![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Perceptie naar de man in straat toe, weet u wel...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 23 juni 2006 om 06:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar tijden en zeden veranderen : misschien zien we ooit huwelijksfoto's van bv Astrid's zoon met een perfect geïntegreerde gehoofddoekte moslima uit Somalië of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om de politieke partij Vlaams Belang, niet om de monarchie.
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Past het antwoord niet Kim? ![]() Misschien houdt het VB er dezelfde motieven als de royals op na om kleurlingen te weren. En Kim, jij als royal-kenner, antwoord maar eens op de vraag : waarom weren de van Saxen-Coburgs kleurlingen in hun familie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw antwoord past inderdaad niet omdat het volledig van de pot gerukt is. U dartelt braaf rond mijn stelling en begint vlug over iets anders. In mijn familie lopen ook geen kleurlingen rond, wil dat dan zeggen dat ik ze weer uit mijn familie? Ik zal het nog even kort samenvatten voor u: Vlaams Belang ontvangt kleurlingen met open armen. Echter, op de verkiezingingsaffiches van het Vlaams Belang zien we al jaren "blanken" als weerspiegeling van het Vlaamse "volk". Wanneer het VB toch zo graag kleurlingen met open armen onthaalt, wordt het dan niet eens tijd om perfect geïntegreerde kleurlingen op hun affiches te zetten? Kwestie van aan de bevolking te tonen dat niet elke allochtoon hetzelfde crimineel geval is en dat er ook perfecte integratie mogelijk is? Ik zal u even zeggen waarom ze dat niet doen. Ik woon in Hoboken, een gemeente waar het VB redelijk sterk staat. Vraag in mijn gemeente waarom de mensen op het VB stemmen en je krijgt volgend antwoord: "het VB doet iets aan al die vreemdelingen hier". Je begrijpt dat het VB er dus niet zoveel baat bij heeft om dan met "vreemdelingen" te pronken op hun affiches... Heb je nu mijn stelling begrepen of ga je weer even verder zwammen over de monarchie, die hier totaal niets mee te maken heeft?
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu zetten die snoodaardige separatisten vh Belang een Walinneke op hun affiesjkes en dan is 't nog ni goed? ![]()
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Het Vb is een bedreiging voor het land dat Belgie heet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() U denkt voor een ander dat bedoel ik... U denkt te weten wat een ander denkt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Tja een partij die opkomt voor Vlaanderen is toch normaal dat die 'Vlaams uitziende' mensen op hun affiches zet he...
Ik denk dat een islamitische partij ook "moslim uitziende mensen" op hun affiches zal zetten ... allez is maar mijn gedacht he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met de andere partijen (buiten de vreemdelingenpartij SP-A) en het uitgeven van affiches waar hun gekleurde mandatarissen opstaan? Of gelden daar andere maatstaven voor? Welke kritiek zouden jullie trouwens spuien mocht het VB wel degelijk affiches uitgeven met hun donkerhuidige kandidaten erop? Hetzelfde als jullie nu zeggen over die Waalse die op hun affiches prijkt? Zal er ooit iets door jullie worden goedgekeurd wat het VB doet? Was deze draad van jou trouwens niet als grapje bedoeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote]Omdat jij je laten kennen hebt als fan van dat Lakens rariteitenkabinet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel wel vast dat onze royals in hun speechen steeds de mond vol hebben over de weldaden van de multiculturele maatschappij, maar zich tegelijk duidelijk auto-segreren van die maatschappij. Zo zal je geen van de prinselijke telgjes in een oh zo verrijkende zwarte school tegenkomen, maar enkel in een hoofdzakelijk blanke eliteschool. Eveneens is het in die kringen absoluut not done om bij voorbeeld te trouwen met een kleurling, ondanks al hun hypocriet geleuter over diversiteit en de weldaden van de multiculturele samenleving. Eigenlijk verdenk ik hen ervan de idee van blanke raszuiverheid genegen zijn. Ze passen ze ze in elk geval toe, terwijl dat niet strookt met de voorbeeldrol die ze zichzelf toegemeten hebben. Citaat:
De royals ontvangen kleurlingen met open armen. Echter, op de familiekiekjes van de royals zien we al jaren "blanken" als weerspiegeling van de 'Belgische elite'. Wanneer de koninklijk familie toch zo graag kleurlingen met open armen onthaalt, wordt het dan niet eens tijd om perfect geïntegreerde kleurlingen in hun familie te onthalen ? Kwestie van aan de bevolking te tonen dat niet elke allochtoon hetzelfde crimineel geval is en dat er ook perfecte integratie mogelijk is? Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
![]() het BB ![]() Ik blijf erbij: laat eens een Belgisch Belang samen opkomen naast het Vlaams Belang. Wedden dat de helft van de kiezers ernaar toe loopt? Hoeveel keer zie ik hier VB-adepten niet praten over "de verdrukking van Belgen" "de snel-Belg-wet" en "maar een Belg mag dat dan weer niet" of "de Belgen zijn niet meer baas in eigen land" etc... Je mag dan wel zeggen dat het VB 24% van de kiezers warm maakt voor vlaams-nationalisme: ik geloof er fluit noch reet van. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 juni 2006 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is mij ook al opgevallen hoe weinig VLD en CD&V spreken over multiculturalisme of uitpakken met allochtonen Ze houden zich wat dat betreft bijzonder low profile. Gewoon omdat ze weten dat het hen niets zal opbrengen Gelukkig hebben steeds meer en meer mensen dat door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Moet sp.a hier niet het goede voorbeeld tonen?
![]() |
![]() |
#218 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanwaar die hevige drang om Van Boxel en van Zele op de nationale campagne-affiches van het Belang te zien figureren? Ik zou bijvoorbeeld dolgraag secretaris Rogier (weliswaar met kleren aan) op de affiches van de BUB zien staan, of zuster Monica op de 20 m2 borden van de CD&V. Maar hoor je me daarover zeuren? Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen het ineens een hype werd om geassimileerde allochtonen* (Anissa Temsamani en co) op een lijst te zetten, keerde de VLD haar kar en ging ze zelf achter Thalaoui aanzitten. Die stuurde hen dan wandelen. * het niet-geassimileerde type, nochtans duidelijk in de meerderheid in het straatbeeld, zie je inderdaad niet op de progressieve lijsten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom eist u niet dat Alexandra Colen op de nationale VB-affiches figureert, kwestie van aan de bevolking te tonen dat niet elke katholieke fundamentalist abortusklinieken opblaast? Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |