![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die horen daar wel bij, wie ontkent het tegendeel. Maar zij (of althans een deel ervan) weigeren wel zelf om de diversiteit te aanvaarden, dus dan moeten ze niet hypocriet naar een mars komen met het thema "Stop racisme. Diversiteit is realiteit".
|
![]() |
![]() |
#202 |
|
![]() Omdat het nogal hypocriet is van een partij die in haar vorige hoedanigheid veroordeeld is wegens racisme en die tegen diversiteit is om op te roepen mee te gaan met een mars met het thema "Stop racisme. Diversiteit is realiteit." Zeker wanneer ze nog niet eens over hun lippen krijgen dat HVT racistische motieven had.
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lieg niet. Wanneer asielzoekers een kerk bezetten, gaat het alleen maar over een verblijf. In België blijven is dan de enige oplossing volgens de politiek correcten. Ik ga trouwens af op het beleid dat gevoerd wordt, niet over hun haatzaaiende praatjes en leugens in de media. Dat maakt op mij geen indruk. Feit is dat de traditionele partijen géén terugkeerbeleid voeren. Dat is het punt. D�*�*r gaat het om. |
|
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Juist. Dat is helemaal niet grappig. Hoe kunt ge nu werk maken van "integratie" als ge geen normen en waarden meer hebt? Hoe kan het Westen, de Vlamingen zeg maar, nu vragen aan de moslims dat ze zich goed integreren als dat moreel verval bezig is? Dat gaat niet.
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#206 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Die partijen (meervoud ?) stellen dat dat kan worden opgelost in een scenario a la Montenegro of Tsjechië.
|
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Maar je zei ook hetvolgende en daar reageerde ik op.
|
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#211 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In dit kader is het wel typisch dat je niet meer hebt gereageerd op mij laatste post mbt Hirsi Ali, want daar was je zelf tot de conclusie gekomen dat het asielbeleid niet zo simpel is als het VB je wil doen geloven. Laatst gewijzigd door Edina : 25 mei 2006 om 21:01. |
||
![]() |
![]() |
#212 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De opbrengst van hun grondstoffen komt bij een corrupte elite terecht. Nog nooit van corruptie gehoord? En voor wapens hebben ze daar wel geld. Heeft het Vlaams belang de Afrikanen verplicht om wapens te kopen soms? Als zij hun geld liever aan wapens geven dan aan onderwijs of gezondheidszorg, dan moeten zij dat zélf oplossen, dat is een probleem waar zij mee worstelen en wij moeten dat aan hen overlaten en hen niet als kleine kinderen behandelen. Het is trouwens opvallend hoe gij zwijgt over de corruptie en wapenhandel. |
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#215 |
Minister-President
|
![]() Ja. Inderdaad. Die vluchtelingen vluchten weg van de problemen in hun land, in plaats van ze oplossen. Terwijl ze op 'n boot zitten op zee, zijn ze niet bezig met het oplossen van de problemen van hun land. En indien ze zich hier goed integreren ook niet. Of zegt ge dat er invasie van vreemdelingen bezig is hier in België?
Laatst gewijzigd door Stefanie : 25 mei 2006 om 22:47. |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#217 |
Minister
|
![]() Vraagje voor Stefanie... hoe kunnen mensen de problemen in hun land oplossen als democratische rechten ze ontzegd worden door het toedoen van elites die door Westerse machten gesteund worden?
|
![]() |
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Wel, die elites moeten aangepakt worden. Maar ja, het gaat hier over het buitenland. Eigenlijk zijn het mijn zaken niet. Bovendien vond er na de koude oorlog een afname plaats van Westerse bemoeienis. Ik hoor altijd dat het Westen zich meer moet moeien. Het Westen is zich juist minder gaan bemoeien. En toen vonden de aanslagen van 11 september plaats.
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teer ik op een warenhuis als ik daar producten ga kopen ? |
|
![]() |
![]() |
#220 | |