![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
| Bekijk resultaten enquête: Heeft 0110 invloed op uw stemgedrag? | |||
| Ja, ik stem nu voor het VB |
|
25 | 20,66% |
| Ja, het VB heeft mijn stem verloren |
|
7 | 5,79% |
| Keuze was al gemaakt voor 0110 werd aangekondigd |
|
89 | 73,55% |
| Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier komen genieten van de Belgische verworvenheden en verder blijven leven zoals in hun land van oorsprong. Als toetje en dank nog zorgen voor overlast en onveiligheid erbovenop... of zoiets. Dat het niet over pinten en frieten gaat weet jij toch ook wel....
|
|
|
|
|
#202 |
|
Vreemdeling
|
Ik stem tegen "LINKS correct" dus neen die zooi heeft me niets beinvloed.
|
|
|
|
|
#203 |
|
Burger
|
Enige gevoel na 0110 concerten dat ik heb is : Men moet mij niet de les spellen voor wie ik zou moeten stemmen. En zo denken er vele Vlamingen.
|
|
|
|
|
#204 |
|
Staatssecretaris
|
Inderdaad.
|
|
|
|
|
#205 | |||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#207 |
|
Minister
|
Waar zie jij dan die "kunst en creativiteit" aan de linkerzijde?
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk om je heen. Ga eens naar het theater, of pik een concert mee. Soit, kruip eens uit je bekrompen zelfgecreërd wereldje.
|
|
#209 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: waar is die "kunst en creativiteit" van de linkerzijde? Kennelijk is ze met een vergrootglas te zoeken zoniet onbestaande vermits U niet één concreet voorbeeld kan geven.
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ieder zijn meug, jij houd van opera ? Geen probleem. Jongeren houden van rockmziek. Mag het even ?
|
|
#211 |
|
Minister
|
Irrelevante opmerking. Ik herhaal de vraag. Waar ziet U die voorbeelden van "linkse kunst en creativiteit"? Derde maal is scheepsrecht.
|
|
|
#212 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() De gustas et coloribus...
Laatst gewijzigd door Griffin : 2 oktober 2006 om 19:24. |
||
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anderen deden dat in mijn plaats : er werd hier meermaals geschreven dat AL de artiesten die optraden op de "0110" concerten links zijn. Volgens sommigen "hier" zijn ook de meest gelezen auteurs in Vlaanderen (Claus, Aspe, Hemmerechts, Lanoye, Brusselmans.........etc) links tot uiterst links.
|
|
#214 | |
|
Minister
|
Citaat:
Uw snobististische houding om te stellen dat enkel opera en theater, dat u graag ziet, als kunst en creativiteit kan worden beschouwd geeft enkel aan dat er in uw lijf nog geen flintertje kunst en crativiteit is terug te vinden. U bent rechts waarschijnlijk? tja tis te merken! |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voorts geeft U hier namen van mensen die worden gehyped in de linkse media en slechts door een niche-publiek worden gelezen. Lanoye en Brusselmans (links?) zijn bijvoorbeeld twee zeer immorele individuen die reeds talloze keren gedagvaard zijn wegens belediging. U schijnt dit onder de vlag van "verdraagzaamheid" te willen plaatsen hetgeen me minstens potsierlijk lijkt. Claus is inderdaad links maar heeft geen uitstaans met 0110, ofschoon dit manspersoon zélf wat verdraagzaamheid zou kunnen gebruiken.
|
|
|
|
#217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ter info : het is Kristien.
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 oktober 2006 om 19:41. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb jij dan het monopolie op het label "cultuur" ? Of ben je gewoon een stukje pretentie die het nodig acht vanuit de pluche opera-zetel neer te kijken op "anderen" ??
|
|
#219 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
*kutsmiley*
Ik denk dat u zichzelf verwart met der Fuhrer die ook voor eens en voor altijd voor iedereen ging uitmaken wat Kultur was. Het is toch grappig om te zien dat ze echt bestaan, dat soort Blokkertjes.
Laatst gewijzigd door Griffin : 2 oktober 2006 om 19:49. |
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Men moet u hier in dit dictatuur wel voordoen als ne linkse ,of anders kan je uw artiesten carriere wel schudden,daar zorgt democratisch links wel voor. Zie wat er gebeurt is met de strangers,met Garry Hagger ,de broer van lullo lotti zal ook zijn laatste plaatje op de radio gehoord hebben . Het is hier véél erger gesteld dan in de voormalige DDR!! Berluconi werd verweten de pers en de media te misbruiken ,hier is het 100 x erger. Hier is gewoon geen onafhankelijke pers meer!! En waarom? Omdat links de journalistiek afdreigd,en carieres kapot maakt . Ja diezelfde linkse die op een festival staan roepen voor "verdraagzaamheid" terwijl ze 1 miljoen mensen UITSLUITEN!!! Denk daar maar eens over na ,je moet het wel "willen" zien . Wat baten kaars en bril ,als den uil niet zien WIL!!
|