![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 januari 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Burger
|
![]() Ik begrijp dat u als BuB, enig argument moet kunnen aandragen pro - belgica.
En daarvoor zijn uiteraard alle argumenten goed. Elke discussie die ik start over het nationaliteitenvraagstuk, vlaanderen en belgie loopt ui op een "zwijg" of " laten we over iets anders praten" of "ik word er ziek van."... Dan wil je eens eerlijk discussiëren en dan zijn het juist die belgicisten die de discussies afblokken. Dan sta ik als flamingant open voor dialoog en gesprek. maar dan wordt juist ik als de schuldigen aanzien die de ander "slecht gezind" maakt. Argumenten als: waarom ons "kleiner" maken als alles globaliseerd. Dan kan ik even goed vraag terug sturen, awel waarom is belgie nog nodig, waarom is die federale instelling nog nodig? als Europa toch meer bestuurstaken overneemt en de regio's belangrijker worden. BUB is met andere woorden een partij die een meerderheid van de Vlamingen negeert, niet wil zien. 51% voor meer autonomie, kleine 10% voor belgie, de rest niet politiek geïnteresseerd. Dat de koning dan met "belgische" cijfers (Vlamingen en Walen) afkomt en zegt dat nog 80% van de belgen voor belgie is. (ik twijfel aan die relevantie: mss 70% walen, 10% vlamingen? bij hoeveel mensen is die steekproef afgenomen en hoe onafhankelijk was die). Belgie heeft geen reden van bestaan meer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Wij, Belgen, zijn de eerste om het dure en ingewikkelde federalisme in vraag te stellen dat er uitgerekend gekomen is op basis van de eisen van de VU !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem dat voor CD&V, N-VA, Spirit of VB. Die willen het federalisme afschaffen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je er een idee van hoeveel mensen naar aanleiding van dergelijke media-aandacht voor de monarchie naar jullie site surfen om te zien wat jullie standpunt is, en zich dan maar weer ontgoocheld afwenden? Laatst gewijzigd door baarle : 26 januari 2007 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat jullie geen bezwaren hadden met het unionistisch federalisme van Martens?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nobel_l...unt_per_nation Zo slecht komt Frankrijk er toch niet uit : ongeveer vijftig Nobelprijswinnaars, tegen tien Belgen (waarvan een groot deel Franstalig! ![]() Per kop steken ze zelfs de VSA voorbij, maar zitten ze wel serieus achter op het VK.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 5 maart 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Ondertussen méér dan twee maanden discussie maar zelfs het begin van een bewijs voor de bewering van Hans1 'dat Vlaamsnationalisten gesteund worden door Frankrijk' hebben we hier niet gezien. We hadden het kunnen weten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
|
![]() Citaat:
Maar in de forumsessies heeft vulpes er een speciaal topic over gemaakt en : Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 9 maart 2007 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Hoe bedoel je? Wat volg je niet echt?
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
De volledige discussie was behoorlijk kort: http://forum.politics.be/showthread.php?t=75748 Veel context is er dus niet : de partijvoorzitter voert zelfs op die manier discussie onder zijn echte naam in een forumsessie.
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik over die klucht 'Hans1-Hans Van de Cauter' met zekerheid kan zeggen is dat de BUB door zijn geklungel die klucht zélf in gang heeft gezet: - Men post onder het BUB-logo... - ... Dat het logo is van een micropartijtje (stijl vijf man en een paardekop)... - ... Men post daarbij onder de naam Hans1... - ... mét foto van voorzitter Hans Van de Cauter... - ... Wanneer poster Hans1 steevast wordt aangesproken als 'voorzitter', weerlegt hij niet die persoon te zijn... - ... en dan is men verbaasd, zelfs verontwaardigd, dat eenieder op dit forum aanneemt dat Hans1 en Hans Van de Cauter inderdaad één en dezelfde persoon zijn. ![]() ![]() ...Een klucht dus... ![]() Laatst gewijzigd door groene flamingant : 10 maart 2007 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Jan van den Berghe is er zeker dat het WEL dezelfde persoon is. Anderen vonden de stijl van Hans van de Cauter nog verdacht meevallen in vgl met Hans1. Mijn handtekening is een citaat van Patriot! Het feit dat die ondertussen is overgestapt naar VLD maakt het er niet eenvoudiger op. ![]() Wijziging : het kan natuurlijk ook zijn dat Patriot! nog altijd het paswoord heeft van "Hans"1. In dat geval voor de komende maanden : ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 10 maart 2007 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En natuurlijk houdt hij zich in de fourmsessies een beetje in. Citaat: