![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Getuige het massale vertrek van bestuursleden in het verleden ten gevolge van uw 'geweldige leiderskwaliteiten'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Euhm, wordt dit hier geen genante vertoning, zo'n welles-nietes discussie? Al die interne keuken van de (ex-)BUB is enkel interessant als jullie met feiten aankomen en niet met persoonlijke afrekeningen... En voor de rest: as you were...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Altijd hé! LOL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat wil je nog meer, dat ik het optreden van de bekwame Bruno in Antwerpen publiekelijk vertoon? Met plezier, bezorg mij een zaaltje met videorecorder, ik bezorg u Bruno ![]()
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Als ik en anderen niet persoonlijk verschillende keren hadden ingegrepen in A'pen bij het verzamelen van de handtekeningen in 2003 was er daar nooit een lijst geweest. Omgekeerd is die hulp van hem slechts éénmalig geweest en ruim onvoldoende. Mijnheer zat liever wat sigaretten te roken.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 september 2006 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu is de sfeer in de B.U.B. excellent en heel aangenaam ! Wat een opluchting, zeg. Maar jij bent een buitenstaander en kent dus niets van de B.U.B. noch van politiek want je groot bakkes heeft je niet eens toegelaten 100 handtekeningen te verzamelen. Kan het nog zieliger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Auw auw, Knuppeltje, dat deed pijn. Zo gefrustreerd heb ik Hans nog nooit geweten...
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei kom ik gewoon niet op deze verkiezingen vanwege persoonlijke omstandigheden. Weet je, ik heb ook nog een leven naast de politiek en naast dit forum. En wat politieke kennis betreft, blijkbaar ben jij ook niet echt zo'n groot licht, hé? Ik ben blij dat je eindelijk, na jaren wachten en smeken, eens een debatje in Nijvel mag meedoen. Het enige nadeel daarvan is dat jij je plots een 'hot-shot-politicus' vindt, nu je eens een keertje mag figureren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Hans, wat ben je nu toch aan het doen? Je gedrag is een voorzitter onwaardig.
Je gaat toch niet natrappen tegen mensen die de partij hebben verlaten? Of ze nu wel of niet goed hebben gefunctioneerd, of ze nu wel of niet met ruzie zijn weggegaan, als voorzitter laat je je daar gewoon niet over uit. Slecht hoor. Neem eens een voorbeeld aan Kim die nooit ook maar één persoonlijk negatief woord over haar vroegere politieke vrienden heeft laten vallen. Kritiek op de partij: okay, Kritiek op Unie: Okay. Maar persoonlijke aanvallen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moraal van het verhaal: Wat zich in de B.U.B. afspeelde, speelt zich af en toe in elke groepering af. Uiteindelijk is politiek een harde jungle waarin alleen de besten overleven. In een politieke partij gelden natuurwetten en bij ons is dat niet anders: degenen die het best werk leveren, krijgen de beste posten. Meritocratie en slechts een klein beetje democratie. Wie het anders wil doen, verzinkt in het niets. Kijk naar Unie. Vraag het maar aan Dewinter, Vandelanotte of Reynders. Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 september 2006 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Maar eigenlijk is het van de zotte. We hebben het hier over de voorzitter van een landelijke politieke partij met bijbehorende aspiraties. Als je je gaat verlagen tot scheldpartijen a la postduifvereniging "De Postduif' geeft dat meteen het niveau van je clubje aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha, een groot-Nederlands complot dus, waarbij de zogezegd "negatieve" posting van Baarle alleen als bliksemafleider moet dienen. De toekomstige "Vlaams-nationale regering" zal er over oordelen. Streng, maar rechtvaardig.
|
![]() |
![]() |