Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2006, 07:26   #201
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Komt u hatespeech (oproepen tot racisme, antisemitisme, negationisme, homofobie of discriminatie) op het internet tegen – bijvoorbeeld in een discussieforum of een chatbox, in een nieuwsgroep, op een website of een weblog, via E-mail of sms – aarzel dan niet uw democratische burgerplicht te vervullen. Op anonieme klachten wordt niet ingegaan.
Piano, je riep pas nog op tot de discriminatie van het VB op de VRT. Wees nu consequent en pas bovenstaande door jou zo bejubelde "democratische burgerplicht" (sic) toe.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 08:42   #202
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Leuk zo'n meldpunt. Kan ik eindelijk eens alle racistische verwijten tegen witte vlamingen gaan doorgeven. Als je geen vuile turk tegen een marokkaan mag zeggen, mag je ook geen sale flamand tegen een belg zeggen.

De uitlatingen van ene Piano tegen een bevolkingsgroep die ondertussen al meer dan een kwart van bevolking uitmaakt, zijn er volgens mij al lang "way over"
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 09:36   #203
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kort gezegd: ik aanvaard niet dat ons land eenzijdig het asielrecht zou afschaffen noch eenzijdig de doodstraf weer zou invoeren en toepassen.
Daar gaat het juist om. Jij aanvaardt het democratisch spel niet als het naar zaken leidt die jou niet zinnen. En je bent bereid om dat met geweld tegen te gaan.

Nu moet je mij ook eens uitleggen hoe de herinvoering van de doostraf op Europees niveau ok zou zijn, maar verfoeilijk indien enkel België de straf herinvoert?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 09:48   #204
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano
Kort gezegd: ik aanvaard niet dat ons land eenzijdig het asielrecht zou afschaffen noch eenzijdig de doodstraf weer zou invoeren en toepassen.
Ik zou graag willen weten wat de Piano bedoelt met het 'geweld' waarmee hij wil beletten dat iets gebeurt dat hem niet bevalt?

Zou hij even ver gaan als in zijn goeie, oude tijd, of nog veel verder?

Zit ik fout als in denk dat hij NIET zou weigeren de beul te zijn die zijn zo gehate tegenstanders een kopje kleiner zou maken?
Of zou hij kiezen voor de gaskamer waar Eichmann ter dood werd gebracht dankzij de hulp van die andere nazi-jager?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:30   #205
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Leuk zo'n meldpunt. Kan ik eindelijk eens alle racistische verwijten tegen witte vlamingen gaan doorgeven. Als je geen vuile turk tegen een marokkaan mag zeggen, mag je ook geen sale flamand tegen een belg zeggen.

De uitlatingen van ene Piano tegen een bevolkingsgroep die ondertussen al meer dan een kwart van bevolking uitmaakt, zijn er volgens mij al lang "way over"
Ik heb niks tegen Vlamingen. Het gaat hier over vlaamse volksnationalisten, dat is niet hetzelfde. Niet alle Vlamingen zijn extreemrechtse racisten, maar de meeste VB'rs zijn dat wel of zouden moeten weten dat ze door op het VB te stemmen, racisme en discriminatie willen wettigen.

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 maart 2006 om 12:31.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:48   #206
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niks tegen Vlamingen. Het gaat hier over vlaamse volksnationalisten, dat is niet hetzelfde. Niet alle Vlamingen zijn extreemrechtse racisten, maar de meeste VB'rs zijn dat wel of zouden moeten weten dat ze door op het VB te stemmen, racisme en discriminatie willen wettigen.
Nonsens. We kunnen evengoed stellen dat door op de SP.A te stemmen, die kiezers racisme en discriminatie willen wettigen (zie o.a. het banenplan voor migranten).

Jij probeert gewoon je rabiate haat voor het VB en haar kiezers te vergoeilijken met een hoop verzinsels.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:56   #207
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alle marokkanen zijn "vuile turken", maar toch mag je het niet zeggen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 14:20   #208
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Piano for president !!!

--> Beati pauperes spiritu <--
Oud 24 maart 2006, 15:15   #209
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser Bekijk bericht
Piano for president !!!

--> Beati pauperes spiritu <--

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 19:47   #210
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Niet alle marokkanen zijn "vuile turken", maar toch mag je het niet zeggen!
Toch wel hoor, kijk maar:

Oud 26 maart 2006, 13:12   #211
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Tiens... zou alles op blokwatch gephotoshopped zijn ?
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be