![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge zegt tegen ne suikerzieke toch ook niet dat het nen insuline-verslaafde is?
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik onthouden ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hadden we al door ja...
![]()
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Zaag dan niet, want reageren op niets is nogal moeilijk.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
-World of warcraft -Doom 3 -Half-life 2 -Source forts (mod for HL2 - !RECOMMEND!) -Painkiller -c&c -Earth2160 -Splinter cell double agent -The movies -Far cry -Prince of persia, sands of time, warrior within -Dark messiah -City life -Battlefield 2142 -Need for speed underground, underground 2, carbon -etc -etc Verwacht : rond nieuwjaar bye bye wow... en welkom warhammer, of huxley. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Partijlid
|
![]() Heb overlaatst nog eens "Baldur's Gate II:Shadows of Amn" gespeeld.
Dit is het soort spel dat ik graag speel, maar tegenwoordig maken ze zoiets (=> story-driven RPGs) niet meer, het moet allemaal veel sneller gaan, niet te veel lezen (of luisteren en kijken) naar dialoog, gewoon lopen en slaan en schieten... (Alles moet ook 1st person zijn, 3rd person games bestaan bijna niet meer...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVIL!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Despair not! I shall inspire you by charging BLINDLY ON.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() FIFA08 komt morgen uit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Squeaky wheel gets the KICK!
Oh zalig. Seffes installeren. Kensai/Mage dual classen op lvl 9. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op manhunt 2
![]()
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben hier nog steeds bezig met "Medieval 2: Kingdoms". Vorig weekend een Britannia Campaign succesvol afgerond en daarna heb ik me in de Teutonic Campaign gestort. Hierna wachten nog de Kruistochten en de Spaanse Conquista in Mexico.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alsje graag verhaaltjes leest, het wat meer tijd mag/moet kosten, en 3rd person wil spelen... probeer dan eens een mmorpg, die zijn in meeste van de gevallen 3rd person, of switchable tussen 1st en 3rd... (mmorpg) WOW : World of warcraft, hot nu, maar word verwacht dat het zal minderen eens Warhammer er zal zijn. Op dit ogenblik nog steeds mmo nr1. (mmorpg) COV : City of villains, Veel gemakkelijker om tot samen spelen te komen, maar bijlange zoveel players als wow niet. Jammer eigenlijk dat ze voor deze games nooit zoveel marketing en reclame hebben gegeven als wow. Berst een goeie mmo, maar zoals gezegd, minder spelers... (mmorpg) COH : city of heroes, idem als COV (mmorpg) WH(O) : Warhammer (Online), new mmo verwacht rond oud en nieuw, op voorhand gedoopt als zijnde 'de wow killer' (verwacht word dat vele van wow naar wh gaan overstappen, valt nog te bezien) (mmofps) HX(L) :Huxley, Zelf mikken, snelle actie. vergelijkbaar volgens velen met een soort van unreal tournament, maar dan online en met player-upgrades, ranks, etc. en nog zovele meer... Vergeet niet, elk van deze is tjing-tjing per maand, toch degene die ik opnoemde. Er zijn wel gratis mmo's te vinden, maar verwacht evenwel niet dat die de beeld,geluid en game kwaliteit bieden als pakweg wow... Binnenkort zullen meer ontwikkelaars kiezen voor de add-mmo... Volledig gratis, maar je krijgt hier en daar wat product-placement, en een reclame filmpje in het begin van de game... voor de niet per maand payable games, vond ik de prince of persia reeks, en ook soulreaver reeks niet zo slecht, ook 3rd person, en met wat verhaal, maar niet overdreven veel. Laatst gewijzigd door Zyp : 28 september 2007 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Partijlid
|
![]() Merci voor de aanraders, maar ik speel geen mmo's (hou niet van het abonnement-gedoe)
Ik bedoelde gewoon dat er weinig goede single-player campain RPGs uitkomen. (Meestal kan je die dan ook LAN spelen en verschillende mensen verschillende personages laten controleren, maar je speelt nog steeds de single-player campain...) Goede quest-givers, interesante keuzes (of zelfs morele dilema's) die impact hebben op het verhaal van het spel, je ziet ze weinig... Larian studio's (Divine Divinity, Beyond Divinity,... deze waren net slecht...) zijn met iets nieuws bezig, ik hoop dat dat misschien wat wordt...
Laatst gewijzigd door Gogolski : 28 september 2007 om 08:18. |
![]() |
![]() |