![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rogier Laatst gewijzigd door Rogier : 19 mei 2006 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar nogmaals, je hebt gelijk...mijne uitleg gaat echt niet op ![]() *end of discussion* Laatst gewijzigd door Duupje : 19 mei 2006 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
#204 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez gij. BEdankt voor de goede raad.
#205 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent dan wel dat de 'nette' Vermassen maar een smerig spel speelt.
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet je nogal naïef zijn om te denken dat de deze mediastrategie door de ouders van Luna ontwikkeld wordt. Het is volgens mij een geslepen advokaat die met dit proces meerdere vliegen in één klap denkt te kunnen slaan. Ik moet er nog eens over nadenken maar ergens doet dit zaakje me denken aan dit eindrijmpje van een verhaal dat ik als kind las: Gij hovaardige zot! Er is maar één God. Kruip terug in uw mosterdpot.
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLES wat er tegenwoordig misloopt bij iemand, moet automatisch als racistisch afgeschilderd worden... Ik vraag me sterk af, als er geen kat bang is dat het Vlaams Belang ooit aan de macht komt...waarom dan die heksenjacht. Om eigen dingen niet te moeten zien die mislopen? Dien dader is de schuldige, niet het Vlaams Belang als partij. Het Blok is veroordeeld voor racisme door een hoop idioten die vrezen voor hun jobke en hun inkomen. Diezelfde mensen die nu zo hard roepen dat het Belang racistisch is, komen nu even met een 'vuile' hetero-campagne...de pot verwijt de ketel...ken je dat spreekwoord? Consequent blijven is hier de boodschap dacht ik toch wel. Niet alles kan je zomaar in iemand (eender welke partij) zen schoenen schuiven, voor sommige dingen zijn gewoon mensen zelf verantwoordelijk. Ik heb tot hier toe nog nergens in een punt van het Belang zien staan : koop u een wapen en knal dan eens een paar mensen (liefst vrouwelijke) af. Ik herinner mij nog vaag iets met Elio di Rupo, zijn dan ALLE spa'kes van het zelfste soort ? Elk logisch denkend mens, zou toch nog iets of wat het fatsoen moeten hebben om eens naar zichzelf te kijken. De overheid kan niet verantwoordelijk gesteld worden wegens aanzet tot drinken ? Dat ze dan de reclame voor drank ook achterwege laten, want dat is dan ook aanzetten tot. Ze pakken enorm taksen op alcohol, anders krijgen ze hun kas niet gevuld, ook vorm van lijkenpikkerij? En zo kan je natuurlijk tot in het oneindige blijven muggeziften en vitten op alles wat je niet aanstaat. Wat ik wil aantonen is dat men echt eens consequent moet blijven, tegenover alles en iedereen. Als het voor 1 iemand niet mag, moet het voor al de anderen ook niet mogen, en vice versa. Als je gelijk je vaak hoort zeggen, 'vuile' makak, niet mag zeggen wegens racistisch, hoe reageer jij dan als iemand 'vuile' belg tegen je zegt. (Vandaag nog op tram horen roepen tegen een oudere man die wou gaan zitten, en 'iemand' was daar niet akkoord mee omdat hij daar wou zitten). Als dien mens naar dat bepaalde centrum voor gelijke kansen stapt, denk je dat er dan een klacht voor racisme komt ? Not really i guess...gelijke wetten voor iedereen in dit land ? LAAT ME NIET LACHEN ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 19 mei 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl de media en in het bijzonder de rode regimezender nog intensief en met nooit eerder vertoond leedvermaak de lijken van de slachtoffers van de Antwerpse slachtpartij verder aan het afkluiven zijn, is deze week een assisenproces begonnen in Gent tegen- alweer ! - een Noord-Afrikaan die een even vreselijke misdaad heeft gepleegd. Een gruwelijke aftuiging van een senior, die aan zijn verwondingen een paar dagen later overleed. In analogie met de logica die de heilsprofeten van de multiculturele samenleving er dezer dagen op na houden, kunnen we gerust stellen dat de morele verantwoordelijken van deze racistische slachtpartij (Noord-Afrikanen kiezen altijd blanke slachtoffers uit) te vinden zijn in het links-progressieve milieu dat zich al jaren sterk maakt om allochtone bendes te pamperen, te knuffelen en vooral te indoctrineren met een boodschap van straffeloosheid als hun gemporteerde verrijkende sujetten even de pedalen verliezen ten gevolge van hun kansarmheid en hierdoor een autochtoon doodknuppelen. Yves Desmedt, Tom Lanoye, Kristien Hemmerechts en bloedrode consoorten moeten maar eens bekennen dat zij mededaders zijn van deze laffe moord. Indien zij het vertikken om dat te doen, noch de goodwill kunnen opbrengen om het onnoemelijke leed te erkennen dat geleden wordt door de slachtoffers van hun normen-vervagende en extreem criminaliteitsbevorderende linkse ideologie, erkennen zij hun ware aard van racist tgo de autochtone bevolking. Laten we ook de racistische motieven van deze allochtone dader nogmaals benadrukken. De dader kwam uit een familie die sympatiseerde met links en diens ideologie van straffeloosheid voor wandaden die, zo leert ons de realiteit, bijna uitsluitend op blanke slachtoffers gepleegd worden. Zo gaf links vorig week nog een signaal tot het onbeperkt steamen van jongeren en tot het plegen van kleine criminaliteit toen onze minister van justitie bekend maakte dat straffen van minder dan zes maand niet eens hoeven uitgezeten te worden, dat criminele jongeren pas opgepakt wordt als er een plaatsje vrij komt in gesloten instellingen, en dat het plat steken van autobanden voortaan niet meer geverbaliseerd mag worden. Links geeft dus al decennia lang de voorzet tot ongebreidelde criminaliteit. De doorsnee bevolking beschouwt het beleid van de linkerzijde dus als mede-oorzaak voor de brutale racistische moord op de oude man. |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
Of dacht u dat shock-rockmonster Marylin Manson van rechtswege werd verboden nog muziek te produceren nadat twee puistekoppen een dozijn medeleerlingen afknalden en zich daarna zelfmoordden, na een hele dag dezelfde plaat van MM te hebben beluisterd ? Of wat vind u van de gangsta-rapstar Ice-T die met z'n song 'Copkiller' zowaar alle brothers opriep om als de wiedeweerga flikken te gaan mollen ? Freedom of speech, u weet wel. Deze muzikale manipulators doen vandaag nog steeds hun ding, de verderfelijke boodschappen en de dodelijke gevolgen ervan ten spijt. Put on your MTV and watch ...8) Voortgaand in deze context zijn mi. de officiële VB-teksten noch de partij, haar mandatarissen en leden, op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de daden die HVT stelde, hij en hij alleen heeft hiervoor gekozen, niet het VB. Put on your brains and think twice... ![]() Nog iets voortgaander dan dit, denkt u even mee over het volgende ? U weet ook dat moslim-terroristen zich beroepen op de islamitische koran, als het gaat om hun moordaanslagen en misdaden te inspireren en te verantwoorden aan ieder die het horen wil. Gelieve dan even consequent te zijn en ook hier te ijveren voor een verbod op de inhoudelijk racistische teksten, oproepen tot gebruik van dwang en geweld tegenover andersdenkenden, waarin duidelijk omschreven wélk soort geweld bij wélke situatie het meest gepast is. Deal ? Enne... ó ja, in verdere context van het eeuwige moslim-excuus 'jamaar, dat is niet de ware islam', mag het VB in deze met evenveel schuldloosheid en recht zeggen: Jamaar,............................., got it sweet Edina ? ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 mei 2006 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend Diego!!!
|
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans zijn er genoeg gevallen waarin iemand z'n boete kwijtgescheld wordt omdat hij niet kon stoppen door zo'n bumperklever.
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, knuppel, je kan quoten. proficiat, hoor.
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van het VB, maar ik wil hen daarom niet verbieden. Ik hou niet van de islam, maar ik wil de islam daarom niet verbieden. Leg me nu uit waar de twee maten en gewichten zitten die ik volgens sommigen hier gebruik.
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ik heb België zelfs verlaten met de begrafenis van den King omwille al dat media gedoe, en wat gebeurt er? 'k stap af in Brussel om den Eurostar naar Londen te nemen & 'k krijg verdomme nen micro in mijn gezicht geramt door een stukske reporter....
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enigste wat je wél zou moeten doen is ophouden om met twee maten en twee gewichten te maten.
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben toch benieuwd naar je hoogstwaarschijnlijk enorm heldere uitleg.