Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2006, 16:19   #201
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Oorspronkelijk bericht door ElFlamencoLoco
Dat je geen respect kan opbrengen voor iemands mening kan ik je niet ten kwade duiden. Ik ben wat dat betreft geen haar beter dan jij.

Dat je geen respect kan (of wil) opbrengen voor iemands persoon vind ik ronduit... stuitend. Je bewijst er alleen maar mee in identiek hetzelfde bedje ziek te zijn als het wild waarop je pretendeert te jagen...

Lees mijn voorgaande teksten en begrijp mijn standpunt. Hoe lang zal de mensheid nog respect kunnen opbrengen voor de medemens bij een explosieve demografische groei? Indien u vlees eet, dan weet u heel goed dat daarvoor dieren hebben moeten lijden onder onnatuurlijke omstandigheden. Moedwillige pijn systematisch toegebracht door de mensheid. Indien u nike schoenen uit vietnam draagt, dan weet u heel goed dat de kans groot is dat daarvoor kinderhanden hebben gewerkt onder barre omstandigheden. Het zijn maar simpele voorbeelden, maar ze zijn talloos. Doet u moeite om dergelijke gebruiken le laten? Of vindt u van u zelf dat u wel de personen van andere mensen respecteerd? Omdat u dat denkt en zegt? Niet omwille van wat u doet? Waarom moet ik mijn medemens respecteren? Gelooft u niet in de strijd? Uiteraard is men op dat vlak geen haar beter dan de tegenpartij. Uiteraard bega ik 'zonden'. Wanneer meningen te sterk botsen, de rede zoek raakt, en praten nutteloos blijkt, dan begint te strijd. Elke partij vecht voor zijn overtuiging. Gelooft u in een wereld zonder strijd? Happy days
Ik weet niet vanwaar je die quote haalt maar ik zou zeggen:"watch and learn"

Wat je antwoord eroip betreft; niet veel zaaks nietwaar?
Wat strijden betreft; er is strijd nodig op de wereld (waarmee je je hele bovenste theorie over de mens op aarde naar de maand schiet mabon...) maar het nodig achten van aggressie te gebruiken (zowel fysiek als mentaal) is een teken van zwakte! Gebruik eerst een vooral rede en uw verstand en bouw daarop verder...

A man cannot be too careful in the choice of his enemies.
oscar wilde!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 17:21   #202
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

edina is pleiten zo te zien. Zij/hij had nochtans de oplossing voor het probleem ginds...kwas toch eens benieuwd maar het mocht niet baten. Dju toch.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 22:04   #203
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
[b]

Bron: VRT

Na Israël gaat nu ook de VS al een muur bouwen... de wereld wordt er niet leuker op! Het ergste van al is dat zo'n muren de problemen niet zullen oplossen. Integendeel.
In Amerika zijn het de "linksen" die tegen de invoer, en de immigratie van Mexicanen en andere Zuid Amerikanen zijn, wat mij ook logisch voorkomt,want de oververtegenwoordiging van die mensen drukt de lonen naar beneden...De conservatieven willen minder gekleurde mensen in hun land zien rondlopen.De Muur zal dus door niemand NIET graag gezien worden, in feite...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 01:08   #204
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
In Amerika zijn het de "linksen" die tegen de invoer, en de immigratie van Mexicanen en andere Zuid Amerikanen zijn, wat mij ook logisch voorkomt,want de oververtegenwoordiging van die mensen drukt de lonen naar beneden...De conservatieven willen minder gekleurde mensen in hun land zien rondlopen.De Muur zal dus door niemand NIET graag gezien worden, in feite...
Dat klopt... in de VS zijn de democrats tegen de invoer terwijl de partij van Bush voor is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2006, 02:08   #205
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat klopt... in de VS zijn de democrats tegen de invoer terwijl de partij van Bush voor is.
Ja, is misschien een consequentie van een 2-partijenstelsel; misschien zou iets VB-achtigs daar "links" genoemd worden.
Oud 11 oktober 2006, 09:23   #206
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ja, is misschien een consequentie van een 2-partijenstelsel; misschien zou iets VB-achtigs daar "links" genoemd worden.
sommige stellingen van de VB hier zouden inderdaad goed passen in wat Linkse Amerikanen willen: de Immigratie-Stop eerst en vooral.Dit illustreert weer eens prachtig hoe betrekkelijk die termen ("links" en "rechts") in feite zijn, en hoe men die interpreteert.die Linkse Amerikanen zouden wel héél verontwaardigt zijn, moest men hen uitleggen dat ze in België als racistische extreem-rechtsen uitgescholden zouden worden...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 11:02   #207
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Wie een muur bouwt sluit niet zozeer de wereld buiten maar wel zichzelf in.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 12:34   #208
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Wie een muur bouwt sluit niet zozeer de wereld buiten maar wel zichzelf in.
jij hebt geen afsluiting rond uw tuin? Geen deur aan uw huis? Het dient voor dezelfde reden, buitenhouden wie je niet wenst, uw territorium afbakenen, (of binnenhouden wie niet buiten mag....)
Oud 27 oktober 2006, 15:46   #209
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
jij hebt geen afsluiting rond uw tuin? Geen deur aan uw huis? Het dient voor dezelfde reden, buitenhouden wie je niet wenst, uw territorium afbakenen, (of binnenhouden wie niet buiten mag....)
Een land is geen huis en ook geen eigendom.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 17:58   #210
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Onzin en minstens de practijk bewijst over vele eeuwen iets anders; huis + tuin zijn zeker eigendom en verzamelingen/combinaties daarvan onder betrekkelijk gelijkgezinden ("eigen volk") worden straat, dorp, stad, provincie, land enzomeer.

Ik zie het als verderfelijke politieke geestdrijverij om zwaar bewerkte eigendommen te laten afpakken door al dan niet autochtone onproductieven.
Oud 27 oktober 2006, 18:13   #211
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Maar niet Bush zelf, die wou een algemeen akkoord maar werd door zijn eigen senators teruggefloten, die moeten namelijk, gezien de nakende verkiezingen, hun postje zien te verzekeren. Bush wou helemaal geen muur, maar duidelijke afspraken en quotas. Trouwens de wet of het decreet is wel gestemd, maar ze hebben er geen budget aan toegevoegd ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2006, 11:37   #212
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je nu aub eens de oplossing voor het probleem geven?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be