![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik lig eerlijk gezegd niet wakker van uw houding. Integendeel, een dergelijke stellingname is koren op de Vlaamsnationalistische molen. Hopelijk zijn er nog meer van dergelijke hoogmoedigen die menen dat ze onder de huidige omstandigheden in Vlaanderen Frans moeten spreken. Ik zou u bijna zelfs aanmoedigen het te doen. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik lig eerlijk gezegd niet wakker van uw houding. Integendeel, een dergelijke stellingname is koren op de Vlaamsnationalistische molen. Hopelijk zijn er nog meer van dergelijke hoogmoedigen die menen dat ze onder de huidige omstandigheden in Vlaanderen Frans moeten spreken. Ik zou u bijna zelfs aanmoedigen het te doen. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() U durft te spreken over hoffelijkheid terwijl hier mensen als VL72,PDC en Guderian dagelijks "het beste van zich geven"?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
beseft u wel dat u daarmee regelrecht racistische praat verkoopt? Nogal begrijpelijk dat u dat onder een schuilnaam doet, dat u te laf bent om dat onder eigen naam te doen! Rudi Dierick, Etterbeek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Geachte Heer Dierick,
Misschien is het u nog niet opgevallen, maar 99.99% der bezoekers hier heeft een schuilnaam. Misschien kan u best deze discussie verplaatsen naar uw stamcafé, alwaar u ongetwijfeld bekend bent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tssssssss...............................
Moest Benjamin gezegd hebben: Absoluut. In het algemeen, als ik naar Vlaanderen ga, spreek in Frans met de Vlaamse bevolking om problemen te vermijden. En in het algemeen, het lukt. inplaats van: Absoluut. In het algemeen, als ik naar Vlaanderen ga, spreek in Engels met de Vlaamse bevolking om problemen te vermijden. En in het algemeen, het lukt ...er zou een opgetogen reactie gekomen zijn van de BUBbels!!! Of wie was dat ook weer die vond dat Franstaligen het recht hebben hun taal eveneens in Vlaanderen te spreken? Wie vond het normaal dat een Vlaming maar zo beleefd moet wezen om zijn 'Zuid-Belgische' broeder in diens eigen taal te kunnen antwoorden in eigen streek? (andersom is minder vanzelfsprekend daarvoor hoef je maar naar de houding van de BUB in verband met de VLAAMSE RAND te kijken...) Wie wilde 'Oost en West-Vlaanderen' en heel misschien zelfs 'Zuid-België' en Bruxelles tweetalig maken zodat het taalprobleempje dat we vandaag hebben zich niet meer kan voordoen? Laat het echter geen Engels of zelfs Duits zijn want dan krijgt de ene BUBbel diaree en de andere het schijt. ![]()
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |