![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Was er dan nog geen sprake van "het groot vlaemSSch-nationalistisch complot in de media"? Welk debat was dat trouwens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja? Op welke manier dan? Waar ziet u propaganda op televisie?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Debatten, kwissen, interviews, reportages,... Propaganda genoeg voor de traditionele politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans1, waarom komt het BUB dan volgens jou niet genoeg in de media? een groot Vlaamssch complot kan het niet zijn, want jullie komen ook niet op de Franstalige tv's, dacht ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rake vraag. Eens kijken wat Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand daarop kan verzinnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Gouverneur
|
![]() Oeps, daar komen ze wel heel af en toe aan bod
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het bestand opent met Windows Media Player
![]() |
![]() |
#212 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast werd de BUB reeds gevraagd om hun bevinden te geven over een poll georganiseerd door RTL-TVi Jammer genoeg kan ik je geen visuele bron geven daar de RTBF en RTL TVi niet alles op zijn site plaats. Maar je kan gerust even bij mij langstkomen ik heb de verschillende videotapes liggen. Adres vraag je maar aan uw partij!
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=37627 Nu goed, ik ben heel dat gedoe van "wij mogen niet in de media komen" ondertussen al wel beu gehoord. B-Plus kan hetzelfde zeggen, wij ontwaken 's morgens ook niet met 20 journalisten voor onze deur. BUB moet gewoon met positieve acties de media aanschrijven, dan volgt de rest wel vanzelf. Het is niet omdat je geen dagelijkse VRT-aandacht krijgt, dat mensen niet over je spreken.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 juni 2006 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Gij wel? Die zijn cursus over Belgische politiek van 1830 tot het heden toch niet? Alle respect voor Van Goethem (t is mijn promotor), maar moeilijk is dat nu toch niet hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de cursus over de Belgische politiek van 1830 tot heden (dat is er slechts een onderdeel van). Zijn cursus begint bij de periode van de Merowingers en de Karolingers, het tweede deel zijn de Zuidelijke Nederlanden en het laatste deel is de geschiedenis van België. Allemaal enorm interessant, maar als je slechts twee vragen krijgt op je examen uit de gehele cursus, is het verdomd goed blokken.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 juni 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk maakt de man ook moppen over het Vlaams Belang, net als over andere politici. En ja, ik lach er smakelijk mee. Nergens heb ik gesteld dat ALLE moppen over het koninklijk circus gaan; wel dat hij er een hele reeks over heeft. |
|
![]() |
![]() |