ten opzichte van het regime van Poetin. Maar een beetje nuance in een debat is nooit weg. Kritiek op het regime gelijk stellen met 'Bush-bashen' is wat onnozel natuurlijk. En iedereen die meent dat de sociale zekerheid moet versterkt worden door de invoering van taksen op grote kapitalen voor 'communist' uitschelden is wat simpeltjes. Maar goed, Chipie, zoek jij maar verder naar een 'moedige leider'. Ik hou mij aan de versterking en uitdieping van de democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Engeland, Spanje, Italië, Nederland en 10 Ooststaten steunden dat inderdaad, en zijn medeschuldig. België, Frankrijk en anderen NIET Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2005 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan iemand zich trouwens schamen voor zijn moedertaal? Kun je mij 1 taal geven waarvoor iemand zich zou moeten schamen? Droom nog maar wat muts.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||