![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom? Omdat ik mijn vertrouwde omgeving nooit heb verlaten en dat ook nooit wens te doen? Het zij zo. Het is in elk geval stukken gezonder en vooral gemakkelijker... Trouwens, over schijtluizen gesproken, hoe vaak verlaat g�*j uw vertrouwde omgeving, zijnde uw stoel en PC?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 juni 2006 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Heb ik gezegd dat alle moslims dat doen? Ik heb enkel gezegd dat veel moslims dat doen. Laten we het zo stellen: als er maar 1% van de moslims alles doet wat er in de koran staat, is de wereld bepaald in gevaar...
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Als ge daarop aandringt...
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste Moderator, het ging hier meer over het exclusieve recht dat de staat heeft op het gebruik van geweld, het ging dus niet over oproepen van geweld van burgers t.o.v. burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Europees Commissaris
|
![]() Welk recht? De staat heeft evenveel recht om geweld te gebruiken dan zijn burgers. Het kan dus enkel om wettige zelfverdediging gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 27 juni 2006 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft geen zin een forum vol te spammen met tientallen topics die allemaal over hetzelfde gaan, en waarin telkens hetzelfde wordt gezegd en herhaald.
Dit lijkt me trouwens een prima plek voor je c/p: de evolutie van de gebeurtenissen rond de arrestatie. Misschien was het voor jou niet duidelijk, maar er gebeuren dus nog andere dingen in vlaanderen dan dit. Maar ja, mss is volgens jou dit het énige wat er mis gaat in vlaanderen ![]() (je post in een topic over een ander thema bewijst iig dat het je geen reet interesseert) |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Schepen
|
![]() Is er iemand die "ZONDER ZEVER" kan zeggen in welke tijdspanne dat krapuul voor de rechter zal staan en veroordeeld zal zijn?
Is er in ons land geen snel-recht? of mag dat niet bij zulke zaken? Indien dat snel-recht daarvoor moet zorgen (ook in het verleden) maken ze best een nieuw... Lightning Speed Recht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#212 |
Partijlid
|
![]() Voor de meerderjarigen is de kans vrij groot dat het een assisenproces wordt. Die procedure is uiteraard langdurig.
Ons land heeft geen traditie van snelrecht. Als het over ernstige zaken gaat zoals doodslag of moord is dat uitgesloten. Hopellijk blijft dat zo. "Snel" is niet altijd goed. Ondertussen zitten de daders perfect op de plaats waar ze zitten, in voorhechtenis. Het feit dat ze nu onzeker zijn over hun toekomst en wat er met hen gaat gebeuren zal ze wel een toontje lager laten zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Nog een weetje dat wel leuk is: één van de daders is terug te vinden op de site van Daniëlla Somers... Een kick-boxer dus. Tja, ik dacht dat die bepaalde regels hadden over fair play en zo...
Mijn bron? Tja, luister straks naar de VTM. Die zijn dat ook verder aan het onderzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() AJNUR FAFULNIC
Geboortedatum 08/01/1988 Ik vermoed dat hij het is, de leeftijd in acht genomen. De rest is te oud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie zijn minderjarig volgens het bericht --> jeugdrechter, maatregel kan daarna normaalgezien meteen volgen, tenzij ze uit handen gegeven worden.
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kickboksen?
Was dat niet één van die gevechtssporten waar onze gediscrimineerde allochtoontjes SUBSIDIES voor kregen om het aan te leren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tenzij ze eraan begonnen met getrokken wapens, maar da zie ik (spijtig genoeg ) nog niet direct gebeuren ... ![]()
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan moet je versterking bellen.
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon,politie en gerecht hebben hun werk gedaan met verblindende snelheid...chapeau daarvoor....
De advocaten zijn ondertussen al bezig een "mist" rond te strooien,hun prioriteit is nu dat lijk wat uit het zicht te houden ten voordele van een "spontaan en onbedoeld fysiek contact met de dood tot gevolg",want zij denken dat dit "goed" is voor hun clienten,.....,tot daar aan toe. De rechter en jury die straks zullen mogen zitten(en het zal verdorie geen 3 maanden mogen duren ) zullen een spraakmakend proces aan het been hebben... ![]() |
![]() |
![]() |