Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2006, 14:28   #201
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jazeker, en met mij vele honderdduizenden Vlamingen! En Hoste zou er een ware kluif aan hebben: belgicistische fossielen die plotseling uit het verre verleden opduiken en daarbij een staatsnationalistisch taalgebruik hanteren waardoor je onmiddellijk naar de 19e eeuw wordt gekatapulteerd. Hoste heeft onmiddellijk weer kant en klare moppen!
J'éspere que ses opinions sont �* la mesure de son costume
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 14:28   #202
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Toch wel vreemd. Ik heb live een debat gevoerd tegen Luc Van den Brande en Hugo Schiltz in januari 2003 en die mensen moesten helemaal niet lachen met wat ik zei. Integendeel, ze vonden het heel tergend, vooral Schiltz.
Hoe? Was er dan nog geen sprake van "het groot vlaemSSch-nationalistisch complot in de media"? Welk debat was dat trouwens?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 14:29   #203
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoelt u met reclame? Ze maken allemaal reclame in de brede zin van het woord op TV !??
Ja? Op welke manier dan? Waar ziet u propaganda op televisie?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:07   #204
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Debatten, kwissen, interviews, reportages,... Propaganda genoeg voor de traditionele politici.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:15   #205
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Debatten, kwissen, interviews, reportages,... Propaganda genoeg voor de traditionele politici.
Hans I le Grand in De Laatste Show... Zie je het al gebeuren?
Oud 15 juni 2006, 15:20   #206
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hans I le Grand in De Laatste Show... Zie je het al gebeuren?
Het zou uw beste dag niet zijn.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:21   #207
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Hans1, waarom komt het BUB dan volgens jou niet genoeg in de media? een groot Vlaamssch complot kan het niet zijn, want jullie komen ook niet op de Franstalige tv's, dacht ik?
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:25   #208
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Hans1, waarom komt het BUB dan volgens jou niet genoeg in de media? een groot Vlaamssch complot kan het niet zijn, want jullie komen ook niet op de Franstalige tv's, dacht ik?
Rake vraag. Eens kijken wat Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand daarop kan verzinnen...
Oud 15 juni 2006, 15:25   #209
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Oeps, daar komen ze wel heel af en toe aan bod
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:34   #210
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Oeps, daar komen ze wel heel af en toe aan bod
Ja? Graag een verwijzing naar de recente optredens van de BUB op de RTBF.
Oud 15 juni 2006, 16:34   #211
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Merkwaardig. Grootste deel van zijn moppen gaat over uw bollenwinkel, nl. het koningshuis.
En maakt dat van Geert Hoste een vlaams-nationalist? Gelieve dan even te luisteren naar het stukje in bijlage, u als VB'er zal dit zeker kunnen waarderen. Zo ziet u maar dat niet al zijn moppen over het Koningshuis gaan he!

Het bestand opent met Windows Media Player
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip Geert Hoste.zip‎ (329 Bytes, 105x gelezen)
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:43   #212
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Ja jantje ik weet dat alles wat geen bron heeft voor jouw niet bestaat, maar feit is dat de ondervoorzitter reeds gevraagd werd voor een debat op zondagvoormiddag. En dat er enkele mensen geïnterviewd zijn voor een reportage.
Daarnaast werd de BUB reeds gevraagd om hun bevinden te geven over een poll georganiseerd door RTL-TVi
Jammer genoeg kan ik je geen visuele bron geven daar de RTBF en RTL TVi niet alles op zijn site plaats.
Maar je kan gerust even bij mij langstkomen ik heb de verschillende videotapes liggen. Adres vraag je maar aan uw partij!
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:51   #213
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BUB komt wel in de media, zij het niet rechtstreeks.

http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=37627

Nu goed, ik ben heel dat gedoe van "wij mogen niet in de media komen" ondertussen al wel beu gehoord. B-Plus kan hetzelfde zeggen, wij ontwaken 's morgens ook niet met 20 journalisten voor onze deur.

BUB moet gewoon met positieve acties de media aanschrijven, dan volgt de rest wel vanzelf. Het is niet omdat je geen dagelijkse VRT-aandacht krijgt, dat mensen niet over je spreken.

Laatst gewijzigd door Kim : 15 juni 2006 om 16:53.
Oud 15 juni 2006, 16:51   #214
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Ja jantje ik weet dat alles wat geen bron heeft voor jouw niet bestaat, maar feit is dat de ondervoorzitter reeds gevraagd werd voor een debat op zondagvoormiddag. En dat er enkele mensen geïnterviewd zijn voor een reportage.
Daarnaast werd de BUB reeds gevraagd om hun bevinden te geven over een poll georganiseerd door RTL-TVi
Jammer genoeg kan ik je geen visuele bron geven daar de RTBF en RTL TVi niet alles op zijn site plaats.
Maar je kan gerust even bij mij langstkomen ik heb de verschillende videotapes liggen. Adres vraag je maar aan uw partij!
http://old.rtbf.be/rtbf_2000/bin/vie...bigpic_25.html
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:56   #215
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
BUB komt wel in de media, zij het niet rechtstreeks.

http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=37627

Nu goed, ik ben heel dat gedoe van "wij mogen niet in de media komen" ondertussen al wel beu gehoord. B-Plus kan hetzelfde zeggen, wij ontwaken 's morgens ook niet met 20 journalisten voor onze deur.

BUB moet gewoon met positieve acties de media aanschrijven, dan volgt de rest wel vanzelf. Het is niet omdat je geen dagelijkse VRT-aandacht krijgt, dat mensen niet over je spreken.
Tuurlek dat. Gisteren na een lokaal debat in Wilsele bleek trouwens dat heel wat politiek geïnteresseerden ons al kenden. Nu is er om een stem op een partij uit te brengen natuurlijk wel wat meer nodig dan enkel de naam kennen. Telkens wanneer we ons programma uitleggen aan de mensen merken we meer bijval dan we op het eerste zicht mogen geloven als we peilingen e.d. zien. De vrt zou eerlijk moeten zijn en de kleinere partijen die wél in alle kieskringen opkwamen (wat veel werk, en 6 keer 500, dus 3000 kiezers die tekenden vóór de verkiezingen, dus toch een draagvlak bij de bevolking veronderstelt), de BUB en de PVDA, een paar keer uitnodigen voor een debat of er een paar items van laten zien tijdens journaals. Wij vragen niet veel, wij vragen zeker niet evenveel als partijen die in de parlementen zitten, maar een beetje zendtijd kan toch wel. De tot voor kort ook niet-parlementaire Vivant kwam trouwens ook een aantal keer aan bod, maar ja die hun voorzitter is natuurlijk wel zo rijk als de zee diep is...
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 17:04   #216
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Tuurlek dat. Gisteren na een lokaal debat in Wilsele bleek trouwens dat heel wat politiek geïnteresseerden ons al kenden. Nu is er om een stem op een partij uit te brengen natuurlijk wel wat meer nodig dan enkel de naam kennen. Telkens wanneer we ons programma uitleggen aan de mensen merken we meer bijval dan we op het eerste zicht mogen geloven als we peilingen e.d. zien. De vrt zou eerlijk moeten zijn en de kleinere partijen die wél in alle kieskringen opkwamen (wat veel werk, en 6 keer 500, dus 3000 kiezers die tekenden vóór de verkiezingen, dus toch een draagvlak bij de bevolking veronderstelt), de BUB en de PVDA, een paar keer uitnodigen voor een debat of er een paar items van laten zien tijdens journaals. Wij vragen niet veel, wij vragen zeker niet evenveel als partijen die in de parlementen zitten, maar een beetje zendtijd kan toch wel. De tot voor kort ook niet-parlementaire Vivant kwam trouwens ook een aantal keer aan bod, maar ja die hun voorzitter is natuurlijk wel zo rijk als de zee diep is...
Euh, Patriot!, BUB heeft voor de laatste verkiezingen geen handtekeningen moeten verzamelen voor alle kieskringen. Er werden handtekeningen geleverd door CD&V en door GROEN!
Oud 15 juni 2006, 17:05   #217
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Ik heb niks tegen geschiedenis, het is zelfs boeiend...

Maare, een Herman van Goethem verwacht nogal veel voor een examen...
Gij wel? Die zijn cursus over Belgische politiek van 1830 tot het heden toch niet? Alle respect voor Van Goethem (t is mijn promotor), maar moeilijk is dat nu toch niet hé...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 17:08   #218
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Gij wel? Die zijn cursus over Belgische politiek van 1830 tot het heden toch niet? Alle respect voor Van Goethem (t is mijn promotor), maar moeilijk is dat nu toch niet hé...
Krijg dat vak maar eens van Els Witte, d�*t is pas een professor
Oud 15 juni 2006, 17:17   #219
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik heb een oeverloos respect voor Herman van Goethem, maar zijn examens zijn niet om mee te lachen.

Het is niet de cursus over de Belgische politiek van 1830 tot heden (dat is er slechts een onderdeel van). Zijn cursus begint bij de periode van de Merowingers en de Karolingers, het tweede deel zijn de Zuidelijke Nederlanden en het laatste deel is de geschiedenis van België. Allemaal enorm interessant, maar als je slechts twee vragen krijgt op je examen uit de gehele cursus, is het verdomd goed blokken.

Laatst gewijzigd door Kim : 15 juni 2006 om 17:25.
Oud 15 juni 2006, 17:30   #220
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En maakt dat van Geert Hoste een vlaams-nationalist? Gelieve dan even te luisteren naar het stukje in bijlage, u als VB'er zal dit zeker kunnen waarderen. Zo ziet u maar dat niet al zijn moppen over het Koningshuis gaan he!
Waar stel ik dan wel dat Hoste Vlaamsgezind is? Waar?

Natuurlijk maakt de man ook moppen over het Vlaams Belang, net als over andere politici. En ja, ik lach er smakelijk mee.

Nergens heb ik gesteld dat ALLE moppen over het koninklijk circus gaan; wel dat hij er een hele reeks over heeft.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be